If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vorbeam de faptul ca si A3 si seria 1 fara tractiune integrala nu sunt ceea ce vor sa para...de banii aia. Restul seriilor de la cei 2 producatori: "le chapeau!"
Seia 1 este la prima caroserie, deci...
Fratilor ce sa va zic? Fost posesor de A6 quattro si un BMW 316 cu 175.000 km la bord. Nici una nu m-a dat pe spate...mare plus insa la confort pentru Audi, logic. BMW-ul mi-a lasat un gust amar (an 2002) de la 70 km/h in sus huruiau rotile de-mi era rusine de pasageri...era din cauza unui sau unor rulmenti. Am scapat repede de el. Dat mult cu un Golf 5 Tdi si un Passat tot Tdi...Passatul mi-a parut ok pt ca era mai spatios insa Golful, in afara de pozitia f misto la volan (se cobora mult scaunul) nu vedeam cei 20.000 oiro dati la achizitie de proprietar. Bun dubla clima si 105 (sau 110) cai Tdi...si????
Cu francezele nu prea am avut tangenta...vag un Megane ca pasager dar pretul bun.
Daca ar fi sa-mi cumpar o "frantuzoaica" strict pt placerea personala nu cred ca as avea ce alege...poate vre-un Megane RS dar e scumput...la nemtoaice as merge pe un Porsche sau un Mercedes AMG...dar sunt vise umede.
Oricum, intre franceze si "nemteze" tot un muscle car aleg De ce? Pentru ca te pisi pe tine de frica cand auzi motorul
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Ca sa ma exprim plastic : intre o blonda cu ochii albastrii si una care iti baga limba in gura, o aleg p-aia siliconata si cu potential urias. E mai bine asa ?
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
@tavi: datele prezentate la inceput sunt, dupa cum am mai spus, luate din baza de date a unui service auto.
Masinile frantuzesti ce au trecut pe acolo, au avut cel mult probleme asemanatoare.
Acum vin cu intrebarea? Merita hitleristele banii in plus? Si nu doar pt "renume" si pseudo-prestanta sociala.
Iarta-ma ca iti spun, dar esti usor superficial. Nu doar numele face o masina.
E greu de stabilit daca merita banii in plus. Alegerile sunt subiective. Daca ar fi sa alegi obiectiv nu s-ar mai cumpara masini de la 20.000 oiro in sus...nu ai avea de ce sa dai mai mult. Ceea ce exista insa, este smart buying dar asta e mai mult prin occident...la noi musai sa ai masina mai mare, tare si mai rapida ca a vecinului ...e bine sa-ti vezi X5-ul de la balconul garsonierei
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
X5-ul e mic, trebe' Q7, sau H1 sa ocupe doua locuri de parcare, sau sa iasa cu curu' in strada. Asta e tara noastra, daca ai seria 5 sau Passat deja ar trebui sa ai si un lant gros la gat si bermude si maieu.
Vorba lu' fi-miu ca a ineput sa-i fie frica sa se "traga" la stop cu vreun seria 5, ca sa nu coboare la el 4 gealati cu sabii in mana...
Daca se vrea exclusivitate, exista marci ca infiniti, lexus, acura.
Eu as baga si volvo clasele mari ( ex: S 80 ) in aceeasi oala.
Dar ca sa fim on-topic, la masini pana in 25 000 euro, hitleristii nu ofera nimic in plus care sa merite diferenta.
Exclusivitate si prestanta intr-un BMW seria 1, este aceeasi ca intr-un megane. Ca noi nu avem cultura automobilistica, si valorile inversate, tine de natie cred.
I-a sa mai slabim cu super-Megane 3.
Greseala elementara de marketing in Braila: un Megane 3 coupe 1,6-110CP pret aprox. 18000 de euro cu TVA, 5 metri mai incolo(nu exagerez) Honda Civic 140 CP pret aproximativ tot 18000 de euro cu TVA. Dotari asemanatoare, diferenta de pret de maxim 200 de euro, dimensiuni relativ egale, dar japoneza are 30 de CP in plus. Voi ce ati alege?
De acord cu voi: Civic rules. Si sunt fiabile rau de tot. Dar si daca crapa ceva pe ea sau intri cu ea in pom (sau alta masina), creste barba pana vin piesele, chiar daca depozitul mare de piese este in Germania. Aceeasi problema o au toate japonezele. Cand am vrut sa imi iau masina anul trecut, la Mazda si la Toyota mi s-a spus ca, daca vreau sa ma bucur de masina, imi trebuie musai doua, din cauza pieselor si a faptului ca manopera e complicata. Deci, daca una crapa, e bine ca o ai pe a doua. Si nu e interesant, din moment ce la scorurile lor, de banii aia iei 3 Loganuri cu de toate sau doua Megane-uri cu de toate. Iar treaba fiabilitatii pentru modelele din Europa e din nou discutabila.
The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Si ti se pare OK ca adurat atata? VW de firma, aproape rupt in doua de un pom dupa usile din spate: luni dus in service, miercurea urmatoare luat - 7.5 zile lucratoare (nici nu-ti dai seama ca a fost trosnita)
The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
E ok .. ( avand in vedere ca masina era gata dupa 2 saptamani si 4 zile a durat sa se primeasca acceptul ).
90% din dealerii care au service propriu au pe stoc toate piesele importante . ( la Aveo in 2 saptamani mi'au fost schimbate 2 usi, spoiler spate, janta, ceva pe la brat spate + vopsit )
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment