Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum de reusesc unii sa aiba orizonturile atat de inguste...
    Deunazi, vb cu un nene despre calitatea superioara a masinilor facute in Germania. Argumente aduse: "domnule, are alta tabla, e mai groasa, nu suna a gol, nu se strica, doar e germana". Ma umflat rasul, si am schimbat subiectul.
    Din moment ce suntem o societate de consum, nu inteleg cum de actual , orice producator de autovehicule, poate face ceva iesit din comun.
    Acum platim strict marca, "prestanta" pe care aceasta o impune, confortul si siguranta...Nicidecum calitatea nemaiintalnita la una ori alta.
    Toti producatorii colaboreaza cu vari firme de piese...si cu asta am cam zis totul.
    Nimeni nu spune, ca mancatorii de branza puturoasa fac lucruri mai bune decat purtatorii de svastica, insa cel putin la momentul actual fac acelasi lucru, dar mai ieftin.
    PS: cred ca oricine cu o oarecare minima cultura automobilistica, a trecut de stadiul...hitler car-super car.

    Comment


    • Originally posted by Octavian___30 View Post
      Tinuta de drum dezamagitoare in comparatie cu ce masina?
      Motorul dizal de 90 cp e comparabil la performante cu cel de 85 cp dci de pe Logan (la 70 cp da clasa fara discutii, poate nu te-au impresionat reprizele ceva mai slabute, tre sa-i dai ciocane ca lumea).
      Aproape ca ai dat singur raspunsul la capitolul motor+cutie, cutia si turbina nu il ajuta deloc in zona turelor mai mici, iar ca tinuta de drum comparam chiar cu masini cu punte semirigida in virtutea cu superreclamei facuta la puntea spate multilink (nu ma mai dadusem cu Focus).
      Am condus mai multe dieseluri, inclusiv aspirate, mie personal nu imi place sa-mi iau diesel si sa-l conduc ca pe polizor.
      Si nu sariti pe mine ca n-am spus ca e de kko, am spus ca ma asteptam la mai mult, comparat chiar cu motoarele de pe Loganurile dci 85 si 70 pe care le am.

      Comment


      • bah tavi, am zis clar ca megane ii da clasa la golf 1.4mpi 80cp si dotari p***. la aceiasi bani. tu vrei musai sa fii jiji contra de fiecare data? mai lasa-ma si cu cotarita aia de golf, ca tot roaba e ca si megane, ziceam ca nu as da aceiasi bani pe mai putina masina doar ca e nemteasca sau folxvagan. de smecheri ce-s nemtii astia au pierdut doua razboaie mondiale. tot asa, noi suntem cei mai tari, cei mai smecheri si uite ca "mumu"...tot asa si la masini. mai ales la astea pe bani putini.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Megane'ul e departe fata de un Golf ( chiar si 4 ) ... ( vorbim de vechiul megane nu ? )

          Comment


          • 13.000 iepuroi "ie" noul Megane ...adica pleaca de pe "acolo"
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Au pierdut razboiul nemtii dar au trebuit sa lupte cu tot restul Europei. Si pe frantuji oricum i-au batut de i-au ascultat cu urechea daca tot o dam in istorie.
              Si m-am uitat din nou la Megane-ul coupe vs Civic. 30 de CP in plus sunt ceva la acelasi pret si dotari sensibil egale.

              @Razzvan eu banuiesc ca se vorbeste de masini ce se fabrica in prezent.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Daca tot o dam in offtopic, toti si-au spart capul in Europa si americanii au carat tot la ei
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                  Si m-am uitat din nou la Megane-ul coupe vs Civic. 30 de CP in plus sunt ceva la acelasi pret si dotari sensibil egale.
                  Vezi ca in RO au uitat sa aduca toate motoarele, noi suntem piata pt motoare SH a lui Renault.

                  Comment


                  • toate sint bune in felul lor, nemtesti, americane, japoneze, coreene, frantuzesti, italiene. Fiecare are plusuri si minusuri, dar in general toate functioneaza si se mai strica, doar sint fieratanii, tot se strica odata si odata. Poti sa ai ghinion cu absolut orice masina - sau noroc. Testele facute de nemti normal ca o sa scoata masinile lor pe primul loc - ia sa facem noi un test autohton, sa vezi cum se umfla Loganul in pene ceva de speriat! Si pe buna dreptate, e o masina buna la un pret mai mult decit decent. Chiar si testele din reviste sunt facute pe ochi frumosi, si asta la reviste de prestigiu...
                    Cat despre renault, nu mai stiu unde am citit despre renault 5 parca, spunea ca dupa primele doua luni de zile, timp in care se rup si cad de pe ea toate briz-brizurile de plastic mai subrede, ce ramane e indestructibil - asa ca daca nu esti foarte chitibusar, ai sanse sa fii extrem de multumit. Daca te deranjeaza orice detaliu, atunci ori iei Rolls-Royce si esti fericit, ori te acomodezi in randul lumii, cu mici neajunsuri.

                    Comment


                    • Originally posted by detail View Post
                      ................................................co mparam chiar cu masini cu punte semirigida in virtutea cu superreclamei facuta la puntea spate multilink (nu ma mai dadusem cu Focus).
                      ..................................
                      Ee acum, a fost reclama cand a aparut acu vreo 15 ani, in prezent si alti mari producatori au preluat ideea.
                      La un condus mai sportiv asa, nu prea faci diferenta intre punte spate si multilink.
                      Oaresce diferente apar la solicitarile de capat, acolo unde pe strada nu prea se ajunge (cel putin io n-am vazut diferente notabile fata de Golf V ...sau are si asta multilink?).

                      Seba: unele comparatii sunt intr-adevar absurde, adica nu merita comparatia, lasa dracu' motorul de 80 cp facut pt Est sau cum se zice ''pietele emergente'' , ca tot asa un rahat e si Focus 1.4 80 cp.
                      Megane da clasa la performante/pret , nu la calitate si finisari, tot aia e daca e 80 cp sau 100 sau 140 cp.
                      Si faptu ca pe amandoua le faci roabe si nu vezi nici o diferenta intre ele, asta e, eu vad (nu numai la bani).
                      Ia vezi daca Meganu lu peste mai da clasa la un TSI de 1.4 160 cp, ieftineala la megane si cam atat mai.

                      Comment


                      • vorbim de masini de preturi apropiate. vezi megane 2.0 turbo de 180, 225 sau 235 de cai. ia arata-mi tu un golf 2.0tfsi de 235 de cai la 20000 de euro...oricum o intorci, la bani megane e peste golf ca dotari. nu vrei sa stii cum crapa cutiile de pe golful gti, ca tot ai adus vorba de el...daca vrei musai masina cu finisari, ia-ti rolls-royce. eu nu ma vad in mertzan nici la 160 de ani, tot in blugi, tricou sau camasa sport si adidasi ma vad, intr-o masina compacta sau clasa medie, care sa mearga, nu sa fie moale la pipait, ca doar nu ma imbrac in ea...ma deplasez cu ea
                        ca optiuni in acest sens, un megane rs, sau f1team, focus st, golf gti (dar cu cutie manuala), c4 vtr, astra opc, cam aste-a optiunile mele in materie de masini. la astea sau variantele mai ieftine ale astora, cu nivele apropiate de echipare/motorizare/dimensiuni, frantuzoaicele stau mult mai bine la pret. cum ziceam mai ieri, sunt convins ca in 5-6 ani cat ma gandesc sa tin o masina, nu bag in piese banii aia dati din start in plus pe masina germana echivalenta. si atunci pt ce? imaginea nu conteaza, chiar nu conteaza. nu o sa fiu mai bun, mai frumos sau mai destept daca o sa conduc un golf gti in loc de megane f1team. parerea mea, s-ar putea sa gresesc, asta e.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Pai tu iar vorbesti pe extreme, prima data de 1.4 80 cp si acum extrema ailalta de 200+cp (apropo de ala tsi de 210 cp , daca te uiti la date vezi ce cplu are si restu).
                          Nici pe mine nu m-ar interesa finisarile la una sportiva (mi-ar plece spre ex un Clio RS) dar vorbim (vorbeam) de medie, nu extreme, adica fara pretentii sportive.
                          Aia sportiva si luxoasa pt mine e moft, o treaba aiurea.
                          Si cum spuneam, prefer un Focus 1.6 benzinar decat un Megane, chit ca e mai scump si nu cu mult peste Megane la aspectele care le ignori (plastice, imbinari, finisari, zdranganeli) sau chiar egal cu noul Megane (la fiabilitate vorbim mai tarziu daca e egal sau nu, desigur).

                          Imi pare nespus de rau ca noul Megane nu ma convinge.

                          Comment


                          • @Octavian___30: Golf V are multilink la spate

                            Comment


                            • nu ti se pare normal sa faci lipsa mica pe o masina de 80 de cai cheala la aceeasi bani pe care-i dai pe una aproape full? nu, pt ca e deutsche maschine. mai da-o dracu'...daca te uiti la un golf apropiat ca dotari, gen 1.6fsi, ala sare mult de pretul megane-ului. asta e ideea. tu ai inceput cu supermotorul tfsi si ti-am dat exemplu megane f1team ca sa te linistesc, ala deocamdata face golful pe circuit, adica la ce sunt facute masinile alea, renault bate vw. fiabilitatea e discutabila, mai ales la masinile cu tenta sportiva. si intr-un final, cutiile dsg chiar pica mai des si costa mai mult decat o cutie de megane cu blocanti...
                              daca focus-ul ar iesi cu dotari asemnatoare megane-ului, parca as da 1500-2000 de oiro in plus. dar mai mult nu. si as alege focusul tot din prisma ideii ca masinile frantuzesti sucks. dar nu put asa de tare incat sa dai 5-6000 in plus pe o nemtoaica. chiar nu pica piese de 6000 de euro in 5 ani, da-o dracului de treaba. si atunci iesi mai bine cu frantuzoaica. asta incerc sa zic de vreo 8 pagini. faci raportul pret/dotari/fiabilitate si pana la urma masina germana invincibila nu-si face banii. ar trebui sa nu pice absolut nimic pe ea in 5-6 ani, ceea ce nu se intampla. si atunci aia 20-25% dati in plus nu se justifica. o sigla nu justifica absolut nimic. daca acea sigla se comporta ampixulea, chiar nu valoreaza nimic sigla si nici istoria din spatele siglei. traim in prezent, nu in trecut si viitorul e nasol pt clientii oricarui producator, pt ca toti incep sa faca rahaturi. si daca tot ajungi sa dai bani pe rahaturi (o adunatura de plastic si tabla, intr-un final, care te duce din a in b), macar sa nu platesti mult...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • masinile germane nu sunt nici ele chiar invincibile. Aveti prieteni cu VW, Audi diesel - citi dintre ei au avut probleme la injectie? curatat sau schimbat - dupa aia nu mai spune niciodata, uita chiar, devine iar masina "indestructibila" cand il intrebi...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google