Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Birocratie...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #62
      Ce subiet de discutie interesant dar care sigur va sfarsi rau! O comparatie de acest fel nu poate fi facuta fara sa luam in considerare aspectul emotional (degeaba ii spui unui iubitor de Alfa ca masina e o catastrofa tehnica, el o iubeste pentru ce ii ofera - design, performante, istorie, sentiment). Si cand spun asta ma refer la faptul ca in europa adevarata omul deseori isi cumpara aceeasi marca si chiar acelasi model din generatii succesive. Si la noi se intampla aproape la fel adica atunci cand vecinul isi ia Passat si jumatate de bloc se minuneaza, neaparat si celalalt isi va lua Passat ca doar vrea si el sa fie in mijlocul atentiei. Oricum nu vei convinge niciodata prin nici o tehnica de marketing pe romul cu bani sa isi ia altceva decat Mercedes, sau pe cocalarul de mall sa isi ia altceva decat nemteasca, sau pe potentii financiari altceva decat autobuze (masini de teren cat mai mari care nu vor vedea niciodata un munte adevarat, un traseu off road, sau nici macar o balta cu namol ci doar aglomeratia marilor orase).

      In concluzie nu se poate stabili un castigator absolut fiecare marca si model are plusuri si minusuri vis-a-vis de celelalte, drept dovada diversitatea de modele de pe piata care se cumpara, au clienti, in ciuda proastei reputatii. Eventual numarul de unitati vandute poate sa spuna daca un model are cu adevarat succes, sau un sondaj care sa reliefeze motivele pentru care ai cumparat modelul respectiv. Tot ce expuneti aici ca argumente pro le pot considera doar influente emotionale si culturale.

      L.E.
      De obicei piesele componente ale nemtoaicelor, ale frantzuzoaicelor si ale japonezelor sunt asamblate de aceiasi muncitori din est (inclusiv Romania) pe linii de asamblare paralele, in aceeasi hala de productie, cu aceleasi utilaje si uneori cu aceleasi materiale. Globalizarea a redus foarte mult diferentele intre marci, modele complet diferite. Sa nu mai amintesc de transferul de componente de la o marca la alta (poate va mai amintiti shocul cumparatorilor de Lamborghini care gaseau la instrumentele de bord componente de VW sau bucuria hitleristilor cand cumparau masina populara cu motoare de conceptie broscara) sau chiar de motoare (schimbul de tehnologie intre BMW si Peugeot - culmea intre hitleristi si branzari imputiti, si culmea in ambele directii).
      Last edited by sorinj; 21 May 2009, 10:15. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      207 noir obsidien

      Comment


      • #63
        Eu zic ca aberati foarte mult.Iau exemplu pe unu de la mine din bloc,care nu a vrut Logan ca e jaf etc,si vrea un sh,si-a luat un Golf 4,din 2002 parca,cu 140000 de km in bord,1.9tdi normal,si o are de 2 ani,si nu a schimbat nimic la ea,si a mers de i-a venit rau.Vorbiti prostii.Voi vedeti doar cazurile rele,nicio masina nu e perfecta,dar totusi,prea criticati tot.Ce Logan-ul nu are probleme?Vi se pare ca un Golf V sau VI acum nu-si merita banii noua?Ce are ultima generatie de Passat?Ce are Passat CC,e superba masina.VW este un grup de laudat,avand in vedere ca Seat,Audi,Skoda si nu mai stiu ce naiba firme,au in dotare motoarele din banca de organe VW.Nu stiu ce aveti cu masinile nemtesti dar de avut aveti ceva.
        sigpic

        Comment


        • #64
          passat cc in afara de design si interior, cu ce mama drqacu exceleaza? tehnic e la fel de praf ca un renou, dar nu la fel de praf ca un peugeot. du-te si intreaba pe la service-uri sa vezi cu ce handicapuri vin din fabrica zupardeutsefolxvagan si pun pariu ca daca-i afli toate dedesubturile, nu-ti mai vine sa dai banii pe ea. nu zice nimeni ca loganul e super masina, dar nici nu dai de 4 ori pretul si apoi sa fii multumit ca nu-ti pica mai multe la masina nemteasca.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            Daca ai bani de dat pe masini bune,nu-ti iei Logan,sau Renault.Nici cel mai scump si performant(ca un exemplu) model de la Renault,nu se compara de exemplu, cu Golf V R32,ca nu ai ce sa compari,sau cu un 330d xDrive,pentru ca pur si simplu nu pot fi comparate.M-am carat cu n modele de masini de la n firme.Iar Audi,pur si simplu la interior sunt impecabile,nu ai ce sa reprosezi,la Renault,interiorul mi se pare foarte scump,pentru ca nu merita banii interiorul ala.Nu impresioneaza prin nimic.
            Si am citit ca cineva a zis pe aici,ca megane da clasa unui bmw,sau stiu eu.Inseamna ca tu nu te-ai urcat intr-un bmw.
            Asta e parerea mea,fie ca va place sau nu.Oricum consider ca momentan masinile nemtesti fac "legea" pe sosea.
            Iar acum VW,cu Scirocco si Passat CC,au rupt gura targului.Si nu cred ca firma cu un renume,si cu o reputatie atat de mare,isi permite sa faca gafe d-astea.
            sigpic

            Comment


            • #66
              Seba te credeam om serios ma ...

              Comment


              • #67
                nu-si permite, dar uneori mai calca in strachini, oricat de mare ar fi firma. pana una-alta, nemtoaicele dopate cam miros fumul lui clio rs sau megane f1team pe un circuit. pe strada, da, or fi mai tari. renault nu am observat sa se oboseasca sa faca motoare mai tari de 135 de cai, probabil considera ca nu au nevoie. nu ca n-ar sti sa le faca. ca argument la afirmatia mea de mai devreme, in f1, bmw si-o freaca in garaj ca pe pista ii bate renault cu marsarierul. asta ca am deviat discutia pe partea de nivel tehnologic si performante. oricum, la bani nu poti compara un f1team cu un r32. r32 chiar nu-i cu 50% mai bun, deci sunt bani dati pe firma, renume, imagine, sa se simta bine ego-ul tau de mascul in masina nemteasca. prefer un polizor frantuzesc care scoate aerele din nemti. asa superiori cum sunt, au pierdut doua razboaie mondiale. si japonezii...probabil tot atitudinea asta de " f***-ma'n cur ce meserias sunt" i-a pus cu botul pe labii, pardon, pe labe. nu zic ca-s ultimele raciuri nemtoaicele, doar ca la banii dati in plus, nu pastreaza raportul calitate/pret. pt ca asa cum s-a mai spus, tot in china, turcia, polonia si romania se fac si alea "nemtesti"...
                apropo, neseriozitatea se poate asemana cateodata si cu pragmatismul...

                ps: razvane, mi-as dori un audi din 80 si ceva, ca la 65000 de euro, francezii nu au cu ce sa vina. dar pana si audi-ul ala imi place pt ce-a fost el la un moment dat, pt ca dpdv al performantei si al fiabilitatii, francezii si italienii l-au depasit la vremea respectiva taman in ceea ce se dorea a fi audi mai tare: competitiile sportive.
                repet, nu sunt masinile netesti ultimele pocnitori si nici frantuzoaicele un benchmark in domeniu, dar la acelasi raport pret/calitate la nemtoaice platesti mai mult, ca-s "nemtesti". pt mine nu conteaza ce gandeste x sau y (ui' la ala, si-a luat laguna in loc de passat), atata timp cat imi place cum stau in ea, cum merge si cand pe total, dupa 5 ani, ies mai ieftin decat cu nemtoaica. chiar nu-mi pasa ce zic altii, vreau sa ma simt cat mai bine intr-o masina la cat mai putini bani. la 60 de ani mi-oi lua un mertan sa agat pitipoance, daca o sa-mi permit sa dau bani pe imagine. n-oi fi eu serios, nu am standarde inalte cu masini nemtesti, asta e. nu toti suntem perfecti.
                Last edited by Seba; 21 May 2009, 16:21.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Pacco View Post
                  Si am citit ca cineva a zis pe aici,ca megane da clasa unui bmw,sau stiu eu.Inseamna ca tu nu te-ai urcat intr-un bmw.
                  Eu am zis si mentin ce am zis...seria 1 fara x este de kko.
                  M-am dat cu urmatoarele BMW: M5 E34, 318is E36, X5 4.8is, X6 3.0 is si M3 E92.
                  Actualmente ultima din lista este masina baiatului meu.
                  Ce zici, m-am dat cu vreun BMW?
                  Am uitat una: 325 ci E46...

                  Comment


                  • #69
                    no, acum trageti aer in piept si mereti la o pauza de ceai/tigara si ganditi-va la replici, cei "pro-germani"
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Adevarul este ca pe clase diferite sunt castigatori diferiti. Dau un exemplu pro-hitlerist cele mai super limuzine nemtalaii la fac . La clasa mini castigatori sunt "galbiorii" cred s.a.m.d.

                      P.S. sper ca topicul este despre masinile care sunt acum in fabricatie nu cele din 1900 toamna.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #71
                        la alea pana in 2000, francezii n-au ce cauta in discutie. acum au loc, dar nu din cauza ca s-ar fi ridicat ei de sa ne ia pe toti cu ameteli, ci mai mult din cauza ca au coborat nemtii stacheta...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Cum am spus si pe alt subiect, asa cum au scazut nemtii la calitate, asa au dat inapoi si francezii, numai ca nemtii au scazut de la un nivel de calitate mai inalt fata de francezi.
                          Daca tu poti sa spui ca un Renault 18, sau Renault 25 au fost epave...sorry, eu sunt de alta parere (da, au fost epave dupa sute de mii de km rulati si investitii in piese aproape de zero).

                          Comment


                          • #73
                            nu socotim exceptiile... in general vorbind, cu mici exceptii, francezii chiar erau "praf" in fata nemtilor acum 10 ani in materie de masini...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #74
                              Nimeni nu a urcat sau coborat stacheta, totul este un rezultat al globalizarii si al CE (toate componentele de baza - mai putin motoarele - sunt produse de aceiasi putini furnizori pentru toti). Numai ca fiecare a inteles altfel dorintele consumatorilor si si-au gasit cate un public tinta de la care sa ia banii din ce in ce mai multi. Si consumatorii se intrec intre ei care sa aiba o masina mai "smechera", asa cum facem si noi aici, iar ei isi ating cotele de vanzari preconizate (sau cel putin asa faceau pana anul trecut). Restul e in continuare...Logan. Cel putin pe acest forum.

                              Comment


                              • #75
                                Acum 10 ani?
                                Acum 10 ani parerea mea e ca francezii inca faceau masini mai bune fata de prezent.

                                PS: mi-e de ajuns frantuzele care le am la lucru, dupa 60-80000 km toate troncane si au reviziile la zi (in fc de masina - bord, usi, roti...).
                                407-le ce se mai tine (dar la 40000 km au fost schimbati pivotii).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google