If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Iti spun eu ca cei de acolo il tin vreo 3 ani si apoi il arunca la gunoi.
Ptr ei asta nu e o masina,e doar un vehicul de criza ca ii duce din punctul A in punctul B.Atat!
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Asta-i solutia! De aia cumpara neamtu' Logan, sa ii faca tuning.
Si aporopos de "firme adevarate", eu am auzit ceva de ELIA. Dupa cate stiti cam toti, ei s-au axat pe performata intai si apoi pe bodykit-uri si mai putin pe "inbunatatiri".
Sa sti ca in tarile mai dezvoltate ideea de masina este cu totul alta decat in tarile post comuniste. Pana sa apara apetitul de masini al tarilor estice, gaseai in Germania la cimitirul de masini niste...masini trasnet, duse acolo pe diferite criterii insa erau clar masini in stare buna (daca nu perfecta) de functionare si e vorba de masini germane in cea mai mare parte. Deci ei oricum nu stau cu o masina mai mult de 5-6 ani...d-aia s-a si umplut Europa de Est de masini nemtesti SH
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Cum am mai scris pe un thread,nu o sa vedeti voi neamt sa bage bani mai multi decat costa troaca asta doar de dragul tuningului.
Pai asta e si ideea ca cumpere ceva cat mai ieftin nicidecum sa mai bage o groaza de bani in ea.
Pai atunci isi cumpara din start tot BMW-ul sau vW-ul s.am.d.
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Nu de aia cumpara neamtu Logan sa-i faca tuning dar se vor gasi si la ei la fel ca si la noi cativa care vor vrea sa faca ceva la masini sa iasa din "serie" sa nu fie masina la fel ca si alte cateva mii sau zeci de mii care circula pe strazi.
Si inca ceva nici in Germania "nu umbla cainii cu colacii in coada" sa-l arunce la gunoi dupa trei ani.............
Realitate: zilele trecute am facut un drum in Austria si pe tot parcursul drumului am intalnit cel putin 30 de trailere care duceau Logan-uri si Sandero inspre vest , sa speram ca vom avea si noi de castigat ceva din asta.
Deci sa revenim.
parerea mea e ca piata auto se va reorganiza si oamenii se vor reorienta spre masiniile de low cost.
In est deoarece puterea de cumparare e slaba si oamenii sunt saraci si nu au bani de altceva iar in vest ptr. ca oamenii in perioadele de criza chiar sunt cumpatati si economi.
Si imi mentin parerea ca ei nu vor face tuning pe masini pe care le considera doar un mijloc de transport. NU o pasiune,hobby sau altceva.
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
mai lasati apa rece ca ruginiti
bine inteles ca nemti sunt putini [de fapt foatrte mult ] frustati
nici o companie germana nu era pregatita de criza toate se vedeau pe cai mari si nu prea se uitau la plevusca [masini lowcost]
a venit criza ia lovit la buzunar [pe nemti] iar acuma au de ales sa pastreze masina inca 2-3 ani , sa cumpere una scumpa sau sa ia una ieftina
guvernu lor sa gindit sa initieze un program rabla [2500 euro daca schimbi masina] dar cum legile europene prevad libera concurenta nenea Hans a facut repede un calcul da ce sa dea 12000 euro pe una din tara lui [caci uneori chiar daca scrie BMW OPEL , e facuta tot prin est ] mai bine ia una de 5000 de euro asa mai de criza si de restu plateste ipoteca la casa
o tine pina trece criza si dupa om mai vedea
de obicei daca sotia lucreaza exista o a doua masina in fanilie care este exclusiv pentru oras ,mica si ieftina [de obicei SH] mai de graba pe acesta o inlocuiste nenea Hans
Sa sti ca in tarile mai dezvoltate ideea de masina este cu totul alta decat in tarile post comuniste. Pana sa apara apetitul de masini al tarilor estice, gaseai in Germania la cimitirul de masini niste...masini trasnet, duse acolo pe diferite criterii insa erau clar masini in stare buna (daca nu perfecta) de functionare si e vorba de masini germane in cea mai mare parte. Deci ei oricum nu stau cu o masina mai mult de 5-6 ani...d-aia s-a si umplut Europa de Est de masini nemtesti SH
Un exemplu care nu este din domeniul auto dar ideea de baza se intelege:
var-meu a adus in anii '90 din Anglia un CD-Player (la noi erau avioane) in perfecta stare de functionare luat de la "gunoi" pentru ca nu iesea "sertarasul" unde bagi CD-ul complet. Ramananea cam 1 cm de care trebuia sa tragi putin cu mana, in rest mergea perfect dar proprietarul l-a aruncat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment