Frustrare Si Realitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frustrare Si Realitate

    Pagina de web a cotidianului german Tageszeitung a desfiintat Dacia Logan numind-o "Fara podoabe, invechita, ieftina".

    Dacia si-a marit vanzarile in Germania de aproximativ sase ori datorita pretului scazut, dar si a programului 'rabla'. Se pare ca vanzarile crescute ale automobilului "comunist" nu au reusit sa-i convinga pe cei de la taz.de.

    Autorul articolului, citat de ziare.com, continua si numeste modelul promovat de Renault "ruda ciunga din Est", "vehicul maruntel"
    sau "masina cu care nu poti porni la drum in viitor".

    Dacia Logan are un pret de vanzare de aproximativ 5000 de euro in Germania devenind un automobil fara rival in clasa sedanurilor.

    Frustrare si realitate

    Suparat ca Dacia a inregistrat vanzari record in luna ianuarie, Tageszeitung din Berlin sare la capul masinii noastre populare. "Fara podoabe, invechita, ieftina" o numeste autoarea Natalie Tenberg, in articolul din 25 februarie, din TAZ.de, scrie Hotnews.

    Dacia si-a marit de sase ori vanzarile, datorita pretului scazut si programului Rabla din Germania. Pentru Reinhard Zirpel, de la divizia nemteasca a Renault, e o victorie. Pentru altii, un afront la calitate, ideologie si politica sociala.

    Pe ce-i suparat TAZ: ca, in ciuda "calitatilor" de mai sus, Dacia are succes. Ca masina asta "banala" da fata erei pe care-o parcurgem. Ca, in timp ce masinile mamei-Renault se prafuiesc, Dacia din Romania inunda Europa scuturata de criza. Ca acest "insotitor ieftin" sparge piata, desi "se comporta ca furculitele de plastic, in comparatie cu tacamurile WMF".

    Mai e suparat ca Dacia Logan, intrata initial "pe cai gri", in Germania, ulterior a prins aripi, ajutata de o reclama-traznet. E vorba de reclama cu Fidel si Che, "dam oamenilor ce au nevoie" si "itis time for another revolution"

    Sursa
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    Vecine....stii cum este......orice fel de publicitate este buna, indiferent daca este pozitiva sau negativa.
    Normal ca Dacia are succes.....este un produs al carui raport calitate/pret este mai mult de cat OK. E normal ca nemtii sa isi cumpere pe banda rulanta, pt ca pana la urma urmei, Loganul isi face datoria....ii duce din punctul A in B, consuma relativ bine, masina merge ok, si daca pe drumurile noastre rezista....iti dai seama cam cat rezista pe drumurile lor.


    sigpic

    Comment


    • #3
      Pai asta inseamna disperare din partea producatorilor germani...partea pozitiva e ca ne baga in seama si spre disperarea lor Loganul se vinde bine in "Nemtzia" in timp ce limuzinele lor se prafuiesc in show room

      Si inca o bomba:
      Automobile Dacia obtine cea mai ridicata rata de profit operational in cadrul grupului Renault din care face parte. Inca din primul an in care a obtinut profit, 2005, compania autohtona a demonstrat ca, prin costuri de productie reduse, poate influenta pozitiv bilantul grupului francez. Cea mai recenta dovada este marja de 3,4% obtinuta de Dacia anul trecut, de cinci ori mai mare decat cea a Renault, care a reusit cu greu sa posteze 0,6% in dreptul aceluiasi indicator, scrie Capital. Patrick Pelata, directorul operational al grupului Renault

      Sursa
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Am auzit la radio o expresie referitoare la vanzarile de Logan in Germania. Cu aproximatie suna cam asa "De prima de casare(cea din Germania) a profitat cu obraznicie Dacia Logan". Expresia era tot a unei publicatii din "Nemtzia".
        Mititica obraznica ce esti .
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          Daaa! Cea mai proasta masina posibila a tuturor timpurilor, cea mai praf dintre toate, vai de capu' ei, nu te duce catre viitor, dar se vinde bai nene! Astia care le cumpara clar au ceva la cap pentru ca altfel nu-mi explic... Deci si eu am ceva la cap clar! Bine, eu stiam mai de mult treaba asta, dar acum mi s-a confirmat de catre specialistii germani...
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            I situatii de criza alegi raportul calitate/pret si normal ca nemti sunt revoltati pentru simplu fapt ca nu mai vand masinile lor in perioada de criza.
            sigpic #

            Comment


            • #7
              nemtii ii mai spuneau la logan "Furculita cu 4 roti"
              sigpic

              Comment


              • #8
                Pe langa masinile lor o fi furculita, dar cand critici loganul si dupa aia il cumperi atunci se cheama ca este ipocrizie si pe mine asta ma enerveaza cel mai rau.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vitriol View Post
                  ...Astia care le cumpara clar au ceva la cap pentru ca altfel nu-mi explic... ...
                  Nu mai au in buzunar...

                  Comment


                  • #10
                    ii roade invidia pe nemti, mor de ciuda ca nu le mai merg vanzarile la volkswagen (tradus - putin adaptat - caruta poporului) )
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa ii citez pe cei de la Top Gear, "Dacia logan este cel mai ieftin mod de a ajunge din puctul A in punctul B, si defapt acesta trebuie sa fie pricipalul rol al unei masini".
                      Daca romanii inca sunt frustrati si isi doresc cu orice pret BMW-uri, Mertzane si mai stiu eu ce OZN-uri, chiar daca au peste 20 de ani vechime, neamtul a inceput sa realizeze ca o masina relativ confortabila, fiabila si mai ales ieftina este solutia pentru necesitatile lui.
                      Eu nu zic sa revenim la batranele Dacii, dar parca nici sa ne luam masinile doar dupa cata electronica (si nu vorbesc aici de siguranta) au inglobate si mai ales sa tinem cont pentru in ce scop a fost constuita masina pe care o achizitionam.
                      Numai de bine!
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vitriol View Post
                        Pe langa masinile lor o fi furculita, dar cand critici loganul si dupa aia il cumperi atunci se cheama ca este ipocrizie si pe mine asta ma enerveaza cel mai rau.
                        Pai ce-ai fi vrut sa mai faca si reclama la Logan .
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          auziti, hai s anu ne umflam in pene, ca loganul se vinde in germania bine la clasa "de jos", cum zic ei, imigranti si famnilii mai putin instarite sau familii tinere care au nevoie de-o masina. ca ne place sau nu, loganul e masina poporului, ceea ce a fost volkswagen acum 60 de ani. neamtul care are bani de skoda su de passat n-o sa-si ia logan, asa cum nici noi daca ne-am permite a6 nu ne-am lua logan decat ca a doua masina sa mergem la lucru si al cumparaturi cu ea. problema nemtilor nu e ca se vinde bine loganul, e ca lumea n-are putere de cumparare si se orienteaza spre ce-i mai ieftin. asta nu inseamna ca loganul nu e o masina decenta la banii ei. mai ales cand statul iti face asa reducere de pret, clar e cea mai buna optiune. mai ales ca in 3-4 ani iti permiti s-o schimbi si atunci nu te mai uiti la 6000 de euro dati acum pe ea, cand mai recuperezi vreo mie sau mai mult chiar.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Situatia e clara...daca au inceput cu remarci rautacioase e clar ca se simt lezati ))...daca nu ne bagau in seama nu ar fi fost in regula. De cand a aparut Loganul si l-au rasturnat au simtit nemtii ca e rost de "pericol" pt ei . Acum, mai in serios, mai in gluma sa-i vedem ce strategi sunt si daca isi pot alinia industria auto la situatia economica actuala si va zic sincer ca la nemti e mare lucru sa-i vezi ca lasa nationalismul deoparte si incep sa cumpere lucrurile altora
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Cineva care s-a intors din Germania a spus ca doar industria auto simte criza acolo, restul economiei merge fara probleme. Inca.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google