recensiunea abia acum incepe si in tarile mai dezvoltate
Frustrare Si Realitate
Collapse
X
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostCineva care s-a intors din Germania a spus ca doar industria auto simte criza acolo, restul economiei merge fara probleme. Inca.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
nu se mai vand masini pentru ca in pragul crizei lumea prefera sa tina de bani, nu sa ii dea pe masini...oamenii isi cumpara Logan pentru ca sunt foarte ieftine bineinteles (mai ales prin programul RABLA), iar peste 2 ani pot scapa de ele fara prea multe pierderi pe partea financiara.sigpic
Comment
-
loganul sau orice alta masina care va circula in tarile civilizate unde soselele si combustibilii sunt de calitate sigur va avea cu 50% mai putine defecte +reteaua service si dealeri nu se compara cu ce e pe la noi.loganul nu merita sa-l ti mai mult de 5 ani.baietii il cumpara il tin 5 ani dupa care il transmit la romani ,mai pun ceva si cumpara altul nou.eu asa vreau sa fac cu a mea.dupa ce termin leasingu daca masina e in stare perfecta o mai tin un an doi dupa care o dau la un amarastean care vrea masina si nu are de una noua.Last edited by margelatu; 20 March 2009, 16:55.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
daca va uitati si pe la rubrica de finante a ziarelor veti vedea ca majoritatea probucatorilor de automabile cam inchid/vind facilitati de productie si ghici cine e cumparatorul ??? grupul renault cumpara facilitati de productie la greu in mexic si america latina , la fel fac si in asia!!!
oare de ce ??? sau cel mai important de unde capital ???baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Pai ca se vinde loganul si ca au oamenii de lucruu asta e partea buna a lucrurilor.Cea rea e ca banii si profitul nu vor ramane niciodata la noi ,ci vor merge pe alte cai la firma mama(renault).Au profituri uriase si mai au nesimtirea sa ceara sprijin guvernamental.Ca sa ce? Ca sa poata sa tina mucitorii francezi acasa 3 zile pe saptamana fara sa le afecteze salariul.
Cred ca au un share profit enorm,dar romanul nu va vedea nimik de acolo.Suntem niste sclavi exploatati la maxim.Cam asta e realitatea domnilor.Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Comment
-
Eu zic sa vedem lucrurile si altfel...............adica daca Loganul se vinde in Germania poate si acolo cei care il cumpara o sa doreasca sa faca putin tuning si poate ceva firme adevarate de tuning din Germania vor face lucruri deosebite pe care pana acum nu le fabricau(Kituri exterioare, eleroane, inbunatatiri interioare .....)sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
Comment