Logan 1.5, 70CP, 70.000Km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.5, 70CP, 70.000Km

    Salut,

    Sunt nou in domeiu si sper ca o sa ma puteti ajuta cu, cateva sfaturi, v-as ramane recunoscator.

    - Deci... am fost intr-un targ auto, deoarece bugetul nu-mi permite mai mult de 3.000 de euro , am pus ochii pe un Logan din 2005, 1.5, 70CP, 70.000 km rulati, fara alte optiuni.
    - Mentionez ca, la ora actuala este singura masina din targ pe care o iei din 2005 la banii astia, bineinteles in afara de matiz, tico, solenza.
    - Ma puteti sfatui? cumva? este ok raport calitate pret?
    - Motorul 1.5, 70 cp este ok? ce consum are?
    - Deja rulata la 70.000Km posibil sa inceapa problemele?
    - Isi merita banii?

    Va multumesc aticipat!

  • #2
    Daca km aia sunt cei reali si daca nu s-a mers cu el subturat (boala romanilor sa mearga subturat) nu ar trebui sa fie probleme...a, si ar mai fi motorina, care si asta e o problema la noi. Motorul in sine nu ar avea probleme, sistemul de injectie ar trebui "controlat"
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Deci... sa inteleg ca isi merita banii daca e ok in rest.
      Stii cumva cat ma costa sa pun AC pe ea?
      De consum poti sa-mi spui ceva?

      MS!

      Comment


      • #4
        Obligatoriu solicita-i proprietarului sa-i poti face un test la injectoare. Daca te refuza masina e cu probleme in mod sigur!!! In plus ar trebui sa aibe schimbata distributia la kilometrii care spui ca-i are.

        Comment


        • #5
          OK, exista chiar in targ un service special de teste, o sa tin minte.
          Daca injectoarele sunt OK, sa inteleg ca urmeaza oricum sa apara problemele la injectoare, fiind incepator mi-e cam greu sa descifrez, sau care este problema, ce trebuie sa fac pentru a preveni problemele cu injectoarele.
          Si daca cumva tot iti apar probleme la injectoare costa mult reparatie?
          Distributia cat ma costa?

          MS!

          Comment


          • #6
            schimbarea injectoarelor cu tot cu manopera e undeva in jur de 7-8000 lei! asa ca mare grija! si ca sa pui AC pe ea te costa in jur de 1000 euro(cu instalatia de la dezmembrari, si daca ai noroc sa gasesti tot ce iti trebuie), asa ca nu se merita. mai bine mai aduni niste bani si iei un laureate din 2004-2005 pe benzina cu ac si faci economie mai mare decat faci la dCi cand o sa trebuiasca schimbate injectoarele
            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

            Comment


            • #7
              Originally posted by octavian.pasc View Post
              OK, exista chiar in targ un service special de teste, o sa tin minte.
              Daca injectoarele sunt OK, sa inteleg ca urmeaza oricum sa apara problemele la injectoare, fiind incepator mi-e cam greu sa descifrez, sau care este problema, ce trebuie sa fac pentru a preveni problemele cu injectoarele.
              Si daca cumva tot iti apar probleme la injectoare costa mult reparatie?
              Distributia cat ma costa?

              MS!
              Punindu-ma in situatia ta si tinind cont de ce am patit eu cu Diesel-ul meu iti spun ce as face eu daca ar fi sa mi sa puna pata pe masina care ai ochit-o tu!!! In primul rind testul la injectoare, apoi proba de motorina din filtru(daca exista pilitura inseamna ca a inceput sa se duca si pompa de inalta presiune). Daca nu faci aceste verificari risti niste reparatii ale caror costuri o sa te usuce. Eu de exemplu am reparat injectoarele, nu le-am inlocuit si m-a costat undeva la 2300 de lei. Daca le inlocuiam ma costa in jur de 5000 de lei. Naspa cu diesel-ul!!! Sincer daca ar fi sa-mi iau din nou Logan sigur ar fi pe benzina!!! Nu avem motorina pentru ele, asta e adevarul!!!
              alindrgn la 7-8000 de lei se ajunge in situatia in care se schimba totul adica: injectoare, conducte, rezervor etc.
              Last edited by Daniel 67; 11 May 2009, 17:30.

              Comment


              • #8
                Ms mult pentru sfat, acuma in weekend ma duc sa ma uit iar dupa logan dar pe benzina, ma-ti comvins, va multumesc, cine stie ce greseaza mare as fi facut.
                Dar totusi am inteles ca nu om avea noi motorina pentru ele, dar ma mira faptul ca nu prea am auzit acceasi problema la diesel-urile straine, mult mai vechi, probabil ca este o problema si cu vehiculele autohtone.
                Oricum o sa revin cu postari noi dupa ce gasesc ceva pe benzina, e ok versiunea mica de 1.4?

                MS mult!

                Comment


                • #9
                  Probleme la noi sunt in general la DCI-uri si in special cam tot ce inseamna sisteme de injectie si injectoare Delphi. Nu e boala doar la Logan. Eu cind am fost sa repar injectoarele la firma respectiva, erau la reparat in acea zi 3 Ford Mondeo TDCI si 2 Logan. Problemele la alte marci de masini cu sisteme de injectie TDI apar mult mai tirziu. Nu sunt asa pretentioase!!!
                  Daca te intereseaza consumul si mai multe dotari iti iei 1,4 MPI, daca nu iei 1,6 16 V!!!

                  Comment


                  • #10
                    E adevarat, suna bine Logan diesel la 3000 de euro dar cum spun cei pe la autovit: "Un pret mic nu inseamna intotdeauna o afacere buna in acest domeniu ci in general tocmai invers !!! ". Eu sincer nu mi-as lua diesel nici nou, in primul rand ca nu imi place cum merge (n-are viata in ea, sau nu stiu el sa-l conduc), si in al doilea rand m-am plictisit de cate am auzit despre injectoare, pompe de injectie si turbine de diesel. Eu sincer as opta pentru un benzinar.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      @octavian.pasc: Clar nu merita motorizarea dCi, nu stii cum a mers proprietarul cu ea. Daca sunt probleme a injectoare mai costa inca 1.500-2.000 euro, iar pentru pompa de apa si curelele de distributie, daca nu au fost schimbate inca vreo 500 euro.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Cel mai bine sa cumperi un benzinar sa sti ca nu o sa apara probleme grave cara sa te usuce la buzunar in mic un caz sa cumperi 1,4 ca o sa iti para rau cel mai bine ar fi 1,6 o sa te multumeasca pe deplin!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google