Cum dezghetati parbrizul iarna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum dezghetati parbrizul iarna?

    Azi dimineata am gasit parbrizul inghetat si l-am curatat de stratul de bruma cu o racleta de aia de plastic cu cauciuc(de care folosesti la spalat geamuri acasa) si cand ajung la servici si soarele batea in parbriz vad o gramada de zgarieturi fine. Prostia mea e ca atunci cand am curatat geamul nu mi-am dat seama ca avea si praf pe sub stratul de gheata si ma gandesc ca praful l-a zgaraiat . Daca nu bate soarele din fata nu se vad zgaraieturile, sunt fine, dar ma doare inima cand ma gandesc ca masina abia a implinit o luna Voi cum curatati geamul de stratul de gheata atunci cand parbrizul nu e curat lacrima ci mai are si praf pe el? Please HELP!

  • #2
    Recomandat ar fi sa nu folosesti racleta, dara daca situatia o impune n-ai ce face. Eu am pus in rezervorul spalatorului de parbriz solutie de spalat geamuri nediluata si folosesc stergatoarele, alta solutie (mai scumpa) ar fi folosirea unui spray de dezghetare, si in fine, ultima solutie, este pornirea motorului si orientarea aerului cald catre parbriz si geamurile laterale concomitent cu coborarea parasolarelor pana ajung paralele cu parbrizul. Prin ultima metoda se obtine o dezghetare uniforma, dar e de durata mai mare... Cam asta ar fi... tu iti alegi varianta ce iti convine mai mult.

    Comment


    • #3
      Sp!ke a zis cam tot ce era de zis. Eu pornesc motorul si stau 2 minute, in cazul in care nu ma grabesc. Daca trebuie sa plec repede, folosesc solutia de spalat parbrizul, nediluata.

      Comment


      • #4
        Si eu am gasit azidimin toate geamurile bocna. Cea mai buna solutie dar si cea mai costisitoare sa spun asa, e sa porniti masina, dati drumu la ventilare si o lasati cam 5-6 min, la ventilator treapta 3 sau 4 (pana va spalati pe dinti ) si porniti si rezistenta de dezaburire spate. O sa vedeti cum ies aburi din parbrizu' fata...
        Nu-mi place sa ma chinui cu rigleta...mai ales ca pot pati ce a patit colegu'.
        Last edited by Octavian; 15 October 2007, 10:22.

        Comment


        • #5
          Cand stai la bloc si a doua cheie de la masina e la leasing, e mai greu sa o pornesc si sa ma intorc in casa. Probabil in 2 din 5 cazuri ramai fara ea )

          Comment


          • #6
            Ai dreptate, na...stai langa ea, iti aprinzi o tigareta...sau daca nu fumezi o cafea calda, gaseti tu ceva...Treaba e nasoala cand te grabesti..oricum si cu rigleta, nu o faci foarte repede.

            Comment


            • #7
              ce inseamna sa stai la piatra neamt...deja acolo ca dat inghetul...in constanta zici ca e primavara )

              Comment


              • #8
                mai baieti... in primu rand nu e recomandat sa stati cu masina la relanti atat timp mai ales iarna...
                iar cu solutia de spalat geamuri trebuie sa fie daia buna si sa nu atace vopseaua mai ales ca-i concentrata.
                mai exista sprayul acela care se da seara sa nu inghete dar eu nu am fost multumit de el...

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Si in B a fost foarte frig dar nu a inghetat parbrizul. Oricum, cred ca solutia cu pornitul motorului e cea mai "sanatoasa" pentru parbriz. Nu ai cum sa-l zgarii si nici nu fortezi stergatoarele.

                  Comment


                  • #10
                    cea mai buna solutie ca sa ai si parbrizu ca nou si nici sa nu compromiti motoru in viitor e un celofan... il pui pe parbriz si il prinzi la portiere e de ajuns cat sa stea acolo si dimineata parbrizu e ca nou

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Bine, constructoru' recomanda pornirea la drum imediat dupa ce i-ai dat cheie ca sa ajunga repede la temperatura normala de functionare.
                      Nu apare nici o uzura prematura daca il lasi pornit pana se incalzeste un pic, cateva minute. Doar nu avem ulei din ala de pe vremuri care la rece ziceai ca-i vaselina...

                      Mai este o solutie, foarte buna: seara, puneti o patura veche sau un cearsaf (cearceaf) pe parbriz fata si pe spate (dar acolo nu-i asa mare probl. ca porniti rez. de dezaburire care chiar merge excelent). Nu se mai pune gheata pe el. Va asigur, asa facem la microbus.

                      Comment


                      • #12
                        octaviane eu ce-am zis mai sus...
                        e bine ca esti de acord cu mine

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Solutia cu celofanul a lui sonykel e foarte buna, tata o foloseste (dar sta la casa). Nu se strica masina pt 3 minute la relanti. Daca nu vrei relanti, o poti tine putin turata.

                          Comment


                          • #14
                            La Piatra-Neamt cred ca vine Mos Craciun mai repede azi dimineata era un tzapanel de frig E buna ideea cu celofanul dar stau la bloc si e mai greu... rad vecinii(zic ca-s obsedat ), dar daca stau pe loc si turez motorul pe la 1500rpm are ceva? Intreb si eu...nici nu zgarai, nici motorul nu merge la relanti si nici nu merge in sarcina mare. Voi ce ziceti?

                            Comment


                            • #15
                              auzi nik... eu cand e vorba de masina mea ma aia in vecini... si eu stau tot la bloc intro zona destul de centrala... de exemplu la mine in scara sunt 8 famili si masinile sunt asa: seat cordoba , matiz , ford mondeo2007 , skoda fabia 2007 , renault clio2006 , tuareg , tucson , mercedes(tot ceva 2005-2006) , land rover si o supernova... deci nu mai fitze si talente eu am cea mai rapciugoasa masina )

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google