Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lancia nu e in pragu falimentului din cauza calitatii.
    Am stat de vorba cu ceva italieni (pt ca am avut ocazia) si la ei cam asa se pune problema: daca esti mai cu bani iti iei o Alfa, daca ai bani mai multi iti iei o Lancia, toti mi-au spus acelasi lucru, anume ca e peste Alfa cam la toate capitolele (poate mai putin banii dati), considera a fi Mercedesu Italiei.
    Deci cam departe de a avea probleme de calitate (atunci Alfa chiar ca e pocnitoare).

    Nu vei gasi niciunde in lumea asta o masina care prin prisma pretului sa fie procentual mai buna/fiabila/performanta cu X % decat alta masina, prea multe aspecte sunt discutabile din p d v al fiecaruia.

    Comment


    • Unde e bre mercedesul italienilor? Cand nu au decat 4 modele, dintre care 2 sunt "caratoare de bagaje si persoane"? Motorizari fiat, calitate indoielnica, probleme mari de fiabilitate ( cel putin asa arata studiile existente pana acum).
      "Departe de a avea probleme de calitate" - tocmai asta a fost marea lor buba, de aici si pragul falimentar in care au stat mai mereu.
      Aveau modele cu design controversat, linii ciudate, dar per total erau masini slabe ( dpdv al fibilitatii in timp), inca de pe vremea delta HF integrale.

      In schimb Fiat sunt baieti destepti: cand a fost criza, nu prea i-a afectat, iar acum au banuti pusi de-o-parte, gata sa cumpere opel de la GM. Foarte faina reactia statului cu stea norocoasa:" Nu va dam bani, ca ii bagati in masinile voastre cacacioase si nu in opel".
      Last edited by Cezar; 3 June 2009, 08:56.

      Comment


      • Bre....e la ei.
        Tu vorbesti de modele de acum 30 ani sau ceva din prezent?
        Da-mi si mie un studiu facut pe Lancia unde arata ca pica la colt de strada mai rau ca macaraua de geam de la un Renault.

        Comment


        • Uite aici un studiu, ce nu are legatura cu lancia, dar e interesant.

          Cat despre lancia, exista atatea review-uri facute, si atatea teste, inca se gasesc pe toate drumurile informatii referitoare la acestea. Doar google it.

          Comment


          • Daca tot era liniste pe aici, hai sa mai pun eu una.
            Am fost azi la un prieten al meu la birou, are un Passat TDI 2.0 4motion din iulie 2006 cu 45000 km la bord (masina de masina, a fost 36000 oiro cu superreducere).
            Ce m-a intrebat? Daca am probleme cu dci-urile mele, ca lui tocmai i-a picat un injector. A fost la service, si aia l-au testat si au zis ca nu e problema de infundare, ci este electrica...Hoch lebe VW!

            Comment


            • mai toate firmele fara exceptie cam au belele.nu se mai fac masini ca acum cativa ani.si scump si prost si daca ai bafta sa nu ai garantie e nasol ca platesti de nu mai poti.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • Eu cred ca voi vorbiti si din auzite fara suparare.Si vreti sa va zic eu pe cea mai tare?O cunostinta are un Bmw seria 3,masina luata de noua,cu vreo 20 si ceva de mii de km in bord,nu stiu exact motorizarea,oricum diesel.A ajuns prin service.S-a dus omu frumos acolo,i-au zis aia ca da se rezolva.Si face asta:dar din curiozitate,care este problema?
                RASPUNS:PROBLEMA ESTE CA NU STITI SA MERGETI.
                Si sunt foarte multi cu diesel-uri care habar nu au sa mearga,si d-asta ajung si prin service ;).
                Deci eu am 2 tovarasi in bloc,frati,amandoi si-au luat golf IV 1.9 tdi,2002 si 2003,150.000 de km amandoua.Unu o are de 2 ani,altul de 1 an.Niciun ban nu au bagat in ea pana in prezent.
                sigpic

                Comment


                • Daca sunt luate din afara, nu ma mir....aia dau in ele fara mila dar nici nu se compara motorina lor si sincer, am mai multa incredere in motoarele de atunci decat astea noi
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by Pacco View Post
                    Eu cred ca voi vorbiti si din auzite fara suparare.
                    de unde stii ca nu li s-au schimbat injectoare in Germania?
                    Eu nu vorbesc din auzite, ci de un prieten foarte bun al meu, nu e 1.9 ci 2.0, si nu e din 2002, ci din 2006.
                    Iar daca service-ul ala de BMW este Automobile Bavaria, aia sunt obisnuiti sa-i ia la misto pe toti clientii, ca sunt intr-adevar multi clienti prosti pe acolo, dar si ei ii concureaza...Eu am stat acolo 1,5 ore sa imi spuna pretul la un set de Yale de E34, dupa care mi-au spus ca trebuie sa le montez la ei...Costa dublu montajul la contact + 2 butuci decat pretul pieselor...

                    Comment


                    • Aceleasi lucruri le-am auzit si eu de service-ul Automobile Bavaria...si sunt ceva ani buni de atunci...se pare ca nu si-au schimbat atitudinea....poate acum cu criza asta sa le mai vine mintea la cap ca mai vand un drac gol. Nu e normal sa dai o caruta de bani pe un brand si sa fi tratat cu farasul
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • @detail:eu zic ca nu stie sa mearga prietenul tau.Crezi ca ti-ar zice...da ma mi s-au infundat,ca mergeam numai la 1500 de ture...Eu la asta m-am referit.Sunt o groaza in oras,cu diesel-uri doamne si cand ii vad ca schimba la 2000 de ture,mi se face pielea de gaina.
                        sigpic

                        Comment


                        • Probleme se intalnesc la orice tip de masina ... aici depinde mult si de modul cum conduci... cum noi oamenii suntem diferiti asa sunt si masinile ... unele au mai multe defecte altele mai putin... de aici rezulta diferentza dintre premium si non`premium ... fiind un mare admirator al un marci nemtesti si fiind documentat pot spune ca afirmatia este corecta atata timp cat nu apare pe piatza cv superior masinilor nemtesti... depinde de gusturi , varsta si la ce te astepti de la o masina cand o cumperi
                          Daca tot o calci... calc`o pana la fund

                          Comment


                          • Sa nu o dam pe servisare.
                            Ideea cu italianele slabe este un mit.Am lucrat pe italiene la ele acasa si mi-a fost dat sa vad multe minuni.
                            Ca idee,masinilor lor ieftine,gen Punto,Ypsilon etc,se intretin extrem de usor ,iar piesele sunt de asemenea f. ietine.Am montat discuri de frana Brembo pe Punto cu 60€,placute de frana originale cu 25-30€ si altele de gen.
                            Un schimbat de ambreiaj se poate face in 2-3 ore,si o revizie completa in 15-20 min.
                            Am intalnit Fiat caruia nu i se schimbase uleiul de 100k km si functiona perfect.Lancie la 200k km cu testare mecanica pe stand ITP in perfecta stare ,fara a avea nici o componenta de suspensie sau alta non consumabila schimbata.
                            Germanele sunt un alt mit,care nu mai este conform reputatiei si asta o afirma chiar nemtii.
                            Masina a devenit un bun de consum.
                            Pentru o masina ieftina la achizitie se plateste exagerat de mult pe piese.
                            Pe una premium se plateste exagerat de mult pe servisare,datorata in primul rand necesarului dotarii tehnice,omologarii de tip si la final pentru brand.
                            Japonezele se zbat sa isi mentina stacheta fiabilitatii si in general reusesc,fapt ce se observa in orice statistica.
                            In general masina buna pentru oricine este aceea pe care-si permite sa o intretina si nu sa o cumpere.

                            Comment


                            • Ai atins un punct un pic neatins pana acum. Nu sunt mecanic auto dar din auzite si un pic si din ce am vazut, pus mana, etc eu am impresia ca masinile frantujilor sunt cele mai dificile de reparat. Cum sa explic? La o frantuzeasca te chinui foarte mult sa schimbi ceva, au un mod foarte intortocheat de a plasa diferite suruburi, piese de-ti vine sa dai cu parul.
                              Parerea mea.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • NU trebuie sa mergem si in service, sa le facem burta grasa?
                                Ati vazut cum se schimba becul, la Megane, generatia trecuta? Roata data jos, carenaj etc.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google