Urmatorul Logan Va Fi Conceput In Proportie De 75% In Romania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urmatorul Logan Va Fi Conceput In Proportie De 75% In Romania

    Noua generaţie Dacia Logan va fi concepută în proporţie de 75 % la noi



    Aşa cum conceptul Dacia, fie el şi Logan, este întotdeauna asociat cu ţărişoara noastră dragă, ei bine am primit informaţii oficale că noua generaţie de automobile Dacia Logan va fi concepută în proporţie de aproximativ 75 % pe meleagurile noastre. Viitorul model care va înlocui vechi-ul Logan urmează să fie ales zilele acestea de către producătorii francezi.

    „Un minim realizabil este de 50%, însă noi ne-am fixat ca target conceperea a aproape 75% în România pentru viitoarea generaţie a Logan. Ingineria şi designul pe care le coordonăm în România au avansat puternic”, a spus Philippe Prevel, directorul Centrului de inginerie auto Renault Technologie Roumaine.

    "Suntem în faza finală în care conducerea are de ales între două modele. Până la decizie este o chestiune de câteva zile", a afirmat Prevel.

    Acesta a mai adăugat că primul model de Logan, cel lansat în 2004, a fost conceput în proporţie de 10%-20% în România, iar Sandero, în proporţie de aproximativ 40%.

    Noua generaţie Logan va apărea pe piaţă în 2010, cel mai devreme, sau în 2012, cel mai târziu şi va păstra câteva din trăsăturile actualului model (spaţiul, fiabilitatea şi totodată raportul calitate-preţ).

    Modelul Logan a apărut pe piaţă în 2004 şi de atunci 2 modificări de ordin estetic au fost făcute: în 2006 au fost modificate stopurile din spate şi capacul portbagajului, iar în 2008 partea frontală şi cea posterioară au fost modificate destul de mult, aşa ajungându-se la Loganul pe care îl ştim cu toţii, inaugurat în martie 2008.

  • #2
    spatiu da dar la fiabilitate mai au mult de munca.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      La fiabilitate e mult mai ok decat multe modele cu pretentii
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        la pretul loganului actual este fiabil. cred ca fiabilitatea noului model dacia se va reflecta in pretul acestuia...
        sigpic

        Comment


        • #5
          off topic:la 4000 km da ulei pe la distributie,la motorinare injectoare picate la 50 mii km si multe altele. corect!nu ai ce masina sa iei noua la banii astia .
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Intra pe orice forum de masini vrei , te uiti la "Probleme tehnice" si dupa mai vorbim ;)
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              scuze de off topic: in orice padure exista si uscaturi... imi pare rau de problemele tale dar in comparatie cu altele din clasa sa este mai mult decat buna
              sigpic

              Comment


              • #8
                Asa a fost si in anii '70 cand se faceau 1300 dupa licenta renault,se faceau masini bune la vremea aceea ca apoi in anii '80 cand nu se mai aduceau piese de afara au inceput sa scartaie la toate capitolele.
                Probabil peste cativa ani o sa inceapa lumea sa caute loganul ph1 pentru ca era cu piese frantuzesti
                Captain of the black pearl

                Comment


                • #9
                  au zis ca-l proiecteaza la noi, nu ca-l fac 100% cu piese de la noi. asta se intampla deja, nu mai trebuia mentionat de la concept, prototip, serie de omologare, productie pilot, productie de serie, o masina se poate schimba ea sau diferitele ei subansamble in proportie de 70% sau mai mult. srtati linistiti ca daca iese noul logan la anul, nu va fi proiectat la noi decat daca va fi foarte putin diferit de actualul. daca pornesc baietii cum trebuie, de la concept, atunci mai degraba 2012 va fi productia de serie, deci ala are toate sansele sa fie proiectat mai mult de jumatate la noi. daca le iese lansarea in 2010, mai mult ca sigur ca la noi vor proiecta jantele probabil sau uncuietorile de plastic de pe usa. poate nici alea, ca si la injectie mase plastice se fac anumiti pasi pana la paroductia de serie si o matrita n-o faci pe genunchi de pe o zi pe alta...
                  Last edited by Seba; 24 March 2009, 16:17.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Stiti care a fost primul meu gand cand am citit titlul topicului? Si ce daca!
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu eu la Bucuresti (Pipera) este un centru de R&D al celor de la Renault de vreo 2-3 ani, unde se lucreaza la noile modele de la Dacia. Deci au avut timp sa dezvolte modele noi.

                      Comment


                      • #12
                        e un lucru bun, poate o sa mai schimbe cate ceva la el, poate se uita pe forum si vad ce ne-am mai dori si noi, cumparatori de la logan , eu consider ca este o masina foarte fiabilaaaaaaa !!!
                        sigpic
                        The MVP

                        Comment


                        • #13
                          Atata timp cat avem centre RIR-ILN si RTR in Romania, e si normal sa aiba loc aici proiectare noilor modele de serie si concepte.
                          Cat despre lansarea in 2010 a Logan II, e posibil, dar spre sfarsit.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            inseamna ca va trebui sa-l vedem in testele preliminarii cat de curand. ma gandesc ca prin vara-toamna sa apara deja cu prototipurile prin poligoane sau chiar pe strazi, cu camuflajul pe masini.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              au zis ca tinta lor e 75% oricum suntem pe calea cea buna fata de multe tari in privinta masinilor
                              nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google