Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inteles foarte bine, "calitatea maxima la pretul x", ci "pretul minim la calitatea y" e cat se poate de explicit.
    Da, eu bateam un pic pe varianta ''calitatea max la pretul x''.

    Acum cu treaba de buget, intram clar in sfera romanasilor, celor care nu-si fac un calcul temeinic din toate pc d v.
    Si eu am fost asaltat si facut un pic ''bou'' ca exact cum spui ''di ce nu-ti iei un Passat mai Tavi?? Uite ce mi-am adus eu din Germania'' dar pt o piesa picata a stat cu el in fata blocului vreo 2 luni (desigur ca bugetu din START nu-i permitea Passat, dar l-a luat domle...sa para om cu stare, sau eu stiu ce a vrut, ceva lux, alea alea, dar cu hartie ieftina la buda).

    Comment


    • Totusi sa nu deviem prea mult de la discutie, sa o luam inspre nou vs sh.
      Sa ne intoarcem la nazisti vs betivi si mancatorii de branza mucegaita vs impartul asiatic vs regina vs galbejitii comunisti.

      Comment


      • Cezar, daca e sa ne intoarcem spre ceva, ne intoarcem spre producatorul X [bine vazut] vs. producatorul Y [mai putin bine vazut], a.k.a. nemtoaice vs restul lumii. era vorba [la origini] despre calitatea nemteasca, pusa sub semnul intrebarii, nu nou vs sh. nou sau sh, este sau nu calitate?
        bineinteles, intre timp, fiecare a derapat spre o zona mai favorabila a discutiei. si am dat-o-n diverse.

        Comment


        • Asta cu nemtoaice vs restul lumii e o simpla idee. In practica mereu si-au luat-o nemtii de la fiecare pe cate un segment bine determinat. In final Porsche si Mercedes au tras totul dupa ei de a ajuns ca orice rahat nemtesc sa fie considerat fiabil, cel mai performant, cel mai - cel mai.

          Pe plan sport nu au loc decat cu Porsche
          Pe plan luxury cars nu au loc de Bentley, Rolls Royce, etc
          La masini fiabile si dotare le dau japonezii sa zaca
          La SUV-uri, cand faceau americanii masini d-astea, germanii erau cu alte idei
          La siguranta suedezii au inceput "era 5 stele"


          Acum obiectiv gandind: Singurul lucru care te face sa gandesti pozitiv de tehnologia germana este comportamentul poporului, gandirea in termeni stricti, mandria, etc. Platesti un stil, o cultura, etc. Dar nici astea nu mai sunt valabile ca s-a globalizat totul.

          Asa cum am promis, o poza inedita cu un Passat Tdi care n-a mai vrut sa porneasca dimineata.
          Observati mesterul care-si scutura matreata pe motor
          Attached Files
          Last edited by darksid3; 27 May 2009, 22:03. Reason: post consecutiv
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • M-a lovit in cap thread-ul asta acum o ora si jumatate.
            A trebuit sa plec de acasa urgent la o constatare la o lucrare, si tocmai imi spalasem filtrul de aer de la dci pe la orele 18.
            Am plecat bineinteles cu Clio. In fata mea pe Mosilor imi bloca trecerea o P..da cu un Polo. Cand l-am vazut m-a luat rasul. L-am comparat cu masina in care eram care la 13000 de oiro are tot si ceva in plus fata de conserva nemteasca. Hai sa enumar: 1.4 100CP, climatronic, lumini si stergatoare automate, tapiterie full piele, lumini directionale, etc si un motor si o tinuta de drum care face misto de masinuta aia nemteasca, si toate la acelasi pret. Mi-am adus aminte de ce am cumparat-o acum trei ani si m-am simtit foarte bine. Restul e ...Logan de maine ca ii uleiez acum fitrul si il pun la loc dimineata.

            Comment


            • da, man, da' tu n-ai prestanta de hitler in clio ala 3,14... are prestanta, ca doar conduce folxvagan...
              @tavi: acum intelegi ca "aia" a ta (stii tu, atarnatoarea) face cum vrea ea cand ai bani cu nemiluita si nu simti ca ai dat de poaman dublu de pret pe o masina fata de cat face ea, doar ca sa te simti tu bine. ca sa-ti raspund la intrebare, n-as da m3 pe maserati. chiar nu basca nu mai zic ce bine m-as simti intr-o conserva de 205t16 afumand super masina germana bmw m5 la de 10 ori pretul frantuzoaicei la modul serios, 65000 de euro as da pe un 205t16 decat pe un bmw, asta daca vreau senzatii si spectacol. daca vreau lux, atunci da, mi-as lua o nemtoaica sau o japoneza de 60000 de oiro, nu o frantuzoaica. atata timp cat nu sunt in situatia sa arunc milioane de euro zilnic, ma limitez la masina care trebuie sa-mi satisfaca cel mai bine nevoile (deci una bucata masina care trebuie sa mearga si la servici, sa pot merge si la circuit cu ea ocazional, sa nu fie nici vreo hidosenie si sa nici nu ma usuce de bani) si atunci nu prea ma uit in curtea lui hitler. mai degraba in curtea lui sarkozy (sau cum dracu se scrie) sau a lui hashimoto/yamamoto
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • OFF:
                Originally posted by Seba View Post
                ...nu prea ma uit in curtea lui hitler. mai degraba in curtea lui sarkozy...
                Da' curtea lu' Carla Bruni ce are?
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • detail las'o ca macane ... ai avut tu o revelatie ca Polo e de cacao pe langa Clio'ul tau ...

                  Daca imi intreb 2 colegi de la servici ( foarte buni prieteni intre ei , unul posesor de Clio Symbol, altul de Polo ... ) ... amandoi o sa'mi spuna ca Polo e mult mai fiabila/rezistenta/performanta ca acel Clio.

                  Chiar discutam cu ei zilele trecute .... cel cu Clio zicea ceva de genu': uita'te la Polo cat e de omorat in fiecare zi .... pana acum imi pica toata suspensia si motorul de pe masina daca ii dadeam asa.

                  Comment


                  • Aici intram in discutii care nu pot fi probate. Este cuvant contra cuvant, deci nu vom ajunge nicaieri. Abia ce-am discutat ca acum fiabilitatea nu mai este o realitate concreta.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Polo chiar e cotet...ti-ai ales cu ce sa faci marea comparatie.
                      Razzvan, vad ca expui multe opinii din auzit, mirosit, folclor...Pe cand fapte reale si palpabile?
                      PS: coana Floarea de la paine, mie mi-a zis ca Jiguli e cea mai buna...Iar daca o intreb pe tanti Nunti de la florarie, o sa-mi spuna ca Lada e cea mai buna...La fel si colegii tai, cu maximum de cultura automobilistica, total impartiali.
                      Last edited by Cezar; 28 May 2009, 11:34.

                      Comment


                      • Pai sunt fapte reale avand in vedere ca unul are Clio si celalalt Polo ....

                        A ajuns Renault'ul firma de comparatie ....

                        Polo e cotet ?.. Pai si'atunci ... Clio Symbol cum e ... ?... O Solenza mai rotunjita?...

                        Comment


                        • Vb cineva de Clio symbol? Fapte reale? Cum ar fi daca...numai daca...si iar daca... f real, iar pragmatismul e in floare
                          Aia e masina de 9000-1000.
                          Se facea comparatie intre CLio 3 bicorp 1.4 100 si polo.
                          Clio symbol la categoria conserve, alaturi de Logan, albea, aveo, lada....

                          Comment


                          • Daca te uiti mai sus ..... am precizat ca e vorba de Clio Symbol si Polo ...

                            Comment


                            • Iar detail a facut comparatie intre Clio bicorp 3, si polo...Iar comparativ cu Clio 3, da , polo e cotet.

                              Originally posted by detail View Post
                              M-a lovit in cap thread-ul asta acum o ora si jumatate.
                              A trebuit sa plec de acasa urgent la o constatare la o lucrare, si tocmai imi spalasem filtrul de aer de la dci pe la orele 18.
                              Am plecat bineinteles cu Clio. In fata mea pe Mosilor imi bloca trecerea o P..da cu un Polo. Cand l-am vazut m-a luat rasul. L-am comparat cu masina in care eram care la 13000 de oiro are tot si ceva in plus fata de conserva nemteasca. Hai sa enumar: 1.4 100CP, climatronic, lumini si stergatoare automate, tapiterie full piele, lumini directionale, etc si un motor si o tinuta de drum care face misto de masinuta aia nemteasca, si toate la acelasi pret. Mi-am adus aminte de ce am cumparat-o acum trei ani si m-am simtit foarte bine. Restul e ...Logan de maine ca ii uleiez acum fitrul si il pun la loc dimineata.
                              ..........
                              Last edited by Cezar; 28 May 2009, 11:48. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Luam cea mai slaba tara producatoare de masini.... Franta, luam cea mai slaba firma de'acolo .... Renault .... si ne apucam sa o comparam cu cea mai puternica tara producatoare , si una din cele mai bune firme de'a lungul timpului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google