Noua generaţie Dacia Logan va fi concepută în proporţie de 75 % la noi
Aşa cum conceptul Dacia, fie el şi Logan, este întotdeauna asociat cu ţărişoara noastră dragă, ei bine am primit informaţii oficale că noua generaţie de automobile Dacia Logan va fi concepută în proporţie de aproximativ 75 % pe meleagurile noastre. Viitorul model care va înlocui vechi-ul Logan urmează să fie ales zilele acestea de către producătorii francezi.
„Un minim realizabil este de 50%, însă noi ne-am fixat ca target conceperea a aproape 75% în România pentru viitoarea generaţie a Logan. Ingineria şi designul pe care le coordonăm în România au avansat puternic”, a spus Philippe Prevel, directorul Centrului de inginerie auto Renault Technologie Roumaine.
"Suntem în faza finală în care conducerea are de ales între două modele. Până la decizie este o chestiune de câteva zile", a afirmat Prevel.
Acesta a mai adăugat că primul model de Logan, cel lansat în 2004, a fost conceput în proporţie de 10%-20% în România, iar Sandero, în proporţie de aproximativ 40%.
Noua generaţie Logan va apărea pe piaţă în 2010, cel mai devreme, sau în 2012, cel mai târziu şi va păstra câteva din trăsăturile actualului model (spaţiul, fiabilitatea şi totodată raportul calitate-preţ).
Modelul Logan a apărut pe piaţă în 2004 şi de atunci 2 modificări de ordin estetic au fost făcute: în 2006 au fost modificate stopurile din spate şi capacul portbagajului, iar în 2008 partea frontală şi cea posterioară au fost modificate destul de mult, aşa ajungându-se la Loganul pe care îl ştim cu toţii, inaugurat în martie 2008.
Aşa cum conceptul Dacia, fie el şi Logan, este întotdeauna asociat cu ţărişoara noastră dragă, ei bine am primit informaţii oficale că noua generaţie de automobile Dacia Logan va fi concepută în proporţie de aproximativ 75 % pe meleagurile noastre. Viitorul model care va înlocui vechi-ul Logan urmează să fie ales zilele acestea de către producătorii francezi.
„Un minim realizabil este de 50%, însă noi ne-am fixat ca target conceperea a aproape 75% în România pentru viitoarea generaţie a Logan. Ingineria şi designul pe care le coordonăm în România au avansat puternic”, a spus Philippe Prevel, directorul Centrului de inginerie auto Renault Technologie Roumaine.
"Suntem în faza finală în care conducerea are de ales între două modele. Până la decizie este o chestiune de câteva zile", a afirmat Prevel.
Acesta a mai adăugat că primul model de Logan, cel lansat în 2004, a fost conceput în proporţie de 10%-20% în România, iar Sandero, în proporţie de aproximativ 40%.
Noua generaţie Logan va apărea pe piaţă în 2010, cel mai devreme, sau în 2012, cel mai târziu şi va păstra câteva din trăsăturile actualului model (spaţiul, fiabilitatea şi totodată raportul calitate-preţ).
Modelul Logan a apărut pe piaţă în 2004 şi de atunci 2 modificări de ordin estetic au fost făcute: în 2006 au fost modificate stopurile din spate şi capacul portbagajului, iar în 2008 partea frontală şi cea posterioară au fost modificate destul de mult, aşa ajungându-se la Loganul pe care îl ştim cu toţii, inaugurat în martie 2008.
Comment