Pagina de web a cotidianului german Tageszeitung a desfiintat Dacia Logan numind-o "Fara podoabe, invechita, ieftina".
Dacia si-a marit vanzarile in Germania de aproximativ sase ori datorita pretului scazut, dar si a programului 'rabla'. Se pare ca vanzarile crescute ale automobilului "comunist" nu au reusit sa-i convinga pe cei de la taz.de.
Autorul articolului, citat de ziare.com, continua si numeste modelul promovat de Renault "ruda ciunga din Est", "vehicul maruntel"
sau "masina cu care nu poti porni la drum in viitor".
Dacia Logan are un pret de vanzare de aproximativ 5000 de euro in Germania devenind un automobil fara rival in clasa sedanurilor.
Frustrare si realitate
Suparat ca Dacia a inregistrat vanzari record in luna ianuarie, Tageszeitung din Berlin sare la capul masinii noastre populare. "Fara podoabe, invechita, ieftina" o numeste autoarea Natalie Tenberg, in articolul din 25 februarie, din TAZ.de, scrie Hotnews.
Dacia si-a marit de sase ori vanzarile, datorita pretului scazut si programului Rabla din Germania. Pentru Reinhard Zirpel, de la divizia nemteasca a Renault, e o victorie. Pentru altii, un afront la calitate, ideologie si politica sociala.
Pe ce-i suparat TAZ: ca, in ciuda "calitatilor" de mai sus, Dacia are succes. Ca masina asta "banala" da fata erei pe care-o parcurgem. Ca, in timp ce masinile mamei-Renault se prafuiesc, Dacia din Romania inunda Europa scuturata de criza. Ca acest "insotitor ieftin" sparge piata, desi "se comporta ca furculitele de plastic, in comparatie cu tacamurile WMF".
Mai e suparat ca Dacia Logan, intrata initial "pe cai gri", in Germania, ulterior a prins aripi, ajutata de o reclama-traznet. E vorba de reclama cu Fidel si Che, "dam oamenilor ce au nevoie" si "itis time for another revolution"
Sursa
Dacia si-a marit vanzarile in Germania de aproximativ sase ori datorita pretului scazut, dar si a programului 'rabla'. Se pare ca vanzarile crescute ale automobilului "comunist" nu au reusit sa-i convinga pe cei de la taz.de.
Autorul articolului, citat de ziare.com, continua si numeste modelul promovat de Renault "ruda ciunga din Est", "vehicul maruntel"
sau "masina cu care nu poti porni la drum in viitor".
Dacia Logan are un pret de vanzare de aproximativ 5000 de euro in Germania devenind un automobil fara rival in clasa sedanurilor.
Frustrare si realitate
Suparat ca Dacia a inregistrat vanzari record in luna ianuarie, Tageszeitung din Berlin sare la capul masinii noastre populare. "Fara podoabe, invechita, ieftina" o numeste autoarea Natalie Tenberg, in articolul din 25 februarie, din TAZ.de, scrie Hotnews.
Dacia si-a marit de sase ori vanzarile, datorita pretului scazut si programului Rabla din Germania. Pentru Reinhard Zirpel, de la divizia nemteasca a Renault, e o victorie. Pentru altii, un afront la calitate, ideologie si politica sociala.
Pe ce-i suparat TAZ: ca, in ciuda "calitatilor" de mai sus, Dacia are succes. Ca masina asta "banala" da fata erei pe care-o parcurgem. Ca, in timp ce masinile mamei-Renault se prafuiesc, Dacia din Romania inunda Europa scuturata de criza. Ca acest "insotitor ieftin" sparge piata, desi "se comporta ca furculitele de plastic, in comparatie cu tacamurile WMF".
Mai e suparat ca Dacia Logan, intrata initial "pe cai gri", in Germania, ulterior a prins aripi, ajutata de o reclama-traznet. E vorba de reclama cu Fidel si Che, "dam oamenilor ce au nevoie" si "itis time for another revolution"
Sursa
Comment