Frustrare Si Realitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Iti spun eu ca cei de acolo il tin vreo 3 ani si apoi il arunca la gunoi.
    Ptr ei asta nu e o masina,e doar un vehicul de criza ca ii duce din punctul A in punctul B.Atat!
    Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

    Comment


    • #32
      Asta-i solutia! De aia cumpara neamtu' Logan, sa ii faca tuning.
      Si aporopos de "firme adevarate", eu am auzit ceva de ELIA. Dupa cate stiti cam toti, ei s-au axat pe performata intai si apoi pe bodykit-uri si mai putin pe "inbunatatiri".
      sigpic

      Comment


      • #33
        Sa sti ca in tarile mai dezvoltate ideea de masina este cu totul alta decat in tarile post comuniste. Pana sa apara apetitul de masini al tarilor estice, gaseai in Germania la cimitirul de masini niste...masini trasnet, duse acolo pe diferite criterii insa erau clar masini in stare buna (daca nu perfecta) de functionare si e vorba de masini germane in cea mai mare parte. Deci ei oricum nu stau cu o masina mai mult de 5-6 ani...d-aia s-a si umplut Europa de Est de masini nemtesti SH
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          Cum am mai scris pe un thread,nu o sa vedeti voi neamt sa bage bani mai multi decat costa troaca asta doar de dragul tuningului.
          Pai asta e si ideea ca cumpere ceva cat mai ieftin nicidecum sa mai bage o groaza de bani in ea.
          Pai atunci isi cumpara din start tot BMW-ul sau vW-ul s.am.d.
          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

          Comment


          • #35
            Nu de aia cumpara neamtu Logan sa-i faca tuning dar se vor gasi si la ei la fel ca si la noi cativa care vor vrea sa faca ceva la masini sa iasa din "serie" sa nu fie masina la fel ca si alte cateva mii sau zeci de mii care circula pe strazi.
            Si inca ceva nici in Germania "nu umbla cainii cu colacii in coada" sa-l arunce la gunoi dupa trei ani.............
            Last edited by crististreulea; 22 March 2009, 12:42.
            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • #36
              mai doreste cineva cartonase? le impart cu draga inima. sa revenim la topic
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #37
                Realitate: zilele trecute am facut un drum in Austria si pe tot parcursul drumului am intalnit cel putin 30 de trailere care duceau Logan-uri si Sandero inspre vest , sa speram ca vom avea si noi de castigat ceva din asta.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • #38
                  Deci sa revenim.
                  parerea mea e ca piata auto se va reorganiza si oamenii se vor reorienta spre masiniile de low cost.
                  In est deoarece puterea de cumparare e slaba si oamenii sunt saraci si nu au bani de altceva iar in vest ptr. ca oamenii in perioadele de criza chiar sunt cumpatati si economi.
                  Si imi mentin parerea ca ei nu vor face tuning pe masini pe care le considera doar un mijloc de transport. NU o pasiune,hobby sau altceva.
                  Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                  Comment


                  • #39
                    mai lasati apa rece ca ruginiti
                    bine inteles ca nemti sunt putini [de fapt foatrte mult ] frustati
                    nici o companie germana nu era pregatita de criza toate se vedeau pe cai mari si nu prea se uitau la plevusca [masini lowcost]
                    a venit criza ia lovit la buzunar [pe nemti] iar acuma au de ales sa pastreze masina inca 2-3 ani , sa cumpere una scumpa sau sa ia una ieftina
                    guvernu lor sa gindit sa initieze un program rabla [2500 euro daca schimbi masina] dar cum legile europene prevad libera concurenta nenea Hans a facut repede un calcul da ce sa dea 12000 euro pe una din tara lui [caci uneori chiar daca scrie BMW OPEL , e facuta tot prin est ] mai bine ia una de 5000 de euro asa mai de criza si de restu plateste ipoteca la casa
                    o tine pina trece criza si dupa om mai vedea
                    de obicei daca sotia lucreaza exista o a doua masina in fanilie care este exclusiv pentru oras ,mica si ieftina [de obicei SH] mai de graba pe acesta o inlocuiste nenea Hans
                    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by darksid3 View Post
                      Sa sti ca in tarile mai dezvoltate ideea de masina este cu totul alta decat in tarile post comuniste. Pana sa apara apetitul de masini al tarilor estice, gaseai in Germania la cimitirul de masini niste...masini trasnet, duse acolo pe diferite criterii insa erau clar masini in stare buna (daca nu perfecta) de functionare si e vorba de masini germane in cea mai mare parte. Deci ei oricum nu stau cu o masina mai mult de 5-6 ani...d-aia s-a si umplut Europa de Est de masini nemtesti SH
                      Un exemplu care nu este din domeniul auto dar ideea de baza se intelege:
                      var-meu a adus in anii '90 din Anglia un CD-Player (la noi erau avioane) in perfecta stare de functionare luat de la "gunoi" pentru ca nu iesea "sertarasul" unde bagi CD-ul complet. Ramananea cam 1 cm de care trebuia sa tragi putin cu mana, in rest mergea perfect dar proprietarul l-a aruncat.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google