Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Al mai nasol MCV il iei in Germania cu exact 8500 de oiro, adica cu 6000 daca dai rabla! Sursa www.dacia.de
    Si se aplica exact acelasi principiu pe care l-am enuntat mai devreme: marja mica pentru ca se cumpara oricum la banii astia cu marketing zero. La noi oricum nu se prea cumpara MCV ca nu poti face fitze cu el, cine vrea si-l cumpara oricum ca la banii astia nu prea iei break asa de mare, deci este doar cu 100 de Euro mai ieftin. Legea cererii si a ofertei!
    Last edited by detail; 31 May 2009, 18:21.

    Comment


    • Ob Elektro-, Hybrid-, Autogas- oder Benzinantrieb, bei Dacia bekommen Sie viel Auto für wenig Geld. Mit den Spring, Jogger, Duster & Sandero Modellen.

      Vezi ce zice si aici.
      Intr-adevar, e 6000 si Sandero pleaca de la 5000, dar nu 8500 (prin rabla)

      Comment


      • Ciudat ... :

        Aveo 4-Türer
        Ab 13.190 €

        Comment


        • Da...
          Dar daca te uiti la Ford, VW, BMW, Mercedes, Lamborghini, Ferrari ai sa vezi ca pretu e cam acelasi, indiferent de tara (cred )) )

          PS: am impresia ca numai stifturile fac afaceri in fc de zona de vanzare, apropo de marketing (ca asa vorbim de marketing de parca am vinde seminte in diferite colturi ale unui oras).

          Comment


          • Vezi ca "stifturile" de la Dacia au avut a doua marja de profit din industria auto mondiala cu cca 8% pe 2007, la mica distanta de Porsche, si la mare distanta de urmatorul clasat.

            Comment


            • Nu pot decat sa ma bucurenciu, dar tot stift e.
              )))

              Comment


              • bazat pe ce? ai tu ceva cu francezii asti si nu-i vezi decat pe nemti
                tu nu vrei sa intelegi ca daca ajungi sa lucrezi in industria auto pt nemti, francezi si japonezi deopotriva, vezi altfel lucrurile decat sunt pe forumuri. o sa intelegi si de ce toate masinile sub 16000 de oiro, ca sa nu zic sub 20-25000 oiro sunt cascadorii de masini. care e fiabila arata ca porcu, are plastic ieftin, care e ok la look, nu e cea mai fiabila si in genereal mai toate tind spre statutul de pocnitori daca le faci indicele de fiabilitate la 150000km. cu toate sistemele de productie, design, manufacturing, toate au scapari mici si multe. cu fiabilitatea toyota m-am lamurit cat am muncit pt ei, cu alea nemtesti, m-am lamurit, cu alea frantuzesti, m-am lamurit...dupa 7 ani de munca in industria auto (pt renault, nissan, volvo, ford, jaguar, merceds, vw, porsche, peugeot, citroen, fiat, alfa romeo)am ajuns la concluzia ca nu merita sa dau banii pe sigla nemteasca, stiind cum sunt facute si alea si alea si alea si alea si alea...singurii care raman fideli mitului de masini de rahat au ramas italienii. restul incep sa se niveleze dar toti producatorii inca sunt peste italieni. problema e ca toti niveleaza in jos...
                o sa vedem in cativa ani daca am dreptate sau nu, dar sunt aproape sigur ca o sa-mi dai o bere
                Last edited by Seba; 1 June 2009, 12:37.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Am ce am cu francezii asa cum ai si tu ce ai cu nemtii.
                  Si nu inteleg de ce tre sa fie toata lumea de acord cu tine.
                  Daca ar judeca toti asa, ar fi numai Renault pe drumu' mare.

                  La italieni ce vezi tot de rahat inafara de Fiat (masinile) si un model-doua de la Alfa?
                  La o lancia te-ai uitat?
                  Sau un Maserati e rabla si asta, lasa ca e bun Astonu' Martin la care ii sar curelele la 270-280/h (poate ai vazut la fifth gear ca a venit cu halicopteru sa-i schimbe cureaua si a puscat din nou).

                  PS: ''cum sunt facute'' , pai asa te iei de niste periferice (ca nu vorbim de motoare) de parca la Renault o fi vreo minune de fiabilitate cu plastice de bord schimbate pe garantie, blocuri de lumini arse, macarale picate si alte chestii de rasu curcilor.
                  Last edited by Octavian; 1 June 2009, 13:27.

                  Comment


                  • Doar ce m'am urcat intr'un Megane Coupe noul model .... nu m'a impresionat mai cu nimic spre deosebire de Scirocco sau Cruze.

                    Comment


                    • E...arata bine, dar nu exceleaza la nimic.
                      La concurenta parca sunt mai frumoase.
                      Attached Files
                      Last edited by Octavian; 1 June 2009, 15:03.

                      Comment


                      • Chevrolet Cruze, este...imi place
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • E imbatabila la 14.000 euro .... iar interiorul ( inclusiv pozitia la volan ) sunt dementiale ...

                          Pacat ca mereu apare ceva mult mai frumos/ mai bun doar dupa ce'ti cumperi masina ...

                          Comment


                          • Da, am vazut ;)...iar la racing la turisme bate tot , Seat, BMW...
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Mda .... de cand a fost inclusa in WTCC ( 5 etape ) a luat 4 etape iar duminica au reusit cei de la BMW sa castige in Spania pe Valencia ( cu 320si).

                              Toate ca toate dar pe exterior e f frumos Megane'ul coupe ... ( mai ales spatele )

                              Comment


                              • @tavi: nu am ceva anume impotriva masinilor nemtesti, parerea mea e doar ca nu au 80% in plus fata de francezele de aceeasi categorie la bani mai putini. lancia a ajuns o pocnitoare. in afar de design (si ala destul de controversat) nu au cu ce se lauda. istorie au scris, dar acum 20 de ani. azi sunt in pragul falimentului. de bune ce-or fi? hai sa ne trezim la realitate, o masina buna nu falimenteaza...alfa romeo, ia-ti una second de pe net, jumatate din ele au pret mic si scrie langa "motorschade", adica motor alles-bules, kaput, finito. nu zic de ce tabla miraculoasa au pe ele fiaturile, cum se dizolva in apa ca o pastila de calciu efervescent. uita-te pe sub un fiat de 4-5 ani sa vezi cum arata si-o sa te convingi. am vazut cateva netinute in garaj si nu-s cu nimic mai bune decat un amarat de logan. vw caddy putrezeste pe dedesubt de bun ce e, e plin service-ul cu vw caddy-probleme la caroserie. la frantuzoaice, da, plasticul e o problema, aia pur si simplu nu stiu sa-l imbine sau sa gaseasca o reteta de plastic ieftin care sa nu zdrangane. maseratti: un fel de ferrari de lux. acum vorbim de supercaruri sau de astea de ni le putem permite cat de cat? sa stiu cum sa pun problema
                                raman totusi la parerea ca-n 5 ani toti or sa produca niste buzi de masini, daca pretul e sub 15-20000. de masinile englezesti nu cred ca are rost sa vorbim cat de fiabile sunt, chiar si englezii stiu ca sunt de rasul curcilor si o recunosc asa pe ascuns, daca-i intrebi.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google