Exista posibilitatea ca acul vitezometrului sa sara aiurea la 260 in urma impactului?Spun asta pentru ca din constructie masinile germane sunt limitate la 250 km/h pe vitezometru si mai cred ca un impact la viteza aia ar fi nimicitor si n-ar mai fi scapat NIMENI cu viata...apoi mai da-l dreaq de Audi...cat de repede sa prinda aia 260???....totusi nu era pe autostrada sa zici ca a avut loc
Accident La 263 Kilometri Pe Ora
Collapse
X
-
App , era o gluma ca se intrecea cu un logan...Eu refuz sa cred ca a avut 260...la viteza aia se faceau pateu, cu toate stelele masi de masina "nemtzeasca" ptr cine a fost sau a vazut cam ce distanta era intr-e masini si locu accidentului?(la viteza aia se duceau zeci de metri)parerea mea.Si nici unu din iei nu trebuie scuzat,poate duar cel care a uitat telefonu,dar saracu navea nici o vina.
Noroc ca a fost depasit cu putin loganu si a putut opri in timp util de la acea viteza))sigpic
Comment
-
Asta am spus si eu...imi este foarte greu sa cred ca acel Audi era suficient de puternic sa prinda 260 km/h atat de repede (Mi-e greu sa cred ca ar fi fost capabil sa prinda macar 250 pe ceas), apoi prin conventie nemtii isi limiteaza bolizii la 250 km/h PE CEAS (Exceptie face Porsche). Sunt sigur ca a sarit acul aiurea pe vitezometru, plus ca la viteza aia nu ar mai fi ramas nimeni in viata si ambele masini ar fi fost spulberate la propriuIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by MyKe View PostAudi-ul nu avea 260, ce naiba sunteti asa naivi?
Ca s-a oprit acul la 260, e altceva...
Glumim noi dar....sunt din ce in ce mai multe cazuri de genul asta . Va aduceti aminte de seria de accidente din Mamaia (C-ta) ? Toti smecheri care se trezesc la volan sa-i dea in gusa masini , de parca incearca sa demonstreze ceva . Iar ce'i ce urca matoi la vlan, nu sunt scuzati., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment