If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai bine ai pune manunta si citeste o revista 2, si vezi care sunt cele mai slabe tari intr-ale automobilismului...si bininteles cele mai slabe marci.
Deasemenea vezi care este cea mai mare tara producatoare, si cea mai buna firma de-a lungul timpului, caci esti in totala bezna.
Pai care e cea mai puternica tara producatoare? Germania in nici un caz...si nu a fost niciodata cea mai puternica tara producatoare.
Americanii au fost iar acum japonezii au luat locul 1.
Germanii au avut doar acel respect cuvenit cu buna dreptate dar sunt cam departe de a fi considerati "tata" masinilor. Repet, pe orice segment exista cate "cineva" care le-o da la poponet
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
......................
Se facea comparatie intre CLio 3 bicorp 1.4 100 si polo.
..................................
Polo e cotet in comp cu ce masina? Clio n-o fi....
Nu stiu cum se face (ma bucur de altfel) ca numai la Romania Clio e 9-10000 Euro.
Ia vezi cat e la nemti?
Polo e in aceeiasi bani (+/- 500 Euro) cu Fiesta, GrandeP (nu?).
Toate sunt cotete pana la urma.
PS: sau vezi cat 16-17000 Euro e un Megane tot la nematalai? Mai putin si cred ca ce e pt pietele din Est sunt sarite peste niste etape de calitate.
Luam cea mai slaba tara producatoare de masini.... Franta, luam cea mai slaba firma de'acolo .... Renault .... si ne apucam sa o comparam cu cea mai puternica tara producatoare , si una din cele mai bune firme de'a lungul timpului.
Cand am luat clio (3 pentru tine ca pe ala in 3 volume il cheama Symbol sau Thalia, depinde de piata), am avut de ales intre el, Polo, Corsa, si 207, care abia aparuse. Dupa examinarea tuturor, am ajuns la concluzia ca este peste primele doua si mut mai ieftin(la aceleasi dotari 3000 oiro) decat 207. Fiind vorba de banii pe care ii muncesc, am ales Clio si nu-mi pare rau.
Apropo de lungul timpului, cand Renault facea R16, aia de la VW faceau doua modele de masini derivate din aceeasi tigaie...Le-au mai trebuit 8 ani si doua rateuri sa scoata si ei o masina cu hayon care sa se vanda.
Iar vanzarile le-au venit din fiabilitatea modelelor fabricate. Mai au astazi aceeasi fiabilitate?
realitatea e ca in Romania va mai persista grandomania care nu de putine ori e asociata cu numarul de ani petrecuti la scoala.
Multi "berbeci" nu isi pun intrebarea inainte de a cumpara : "pentru ce imi trebuie masina?"
Si uite asa avem un peizan care vrea doar "scula" straina (nemteasca), ca deh...e mai presus de toate.
Personal, nu cred ca Loganul ar putea fi incadrat in categoria "cotete". E destul de fiabil, de spatios si de ce nu...mai aratos decat multe "straine".
I-am promis lui Razzvan pe alt topic ca pun o poza cu baiatul meu. Am ales una de la Nurburgring 2007 la cursul de training la prezentarea M3, toamna 2007.
a mai participat si anul trecut la Salzburg la inca un training.
BMW M3,sau Alpina B3 biturbo face de rusine un Sti...4,6 secunde suta,subaru 5,6 e vorba de o secunda...Si nici nu-ti consuma 14% mediu...Subaru are un consum de te omoara...Sry d offtopic
On:e super si avensis,dar parca tot pe honda as merge,am auzit numai de bine despre honda.Acum eu stiu ce or fi si cu vorbele astea...Multa bafta in alegerea ta.
Da' cat consuma un M3 in oras??? 10%?? (un 318 sau 320i consuma 13-14 fara probleme).
Si ce yyy are Subaru Impreza cu un M3??
Ia baga-le pe macadam (nu chiar) sa vezi ce mai face M3? Deci fiecare cu treaba lui.
Pe ceva serpentine te asigur ca te dovedesc cu un Subaru Impreza 2.0
Nurburing nu e circuit pe care Impreza sa-si arate motivul pentru care a fost conceputa. Este integrala conceputa pentru macadam, rally si alte competitii unde necesita o foarte buna manevrabilitate.
M3 -ul are prea multa putere pe care n-o poate pune pe asfalt in conditiile de mai sus...daca ii mai scoti si sisteme de control al stabilitatii si al tractiunii nu faci decat niste 8-uri frumoase cu ea
Intr-un top 10 al celor mai bune masini sport intre anii 1950 si 2007, Impreza a iesit pe locul 3...BMW-ul nu s-a regasit nicaieri. Top conceput de americani si britanici...castigator absolut a fost Porsche, asta ca sa nu crezi ca au fost impartiali si au ceva cu germanii.
BMW-urile sunt ok pentru impresii pe soselele "civile" dar la sectiunea "profi" altii fac legea. Eu nu le consider masini sport...doar niste masini confortabile si puternice...cam atat.
O masina super sport e gandita in spiritul asta de la primul surub si pana la cheia care intra in contact.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Darkside ... poate cu soferi slabi ... in rest n'are nici'o treaba Subaru cu m3'ul...
ps :
Timpi pe Nurburgring :
1. Bmw m3 e92 : 8:05
2. Bmw m3 e 46 8:22
3. Subaru Impreza 8:24
din cunostiintele mele minimale in masini ...subaru impreza e o pocnitoare... subaru impreza are motor de 1.5 de 100 cp ... sau ceva de genu .
Poate Impreza WRX sau WRX STI o fi altceva...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment