Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Pacco View Post
    Eu rar merg cu Logan-ul in Bucuresti.Prefer transportul in comun.Pentru ca este foarte aglomerat,si pierd foarte mult timp.Dar cu un RS6...Unde mergi cu ea?Pe unde vrei mergi cu ea.Si daca chiar vrei sa mergi cu ea,schimbi pneurile si jantele.Ce nu ai voie?nu poti?...asta e o scuza penibila.Nu imi iau masina x,ca are pneuri subtiri,si daca dau intr-o groapa,merg pe jos....lol
    Si cu asta ajungem la "square one" (adica de unde am plecat):
    RS6 (nu 911) parcat in fata blocului (dar de data asta "tunat"cu roti de SUV).
    Vorba lu' Badea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".

    Comment


    • Eu oricum am masina in fata blocului pentru ca prefer transportul in comun,decat sa stau in ambuteiaje cateva ore ;)...Mai rapid,si mai ieftin.
      sigpic

      Comment


      • intrati pe reno club si va minunati ce bune sunt vvti-urile 1,6 16v de la megane 2.pinionul defazor are niste belele din fabricatie .daca face figuri in garantie scapi de 800 euro cheltuiala.e ca la loganuri faza cu simeringul iar ei cu pinionul asta si aparea repede pe la 3000 km la altii pe la 10000 km.toata treaba e ca dupa ce inlocuiesc pinionul si distributia fenomenul reapare din cauza piesei respective care e aceeasi fara nici o imbunatatire.dupa ce schimbau pinionul baietii primeau si un sfat chiar de la meseriasi :scapa de masina !fabricantul este binecunoscuta firma DELPHI.referitor la dci-urile de la renault cunoasteti belele cu sistemul de injectie care sunt si la logan.e prea de tot cu piesele facute de astia de la DELPHI.o fi piese mai ieftine ca la altii dar daca fac asa de naspa piesele si le strica firma (ca doar renault are de suferit)nu inteleg de ce merg cu ei in continuare.
        Last edited by margelatu; 25 May 2009, 07:44.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • Pt ca se halosesc la bani, sunt zgarciti. D-aia fratuzeasca e servita frumos ambalata (cica arata respect fata de client) dar maruntaiele sunt de o calitate indoielnica.
          Daca multe piese sunt facute de acelasi producator pt mai multe marci constructoare de masini, de ce la unii pica si la altii nu?

          Parca vad un raspuns: ''stai linistit ca pica, am vazut eu caz, stiu eu caz etc etc''.
          Eu din ce am vazut/citit pana acum, ponderea mai mare la piese picate prematur sunt la astea frantujesti, e si logic de ce pretu e sub concurenta.

          PS: Meganul nou, e foarte frumos, dar exact atat valoreaza cat e si pretu (13000 Euro parca).
          Sa nu va faceti iluzii ca au descoperit francezii vreo minune de reducere a costurilor, lasand o calitate mai buna fata de trecut.
          Last edited by Octavian; 25 May 2009, 11:10.

          Comment


          • 13000 cred ca e mult prea mult pentru o massina care sa aibe probleme majore in primii 10 -20 mii km.mai bine cumperi lada sau gaz ca e jumate din pret si nu cred ca se stica asa de urgent.
            uite ce patira un posesor de megane:

            Salutare tuturor,

            Acum exact un an am ales sa cumpar un Megane Sedan Confort Privilege 1.5 dci, 100 cp. In prima faza, am fost extrem de incantat de ea, dar usor usor am ajuns sa descopar adevarata fata a Renault (ma refer atat la fiabilitatea masinii, cat si la "universul" service-urilor agreate Renault).

            La mai putin de 6 luni de la cumparare, desi am folosit masina in cele mai bune conditii, am avut prima surpriza: am observat ca vopseaua de pe capacul portbagajului incepe sa se exfolieze, sa crape etc. Problema a fost remediata ulterior in service, prin revopsirea acelui reper. Pot sa va spun ca arata dezastruos dupa revopsire! Vopseaua este matuita si zgariata!

            Mai apoi, in luna septembrie urma sa plec in concediu in Grecia. De aici gluma a inceput sa se ingroase, iar situatia pentru mine a devenit usor tragica. Cu doua zile inainte de plecare, mi-au aparut pe bord o serie de mesaje de eroare, alaturi de miscarea haotica a stergatoarelor, farurile ramase aprinse, iar comenzile de bord nu mai raspundeau (practic, pentru ca masina nu are cheie pentru pornire-oprire, nu puteam opri masina). Am ajuns la service cu greu cu masina si acolo s-a constatat defectarea unuia dintre calculatoarele masinii - si anume unitatea de protectie si comanda -. Evident ca piesa nu era pe stocul service-ului, asa ca au curatat pe-acolo toate contactele, au sters totul bine si mi-au dat drumul acasa, cu masina functionala, urmand sa revin pentru inlocuirea componentei peste vreo saptamana. Intre timp, am fost in concediu, evident cu o alta masina, pentru ca riscurile sa raman cu ea in drum erau uriase.

            Apoi, cand sa merg cu masina in service pentru schimbarea acelui calculator, masina moarta, nu misca, nu se mai aprindea nici un martor in bord, absolut nici un semn. Am fost nevoit sa apelez la serviciul de tractare pentru a transporta masina in service. Acolo mi-au schimbat piesa cu pricina, insa au mai descoperit o defectiune, tot la instalatia electrica. Asa ca specialistii Renault au decis: cablajul bord trebuie inlocuit. Scenariul se repeta, piesa nu este pe stoc, dar nici macar la depozitul din Romania, iar aprovizionarea dureaza cel putin o luna. Practic, masina a stat in service in perioada 25 septembrie - 1 noiembrie, deci 37 zile.

            Intre timp, m-am adresat in scris Renault Nissan Romania si ulterior ANPC. Solicitarea mea se refera la restituirea contravalorii actualizate a autoturismului in conformitate cu prevederile art. 14 din HG nr. 394/1995, in conditiile in care autoturismul a avut trei defectiuni in prima jumatate a perioadei de garantie. Pana in prezent, Renault Nissan Romania nu doreste sa dea curs solicitarii mele si evita un raspuns oficial. Mult mai receptivi au fost cei de la ANPC care mi-au comunicat ca solicitarea mea este intemeiata si au dispus ca in termen de 15 zile Renault Nissan Romania sa-mi restituie contravaloarea actualizata, conform legii....Am facut o mare greseala din partea mea sa platesc 16000 euro pe o masina care s-a dovedit nefiabila. Ii sfatuiesc pe cei care au decis ca e momentul sa cumpere o masina noua sa evalueze cu maxima atentie fiecare oferta.
            Last edited by margelatu; 25 May 2009, 11:21.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • E destul de relativa treaba...sunt destule BMW-uri 120d cu probleme la injectoare asta nu inseamna ca putem generaliza. Depinde si cate unitati sunt vandute. Cu cat vinzi mai mult cu atat apar mai frecvente probleme. Oricum statistic francezii nu exceleaza la fiabilitate, daca e s-o luam invers, 13.000 oiro nu garanteaza mare fiabilitate (asta nu inseamna ca musai orice masina de Franta va avea probleme) asa cum nici o germana scumpa garanteaza ca te tine un anumit nr. de km decat cu consumabile. Au trecut vremurile cand plateai fiabilitatea. Acum se merge pe marca, pe confort, dotari....si ca tot veni vorba de astea, mergeti cu un Lexus LS400 (e mai vechiut) si o sa ziceti ca visati, ca asa ceva nu e posibil. Ma intreb in clasa lux de la Lexus, ultimul racnet cum o fi?))

              LE: Margelatu iti dau copy / paste sute de mesaje cu probleme la masini le germane daca vrei
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Asa vorbiti de parca ar fi service-urile pline de masini frantuzesti la 10000 de km, iar celelalte intra la prima revizie ca noi la 250 000 de km..."Shit happens" la toti constructorii, iar utilizatorii (in special romani) sunt foarte ingeniosi in a strica orice fel de masini.

                Comment


                • Asta vreau si eu sa zic.
                  Ia cititi aici
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by detail View Post
                    .... iar utilizatorii (in special romani) sunt foarte ingeniosi in a strica orice fel de masini.
                    . Noi avem mintea odihnita .

                    Da' de italieni vad ca nimeni nu zice nimic . Sau de suedezi (ca tot m-am chiorat dupa un Saab zilele trecute si nu stiam ce este).
                    Last edited by Cristi_LCD; 25 May 2009, 11:34.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • deci toate e de *****.pardon.am sa caut si in curte la altii sa vedem ce prostii mai fac si altii.ex la ford focus imjectoare schimbate la 16000 mii de km ,vopsea distrusa dupa 3 zile de stat in soare si cu rahat de pasari tot la ford si multe altele.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • Ciudat ca spui de Ford pentru ca si eu stiu un caz cu un Mondeo la care doar motorul nu i l-a schimbat si tot se opreste in mers.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • lasa-l mah pe ala cu renou sa-si ia x3 si sa stea 6 luni cu ea in service dupa 10 luni de la achizitionarea masinii...
                          apropo de topul ala de fiabilitate, subaru forester a avut intr-un an intreg, 2006, vreo 3 (da, trei) chemari in service pt schimbare de piese pe garantie. bune rau "nemtoaicele" astea...cu exceptia porsche, care vrea musai sa le rastoarne topul fiabilitatii...restul sunt cam ca si francezii, italienii...daca tinem cont de raportul pret/dotari/calitate/masini vandute/masini defecte, nu cred ca alea nemtesti chiar rup gura targului cu un scor de fiabilitate mult mai bun decat concurenta.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Mondeo penultimul model au fost niste masini cu probleme in ansamblu...am prieten bun care l-a vandut dupa 2 ani, cloncanit permanent roata dreapta spate, mers la service de "n" ori si tot nu i-au dat de cap. Pentru o masina noua care a costat nu chiar ieftin, omu' a scapat de ea. Chiar si asa sunt altii care nu au avut nici o problema tot cu Mondeo....tine si de cum utilizezi masina si de noroc. Cu certitudine s-au dus vremurile cand luai o masina buna pe care sa te bazezi tu si generatiile urmatoare
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Exemplul meu tot penultimul model este .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • si wv calca in strachini:

                                Generatia 2005 a lui VW Bora, revenita la numele de domnisoara Jetta, are parte de o rechemare masiva inca din primele luni de viata pe teritoriul SUA, la scurta vreme dupa prezentarea europeana din Germania, din iunie, si cu putin timp inainte de lansarea in showroom-urile batranului continent.
                                NHTSA, organismul american ce se ocupa de descoperirea defectelor autoturismelor noi, a facut public anuntul potrivit caruia 39.583 de masini din gama New Jetta, introduse pe piata SUA la inceputul anului, sunt rechemate la dealeri in aceasta luna, din cauza unor scurgeri de combustibil la sistemul de alimentare, existand riscul unui incendiu in zona motorului. Potrivit NHTSA, dealerii vor verifica functionarea instalatiei si vor inlocui piesele defecte.

                                altele la wv:
                                "VW Passat
                                Störungen im Motormanagement --defectiuni in managementul motorului
                                Turboschläuche abgerutscht --probleme (alunecare) racorduri turbina
                                Generatoren defekt --- alternator defect
                                Kraftstoffpumpen defekt ---pompa carburant defecta
                                altele la reno:

                                Renault Mégane

                                Wegfahrsperren-Fehlfunktion ---defectiuni imobilizator vehicul
                                Störungen im Motormanagement ---defectiuni in managementul motorului
                                Zündspulen defekt ---bobina de inductie defecta
                                Scheinwerfer defekt --- proiectoare ceata defecte
                                elektrische Fensterheber defekt --- actionare electrica geamuri defecta. "


                                gata ca m-am saturat de enumerat .sa vedeti la mercedes ce au si aia pe acolo.
                                Last edited by margelatu; 25 May 2009, 12:03.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google