Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce la noi un Megane d-asta nou e 12900 Euro si la nemti e 16900 Euro ? (ala cu 1.6 16V 100 cp, ca 1.6 16V 110 cp e 17900 Euro...)
    Ha....di ce e asa???

    Comment


    • Nu inteleg ce tot va luati de Razvan.Fiecare cu parerea lui,trebuie sa o respectam si aia e,chiar daca e buna sau gresita.Si M3-ul e o masina de vis,ce naiba,la ce performante are...PS:vedeti ca se vinde si in state,unde domina chevrolet-ul si toate muscle-car-urile...Si M3 e o masina de oras,cu performante de circuit,nu invers.Deci nu comparati un interior de Subaru Impreza cu interiorul lui M3.Ce faceti cu Impreza in oras?Nici 100 nu atingeti,decat daca sunteti nebuni...Doar nu va luati o masina de circuit,ca sa va duceti cu ea la mare cu prietenii si sa o testati ce naiba.
      @darksid3:stai linistit ca sunt "obiectivi" si cum masinile lor.Vezi ca e un clip pe youtube,cu un Mercedes care face spagatul,o pune cu cracii-n sus ;)...Mercedes B-klasse parca era :-??Tot la testul elanului.
      sigpic

      Comment


      • Stai linistit ca nu domina nici un muscle car in USA, M3-ul
        Masinile germane care se vand pe piata din America sunt diferite fata de cele din Europa, mai ales la pachetul de dotari. Acolo poti sa stai la semafor si sa ti-o iei grav de la cine stie ce GTO sau Challanger ruginit oprit la semafor...niciodata nu poti sti ce ascunde sub capota ;)...nu mai zic la o super sport americana ca-l mananca cu fulgi cu tot
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • A-propos de Impreza si EVO, v-ati uitat atent la conducatorii acestor masini care se dau prin oras zi de zi cu ele, nu la cei care chiar le alearga? Se poate face un profil social destul de interesant...Sunt oameni cu complexe destul de mari...Cateodata ma uit la ei cu compasiune, si ma gandesc ce suferinte ascunse duc cu ei, ca sa te chinui cu astfel de masini numai ca sa atragi atentia asupra ta.

          Originally posted by darksid3 View Post
          Stai linistit ca nu domina nici un muscle car in USA, M3-ul
          Masinile germane care se vand pe piata din America sunt diferite fata de cele din Europa, mai ales la pachetul de dotari. Acolo poti sa stai la semafor si sa ti-o iei grav de la cine stie ce GTO sau Challanger ruginit oprit la semafor...niciodata nu poti sti ce ascunde sub capota ;)...nu mai zic la o super sport americana ca-l mananca cu fulgi cu tot
          Ti-o iei la semafor, dar pe circuite o sa vezi mai multi maniaci cu Porshe, M3, GTR, etc...
          Last edited by detail; 30 May 2009, 11:51. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • In America, cei care vor masini pentru circuit isi iau 90% Porche, Corvette sau...restul japoneze. Japoneze la greu si modificate de-ti sticlesc ochii.
            Eu m-am referit la mers normal, pe strada...iar acolo strazile sunt luuuungi si late...o masina manevrabila este de prisos daca nu mergi cu ea la circuite...si oricum, multi europeni au in minte imaginea masinilor americane din anii '70-'80 cand nici in Europa nu erau toate masinile lipite de asfalt...aveam si noi destule barci pe uscat.
            Trageti acum o tura pe acolo si o sa vedeti o gramada de masini made in Usa pe care nici de la tv nu le stiati.
            Apropos: Cu tot M3-ul, M5-ul, 911-ele si care mai au pretentii de masini de circuit, nah ca tot americanii au cel mai bun record in Europa la Nurburing cu un Corvette ZR1 de serie si condus de un inginer al firmei...nici macar condusa de un pilot profesionist
            Last edited by darksid3; 30 May 2009, 12:03.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by Cristi_LCD View Post
              Ce naiba vezi asa frumos ca nu pricep de ce-ti place mai mult?

              ce chestie am ajuns eu sa iau apararea Aveo-ului in fata unui proprietar.
              Ciudat ... si proprietarii de Astra imi zic ca e mai frumos Aveo ... ( mie mi se pare invers )

              Originally posted by Cezar View Post

              Astra classic nu e vreo masina aratoasa, as putea spune ca e chiar mai aratoasa aveo ( in varianta cu roti pe 15). La interior, nu se pot compara, astra classic fiind mult sub. As putea spune ca, acea consola centrala a astrei este chiar mai urata decat cea a loganului.
              Tinuta de drum este usor superioara, in schimb aveo este deficitar in ceea ce priveste siguranta rutiera.
              Cezar ... inca nu te'ai prins ca Aveo e o masina cel putin la fel de sigura ca Logan'ul ( defapt e putin mai sigura) ?

              Originally posted by maistoru View Post
              aveo este ok din toate punctele mele de vedere. arata cam nasol din lateral chiar si cu jentile de aliaj, par prea mici. singurul minus pe care i l-am gasit a fost ca era sa ma rastorn cu el intre fantanile de la unirii ca am intrat cu ceva viteza. astra e urat cu spume la interior, exteriorul e acceptabil.
              Am mers si eu cu un Aveo cu jante pe 13... in prima curba era sa ma infing in sant. (al meu are pe 15" cu garda 55 :P )

              Originally posted by detail View Post


              Ti-o iei la semafor, dar pe circuite o sa vezi mai multi maniaci cu Porshe, M3, GTR, etc...
              Chevrolet ZR1 rupe tot .. .oriunde oricand. A batut si GTR'ul pe circuit ...

              Originally posted by darksid3 View Post
              Apropos: Cu tot M3-ul, M5-ul, 911-ele si care mai au pretentii de masini de circuit, nah ca tot americanii au cel mai bun record in Europa la Nurburing cu un Corvette ZR1 de serie si condus de un inginer al firmei...nici macar condusa de un pilot profesionist
              Pai daca scrie Chevrolet pe spate ...

              ZR1 vs GTR/599/GT2

              AMandoua pe Nurburgring
              Last edited by Razzvan; 30 May 2009, 12:14.

              Comment


              • Si mai sunt si alte masini capabile care sunt spaima germanelor la orice capitol : Cadillac CTS-V, SSC Aero Twin, Saleen si lista continua...toate la preturi mult mai mici decat rivalele europene pe segmente identice.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • @razzvan: eu vb prin prisma testelor efectuate de euroncap, unde aveo are un scor modest, sub logan, deci nu vad cum este mai sigura.
                  Aveo si Logan.

                  Una peste alta, niste masini slabe amandoua.

                  @pacco: atata timp cat veniti cu axiome, ca x masina e mai buna, ca "asa zic eu / asa am auzit / las ca stiu eu mai bine", mereu veti avea parte de critici.
                  "Ce faceti cu Impreza in oras?Nici 100 nu atingeti,decat daca sunteti nebuni." - dumneata ai mers vreodata cu asa ceva?
                  Eu am avut ocazia sa merg, nu cu M3, dar cu un 330 si un STI de 250/260 cai. Sigur, cu subaru nu mergi la agatat, si nici nu esti mare "jmecher" de dorobanti...
                  Last edited by Cezar; 30 May 2009, 12:49.

                  Comment


                  • amice pacco, cu impreza aia care nu ai unde sa-i dai 100 in oras, o zbarcisi rau de tot
                    nu de alta, dar masina aia pleaca de pe loc fluierand toate 4 rotile cu vro 50km/h. in 100m ai luat 100km/h cu start de pe loc. eu zic ca e totusi ceva si nici distanta nu-i chiar enorma. in 150m ai pornit, ai luat suta si ai oprit.dac ai spatiul asta la dispozitie, nu tre' sa fii nebun, pur si simplu masina iti permite
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Offf... ma omori Cezar ;

                      Uitate:



                      Modelul 2006 a avut probleme cu o "bara" din bord care'ti rupea genunchiul drept ( de'aia a fost dusa la o stea jumatate din 3 - avand un punctaj putin mai mare ca Logan'ul ). Lucru remediat la modelele fabricate dupa ... ( cei de la EuroNcap nu au mai facut un alt test ).

                      Ca si Logan Facelift/Sandero care avea probleme cu pedalierul .. iar dupa ce a fost testata iar ... a obtinut 24 de puncte.
                      Attached Files
                      Last edited by Razzvan; 30 May 2009, 16:17.

                      Comment


                      • Hai sa facem un compromis, si sa concluzionam ca ambele sunt la fel de "bune" intr-ale sigurantei. Daca au rezolvat problemele cu baghetele magice care zburau prin interior, bv lor.

                        Comment


                        • Nu e un compromis .... sunt date oferite de agentia ta "preferata" EuroNcap . In fine .. sa revenim la subiect ...

                          Comment


                          • @Razzvan: daca ne uitam dupa filmuletele de la euroncap la cum se aduna aveo nush cum poti zice ca ii mai sigur ca loganu (nu ca loganu ar fi foarte sigur)..vrei nu vrei tre sa recunosti ca cezar are dreptate...acuma ca are multe puncte la protectia pietonilor nu te ajuta foarte mult la un impact cu o alta masina (Doamne fereste)
                            ...de doi lei :p

                            Comment


                            • Da-le naiba de teste, la clasa asta daca nu au 5 stele (unde mai ai sanse sa scapi cu ceva oase rupte) la un impact cu numai 2-3 stele nu mai ramane nici zama din tine, fie ca esti in Aveo fie ca esti in Logan, esti kaput oricum.
                              Nu va mai uitati cu asa grandoare la amaratele alea de 3 stele, am vazut ce se intampla la un impact cu ceva mai mare (fata din drepta cu picioarele rupte in vreo 10 locuri, bazinu rupt, si alte complicatii).
                              Daca erau 5 stele probabil ca bordul nu i-ar fi prins la fata (23 ani) picioarele, d-aia locul ala are numai o stea, sau o stea jumate.
                              Deci vreau sa spun ca si Loganu e varza la impact (daca tot va uitati la testele alea , uitati-va la un Volvo de clasa medie-mica, sau la un Focus, sau Megane, sa vedeti ce inseamna deformare controlata si cum ramane habitaclul intreg).

                              Comment


                              • Ideea era ca intre un Impreza si un M3,prefer R32,sau Scirocco ;)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google