MCV rasturnat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    upsss....am inceput cu o faza hazlie...cu taikasu ca sa dat jos din masina entru ca a mai fost un asemanatoare...ar fi bine sa se stearga aceste mesaje ca e prea misto acest topic!! mai ales prima faza a ta ,sonykel!))

    Comment


    • #17
      bine bine dar eu ca viitor posesor de mcv acum sunt cam morcovit si vreau sa aflu cum sa rasturant...
      PS... nea cristi te rooog eu frumos nu poti sa muti totul de la poze in jos intrun topic separat... pls

      gata acum am inteles explozie de anvelopa... nasol ce sa zic cum zicea si cineva eu as inebuni daca as vedea in starea aia masina...

      ps... acum trebuie sa apara un carcotas sa ne zica ca nu sau activat air-bagurile si noi va trebui sa-i explicam din nou cum sta treaba cu forta de deccelerare si etc si el nu domne ca are senzori in bari si etc
      Last edited by Cristi_Xp; 7 October 2007, 22:07.

      sigpic

      Comment


      • #18
        masina avea frana de mana trasa inainte de a se rasturna?de ce?drift?
        bine ca nu a omorat pe altii mai dadea si de belea.

        Comment


        • #19
          nu suru nu era drift ca conducea tatal... s-ar putea sa o fi tras-o din panica sau etc... dar eu nu inteleg dece a explodat roata... oricum urat sa rupt puntea...
          dany mai ai ceva poze??? cred ca-i primul mcv cu care vad poze rasturnat
          PS. multumesc celor care mi dau reputatie negativa... si eu va iubesc...

          sigpic

          Comment


          • #20
            cand nu stii sa conduci stai acasa, mai omori si pe altii nevinovati ;) stiu multi o sa spuna ca i se putea intampla oricui. nu ca as fi eu mare sofer si ca as merge regulamentar tot timpu, dar drumul ala il stiu si nu e chiar asa de bun ca sa poti merge linistit si fara probleme cu 195 prin sat (cu toate ca nu prinde nici daca il bate vantu din spate). asa ca daca vreti sa mergeti cu 195 luati o masina mai sanatoasa, mai stabila, mai puternica si autostrazile din germania va asteapta. numai bine!
            Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

            Comment


            • #21
              eu tot nu inteleg de ce sa rupt asa rau puntea spate si roata si tot... unei puntea??? ca nu o vad in poze?
              imi place ca nu sa fisurat rezervoru?
              unde e roata de rezerva?

              sigpic

              Comment


              • #22
                Originally posted by yoz13
                cand nu stii sa conduci stai acasa, mai omori si pe altii nevinovati ;) stiu multi o sa spuna ca i se putea intampla oricui. nu ca as fi eu mare sofer si ca as merge regulamentar tot timpu, dar drumul ala il stiu si nu e chiar asa de bun ca sa poti merge linistit si fara probleme cu 195 prin sat (cu toate ca nu prinde nici daca il bate vantu din spate). asa ca daca vreti sa mergeti cu 195 luati o masina mai sanatoasa, mai stabila, mai puternica si autostrazile din germania va asteapta. numai bine!
                1.6 16 v mere 195 nu-ti fa grij (pe kilometraj) ma refer...e o poza pe aici si la 205
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  eu ma bucur ca nu s-a deformat habitacul mai deloc, deci e o masina SAFE!
                  cum a reusit sa o faca asa varza, nici nu ma intereseaza, atita timp cit cei din interior au scapat fara urmari grave. ma bucur enorm pentru un preten ca si-a luat golan si nu aveo.
                  totusi ciudat este lipsa vizibila a airbagurilor deschise
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #24
                    in rasuceala aia cristi stii ce misto era sa sara airbagurile???
                    sa-ti f*t* una in c*aie...
                    Last edited by crististreulea; 8 October 2007, 12:00.

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Sonykel condu frumos fara cascadorii si nu te rastorni decat daca ai ghinion teribil(stiu caz cand s-a rasturnat la 50 km/h pentru ca s-a rupt bieleta de directie la Dacie si s-a dus in sant)
                      Last edited by Cristi_LCD; 8 October 2007, 14:05.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        1. De condus eu am inteles ca pustiu a condus.... tata a fost acoperirea! legala! pentru ca pustiu avea permisul suspendat. Nasol....daca se intimpla sa ramana blocat la volan si venea politia...mai intra naibii si in puscarie...
                        2. Explozia unui pneu....dupa cate stiam eu mai nou...adicatelea de vreo cativa ani buni se monteaza anvelope tubeless care iarasi repet - dupa cate stia eu - nu prea fac explozie...sa fie oare alta cauza rasturnarii
                        3. Airbag-urile nu se deschid la orice fel de accident...in cazul de fata nici nu prea avea de ce sa declanseze...
                        4. A luat numai 1300 EU pentru ca restul l-a virat asiguratorul bancii la care avea omu' imprumutul.
                        Last edited by Cata_65; 8 October 2007, 14:14.

                        Comment


                        • #27
                          taierea brusca a unei anvelope se comporta exact ca si o explozie, chiar si tubeless. poti prinde pe drum o sticla, tabla ...
                          eu zic ca este totusi un soc, deci airbagurile trebuiau sa se declanseze.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #28
                            Cristi, din cate stiu eu (dar nu sunt sigur de asta) senzorii pt airbag sunt pozitionati in bara de protectie... probabil la ceva distanta de interiorul barei pt a nu se declansa aibagul la lovirea unei muste. Probabil ca senzorul n-a fost atins in timpul rasturnarii.

                            nu mai cita postul anterior!
                            Last edited by crististreulea; 9 October 2007, 21:21.

                            Comment


                            • #29
                              pai nu ai auzit ca nu avea permis...il avea suspendat...acu evident nu`l mai are deloc
                              deci conducea baiatul...cand a venit politia "tatal baiatului" a condus!!la scos din multe
                              195km/h a tras pe la ivesti-bucesti(galati-tecuci) la o liniuta cu o lancia(nu stiu ce motor avea....) era si baut.....

                              frana de mana o fi traso de frica si aventura)
                              Last edited by Cristi_Xp; 8 October 2007, 18:34.

                              Comment


                              • #30
                                Logan-ul nu are rollover sensor, deci nu se deschide nici un airbag. Si oricum in caz de rasturnare trebuie sa se activeze centurile.
                                Lucrez in domeniu (colegii mei au facut softul pt airbag-urile de la Logan)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google