Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diseara postez o poza facuta de mine unde lucrez cu un Passat nou care nu a mai pornit pur si simplu...e vorba de un Tdi
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Hai ca devenim neo-nazisti... Mai dai in ma-sa pe super purtatorii de svastica. Le cantam atat imnuri hitleriste... Si masinile lor au probleme mari. Ex: Vw passat 2005, 2.0 tdi, pret de noua 24000 euro, actual masina are 75 000 km.
      Probleme aparute pe parcurs: - pompa injectie ( cel putin asa spune proprietarul ca a fost anuntat in service) picata la 30 000.
      Probleme la incalzirea auxiliara.
      Mai nou nu ii dau de cat actionarii electrice a franei de mana.
      Nu spune nimeni ca betivii fac masini mai bune, insa fac masini asemanatoare la pret mai mic, asa ca masinile facute de NSDA nu sunt printre cele mai bune.
      Last edited by Cezar; 27 May 2009, 12:44.

      Comment


      • Ai uitat sa spui la Passat TDI despre consumul "normal" de ulei, poate merge pana la 1l/1000 km la motorul nou.

        Comment


        • detalii minore, deutsche maschine rulez
          au ajuns si ei dupa 12 ani la tehnologia commonrail si n-au fost in stare s-o copieze calumea...papa ulei pe sfert cat motorina, buuuuneeeee motoarele astea. de tfsi-urile de 1.4 160 de cai cu blocuri si chiulase sparte vad ca nu zice nimeni nimic, doar de cat de tari sunt motoarele respective. pt 5000km, da, or fi tari. banuiesc, herr tavi, ca e si placut al dracu sa dai 50% in plus pe un golf decat pe un megane si sa stai si 50% mai mult timp in service, nu? placerea ta nu poate fi cumparata. mastercard by folxvagan... nici acu nu-s pocnitori, nu? ca sunt mai finisate, f*** mama lui de finisaj, tine de consolare cand astepti la reprezentanta cutia sau motorul nou dupa 7000km. eh, eh... noi sa ne simtem bine in masina germana, restul nu conteaza
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            ..................... nu, pt ca e deutsche maschine. .................................................. ...................
            Cre ca tu ai ceva foarte personal cu masinile germane ))
            Hai s-o luam altcumva atunci, de ce naiba as da de doua ori mai mult pe un Maserati cand pot f bine sa-mi iau un M3 cu performante asemanatoare?
            Ai prins ideea...
            Nu e snobism sa alegi una mai scumpa si cu performante la fel sau mai slabe ca una mai ieftina.

            PS: da, ok, sunt teste [chiar de nematalai facute unde Passatu s-a dus naiba cu fiabiliateta lui, la fel si VW Fox si Polo parca - din ce am citit (ADAC), singurul care a luat cu brio testu de fiabilitate a ramas Glfu V ].

            Comment


            • Exagerezi Seba. Ar insemna sa nu mai vezi WW pe strazi, toate fiind in service .
              In principiu daca M3-ul are performante asemanatoare cu Masserati chiar nu dau nici 30% mai mult. Ma rog poate Maserati-ul da mai bine la gagici .

              P.S. a mai ars un Ferari .
              Last edited by Cristi_LCD; 27 May 2009, 16:13.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Tavi, ai raspuns singur, de ca ai da atatia bani pe un Maserati?
                Doar daca nu vrei sa il parchezi pe Dorobanti in Bucuresti, in loc sa-i dai talpa.
                Last edited by detail; 27 May 2009, 16:12. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • A nuuu, eu chiar as da de doua ori mai multi bani pe un Maserati ( defapt NU maserati, un Ferrari F355 care nu se mai face din pacate) atata timp cat il dorec, ma regasesc in masina aia, imi PLACE, pot, am , imi permit treaba asta la modul cel mai real - nu sa am un milion in cont si gata, sunt bastan de romania... (si desigur ca pt plimbari as iesi afara cu el, nu prin tara. Afara pe autostrada asa de plimbare si din cand in cand as plati o caruta de bani sa ma dau cu el pe un circuit celebru).
                  Pt tara mi-as lua un tanc rusesc sa calc pe cap toti retarzii (asa fara sa vreau).

                  Comment


                  • bollox.
                    in principiu o masina n-ar trebui sa merite mai mult de 20.000euro, doar daca-i sportiva pe senile de tanc ce tine 3 generatii.
                    in rest, avem ca exemplu [daca tot ne-am avantat in discutii], za greatest of za greatest, from za greatest britain itself: Rolls Royce Silver Ghost. cu o cheltuiala pe service aproximata [o singura data, nu in cadenta] la [quote] 2.13lire/11.000km, umbra de argint e cea mai scumpa masina ever-ever, never-'n-ever, ever-and-beaver, estimata la valoarea de [citation needed] 35 milioane $$$. atat de scumpa ca ai nevoie de aprobare si escorta aero-terestra militara de la casa de asigurari sa o scoti la plimbare o data pe an. si cam asa-i cu istoria masinilor "best" si "greatest" si "most reliable". restul is conserve: nemtesti, frantuzesti, italiane, japolandeze. toate o apa si-un pamant. cu o singura diferenta fata de exemplul precedat: cu astea din urma chiar te cari.

                    Comment


                    • Te-am calcat? Scuza-ma. . Ti-am facut masina poster? Lasa ca ai CASCO. Cum nu ai CASCO? Atunci pune posteru' pe perete si fugi repede de mai fura ceva de prin Spania si iei alta
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Mmmm...exagerezi cand spui ca toate sunt o apa si-un pamant, daca te gandesti ca toate au 4 roti si te deplasezi cu ele, asa e.
                        Uite cazu meu, si incerc sa fiu cat mai neutru: Loganu meu si Focusu lu fratello.
                        La orice ma uit/ating se vede diferenta de calitate (si nu ma luati ca sunt aceleasi plastice, ca NU sunt), la orice imbinare, finisare vezi de ce una costa 7-8000 Euro si alta 15-17000 Euro.
                        Merita sa dai dublu? Daca iti permiti intretinerea ei si-ti place masina desigur ca merita.
                        Last edited by Octavian; 27 May 2009, 16:41.

                        Comment


                        • pai merita silver Ghostu 35mil $? probabil daca ai banii, n-ai ce face cu ei si ai cativa viermi misunand prin creier, merita pe deplin. de-ndata ce pui mana pe fiecare obiect component, iti dai seama unde-s ce-i 34.992.499 $ in plus cheltuiti.

                          "merita"? atata timp cat ai bani, "merita". atunci cand ai bani, termenul asta de "merita" se transforma, luand sens, forma si continut in orice situatie, tinand cont de un singur factor: dorinta celui care da cu banul.
                          lucrurile-s atat de relative, incat n-ai idee. e ca si cum ai zice ca aripioarele de la kfc is sanatoase [pe langa culesul din tomberonul blocului probabil], cand poate pe altul chiar nu l-a ajutat natura cu destula imaginatie sa gaseasca o mancare mai nesanatoasa ca aia.
                          Last edited by bro; 27 May 2009, 16:53.

                          Comment


                          • Corect, e foarte relativ acest ''merita'' in contextu' dat.
                            Dar eu chiar faceam o comparatie palpabila in exemplul dat.
                            Chiar poti face o diferetiere si poti justifica banii platiti in plus.
                            Pretentiile nu le discutam, ca iar ajungem la relativul ''merita'' sau nu merita...

                            Comment


                            • @Tavi:
                              si ca sa sustin ce ai spus in ultimul post, eu sustineam sus si tare [deci verbalizam cu voce tare] chiar de cand Loganul a iesit pe piata in 2004: masina asta e pentru oamenii care abia aduna bani de ea si o vor si noua [deci cei fara bani si cu pretentii, ca asa e omu sarac, vrea sa stie ca nu-si bate joc de el si de bani], nu pentru cei care zic ca-si iau mai bine o SH nemtoaica sau mai bine mai pun inca o data pe atatia bani [oare de unde? din tezaurul lu' Robin Hood?] si-si iau o masina "adevarata".


                              in Romania, pe langa cei care-si cumpara, evident, marca de masina, iar mai apoi rotile din discutie, sunt cei care vor cu tot dinadinsul o afacere sincera, justa:
                              "-am 5000euro, ce-mi iau?
                              -nimic, la banii astia, imi pare rau.
                              -apai la cat atunci?
                              -7-8000 minim. atata-i piata.
                              -si io ce fac, mor de foame pana achit?raman dator la incalzire?
                              -pai daca vreti masina...
                              -fie, ma strang de bilute..."

                              moment in care vine "ala smecher, care le are":
                              -mare bou esti ba. mai pui 2000 si iei un passat SH de moare lumea.

                              apai raspunde tu situatiei de fata. fiecare vrea maximul pt banii de care dispune, insa am observat [si in cazul meu, si al celor din jur cand s-a impus] ca omul nu tine cont ca bugetul are o limita destul de fixa, nu e elastic ca prezervativul. adica vreau si io masina d-aia cool de care zici matale, dar te rog io, imi platesti tu facturile? pe sistemul asta, la banii impusi, in general frantuzoaicele conduc. ar putea fi altfel, de n-ar trebui sa platesc intretinere, asigurari, mancare, etc. dar nu-i asa, nu traim pt masini, Tavi. de aceea unii dintre noi alegem [max]calitate/pret[/max], cu accent pus pe pret, nu pe calitate. adica nu "calitatea maxima la pretul x", ci "pretul minim la calitatea y". sper sa intelegi incotro bat si nu mi-am racit tastatura degeaba .
                              Last edited by bro; 27 May 2009, 17:28.

                              Comment


                              • E foarte simplu,ai bani te uiti la calitate,nu ai bani,dar vrei o masina care sa o folosesti,te uiti la pret,fiabilitate,sa nu te omoare cu intretinerea,si etc...
                                Deci e cum am zis eu acum 4 pagini:totul se rezuma la bani ;).Ca daca aveai bani de dat pe masina,nu te opresti la frantuzesti,te uiti si pe la japoneze,sau la Volvo,care este o masina super,dar iti trebuie bani pentru masina aia...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google