Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mari producatori de autoturisme...Vs

    Propun acest thread, pt ca de-a lungul timpului s-a impamantenit ideea ca masinile nemtesti sunt cu mult superioare altora. Idee care, cel putin din punctul meu de vedere, este usor eronata.

    Pt cei care nu au cultura automobilistica mai deloc, si inca mai considera ca masinile nemtesti "rullz", uitati-va putin pe strazi si observati cate super-masini nemtesti gen audi a4 ( pana in 2000) si vw passat ( pana in 2003) vedeti pe strazi.

    Acum revenim la lucruri mai palpabile, am cerut date despre aceste 2 masini din baza unui service auto din Bucuresti, service ce se ocupa cu orice problema mecanica, exceptand tinichigerie.
    La prima vedere, cele 2 tipuri de masini au urmatoarele probleme
    Audi a4: 1. franarea abs: multi s-au plans ca intervine abs, atunci cand aplici o forta mica pedalei de franare.
    2. probleme pt cruise control ( fara reusita "terapeutica")
    3. probleme cu senzorul de poluare
    4. probleme electrice
    Si multe altele.
    Acum sa vin cu date despre piesele cele mai des schimbate:
    1. compresor aer conditionat
    2. alternator
    3. cutie de viteze automata
    4. radiator
    5. amortizoare ce necesita schimbarea o data la 60 000 km.
    Vw passat 2003.
    1. s-au semnalat multe probleme in privinta bunei functionari a aerului conditionat
    2. erori de bord - f multe masini au venit pt anularea eroarii din bord a senzorului de poluare.
    3. ca si audi: probleme in ceea ce priveste sistemul ABS.
    4. probleme la motor: cel mai problematic a fost 1.8 t: pierderi vaccum etc.
    5. probleme la cutia de viteze automata. ( rare ).

  • #2
    Cezar, masinile nemtesti NU mai sunt ce-au fost odata. Hai sa ne uitam numai la Golf3. Asa bine l-au facut (desi mai aveau probleme si la el la tubulatura si la fulii si curele), atat de fiabil, incat si azi sunt Golfuri 3 mai scumpe decat Golf 4 si chiar 5 (date vazute in ziare, reviste si forumuri). Seful meu are un Golf 3 cu 380000 km la bord (reali) si nu i-a schimbat decat pompa de servo si o garnitura la turbina. In rest, motorina, ulei si blana.
    Prietenul meu cel mai bun are Passat 4 si a schimbat: curele, pompa apa, ambreiaj, furtunele de alimentare, anual revizii la A/C si servo (are un por pe undeva si nu-l gaseste nimeni), pierderi de lichid de racire, probleme la turbina. Inainte a avut un Golf 3 si ii pare rau ca l-a dat
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      daca-i arat topicul asta unui coleg de servici, o sa se cace pe el de ras...
      masina mai buna ca zupar doitce folxwagan nu exista in toata lumea. mai ales daca-i tedeiii, atunci e deja ferrari la ce acceleratii devastatoare are un ***** de 90 de cai. ca-i nemtesc...e destul sa zici "opel" si ai spart mitul cu superioritatea masinilor germane, apoi bmw x3 (just another great fiasco by bmw, part2. part 1 a fost esecul rasunator al lui z1...la inceputul anilor '90). passatul, ultimii 2-3 ani de fabricatie, alta caruta nereusita...mercedes a klasse...
      acum sa-i luam pe mancatorii de branza imputita...laguna 1...french car disaster no1
      peugeot 407. no comment, mai pleazna decat x3-ul. masina "must avoid"...meganele a avut probleme cu rulmentul de presiune din oala telescopului, pe generatiile de dinaintea echiparii standard pt romania cu pachetul drumuri grele. clio troncanici...1.5dci de pe logan, foarte sensibil la motorina, praf si starea de spirit a soferului, probabil
      off-topic: sa nu-i uitam pe englezi: rover, praf...ca intretinere, mai mult in service decat pe strada, vauzhall, tot un opel, dar cu volan pe dreapta:praf si asta;
      suedezii: super volvo, brusc si dintr-o data masina intra in "limp home mode" si poti s-o f***. inexplicabil, in mod aleator reintra in limp dupa resetarea ecu-urilor.
      ca idee, orice masina facuta dupa 2000 nu prea s-a mai facut in ideea de a tine 50 de ani, deja s-a ajuns sa se implementeze destul de bine conceptul de "societate de consum" si ca urmare, avem parte de masini scumpe cu probleme care de care mai suchiate si erori fara cauza, etc...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Pana prin anii '95-'97 s-au mai facut masini fiabile in adevaratul sens al cuvantului. Am un vecin cu un Opel Kadet vechi de-l datezi cu carbon activ...masina inca merge cu motorul original si se descurca onorabil pentru varsta ei.
        Mai e Audi 80 care avea garantie la tabla 30 de ani...acum se da maxim 12 ani.
        Exemple sunt destule...acum se plateste marca pentru ca se presupune ca ai o garantie e calitatii...eu personal nu sunt de acord sa platesc din start 30-40% marca si restul masina in sine...d-aia nici nu ma pasioneaza masinile germane pentru ca, cu toate "nemtoaicele" pe care le-am condus am avut mereu sentimentul ca platesti mai mult decat face. Nu spun ca ar fi masini proaste, dar categoric sunt supraestimate...tot fiare sunt si alea oricat de mult credit le-am da. Nici de astea frantuzesti nu sunt foarte convins la capitolul fiabilitate...avantajul lor e ca au nasul mai jos putin si nu cer marea cu sarea cand le cumperi.
        Eu zic ca, o masina daca o iei, ori trebuie sa satisfaca nevoia de locomotie in conditii decente, ori sa te faca sa-ti tremure stixurile cand te dai jos din ea...restul tine de alegerea fiecaruia in functie de posibilitati.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          De ce cand vorbiti de masini germane va rezumati la Opel si la VW? Mertz-ul a avut un singur esec rasunator pe care l-a rezolvat admirabil, iar BMW a dat chix cu Z1 si cu Z8-ul, ambele masini exclusiviste. E adevarat ca pasatul nu mai e ce a fost, dar noul model CC-ul (copie dupa CLS) este foarte apreciat de critici.
          De nu vorbiti de Peugeot-uri care sunt execrabile, zdrangane tot interiorul si nu numai. De nu spuneti ca masinile frantuzesti sunt mai scumpe la intretinere decat vor fi vreodata cele nemtesti (ora normata la peugeot e 200 ron iar la mercedes ajunge la maxim 130 ron). Renault-ul este o masina supra-apreciata, dar care totusi pastreaza un pret in limita bunului simt.
          Un alt mit legat de masinile germane este consumul redus.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Megane 2: curelele de distributie rupte dupa 40000 de km. Aceiasi masina, alternatorul cazut fizic (adica a picat de sus) la 20000 de km - motiv s-a rupt o chestie de prindere.

            In principiu si Veyron-ul este un esec din ce am auzit .
            Last edited by Cristi_LCD; 19 May 2009, 11:06.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Originally posted by andy_x3m View Post
              De ce cand vorbiti de masini germane va rezumati la Opel si la VW?
              Pentru ca sunt cele mai vandute si mai dezbatute.

              Originally posted by andy_x3m View Post
              ...Peugeot-uri care sunt execrabile, zdrangane tot interiorul si nu numai. De nu spuneti ca masinile frantuzesti sunt mai scumpe la intretinere decat vor fi vreodata cele nemtesti (ora normata la peugeot e 200 ron iar la mercedes ajunge la maxim 130 ron). Renault-ul este o masina supra-apreciata, dar care totusi pastreaza un pret in limita bunului simt.
              Un alt mit legat de masinile germane este consumul redus.
              Totusi piesele germane sunt mai scumpe decat cele franceze (din surse oficiale, pentru masinile in garantie). Peugeot-urile zdrangane din cauza drumurilor patriei, fiindca la motoare inca mai dau clasa Opel-urilor si se bat cu VW-urile. Citroen-urile sunt destul de solide, dar la fel ca Peugeot-urile sunt nepotrivite drumurilor.
              VW-ul Cc e frumos, dar sunt prea stufoase si ai nostri nu sunt bine instruiti la capitolul reparatii, pluca ca unele au ajuns in service fiindca picau geamurile spate din macarale... Rasu' lumii. Am vazut un accident intre un Megane2 si Golf 5 (impact frontal, soferul din Golf a adormit). Golful a devenit Mini, iar in Megane-ul nu arata foarte rau, desi sarisera airbag-urile, iar partea din fata era sifonata.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #8
                Oare vin VW-ul mai mult decat BMW? Daca afirmi ca vanzarile grupui VAG sunt ridicate, poate.
                Bun deci, PUG-urile ci Citroenurile sunt super masini dar drumurile sunt proaste. Imi iau masina sa merg cu ea in sufragerie?
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Hmm .... masinile germane sunt masini germane ( merg cu o groaza de bmw'uri/vw'uri si nu au nici'o problema ).

                  Din Franta apreciez doar o singura marca : Citroen + cateva cazuri particulare ( 206 si 308 ) + seria RS de la Renault ( in rest ... nu suport marca Renault ).

                  Comment


                  • #10
                    Nu sunt supermasini nici pe departe, dar chiar nu avem ce trebuie pentru ele. BMW-urile sunt - cel putin X-urile - OK pentru drumurile noastre, doar ca multi care au X-uri sunt idioti (asta-i partea a doua). Trebuie sa recunoastem ca, in afara de Renault (+Dacia) si Skoda, nimeni nu vine cu pachetele pentru "drumuri grele", de-aia troncane si pica piese si isi permit sa tina piesele si manopera la preturi mari.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      Ce intelegi prin X-uri de la BMW? SUV-urile de supermarket sau sistemul X-Drive?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        SUV-urile de supermarket, cum le spui tu.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #13
                          Britanicii de la Warranty Direct au publicat un top complet al celor mai de incredere modele auto din lume. Japonezii fac ravagii .urmeaza topul:


                          LOCURILE 1-10

                          1 Honda Accord
                          2 Subaru Forester
                          3 Mazda MX-5
                          4 Mitsubishi Carisma
                          5 Toyota Yaris
                          6 Honda Civic
                          7 Nissan Almera
                          8 Honda CR-V
                          9 Toyota RAV4
                          10 Nissan Micra

                          LOCURILE 11-100

                          11 Lexus IS 200
                          12 Mazda 626
                          13 Jaguar X-Type
                          14 Toyota Land Cruiser
                          15 Volvo S/V40
                          16 MINI (BMW)
                          17 Suzuki Vitara
                          18 Mazda 323
                          19 Toyota Carina E
                          20 Saab 9-5
                          21 Lexus LS400
                          22 Ford Ka
                          23 Rover 45
                          24 Hyundai Lantra
                          25 Mercedes SLK
                          26 Citroen Xsara
                          27 Ford Cougar
                          28 Subaru Impreza
                          29 Skoda Octavia
                          30 Audi A4
                          31 Nissan Primera
                          32 Toyota Avensis
                          33 Volvo 850
                          34 Opel Corsa
                          35 Seat Toledo
                          36 Volkswagen Golf
                          37 Daewoo Lanos
                          38 Fiat Brava
                          39 Hyundai Coupe
                          40 Mitsubishi Shogun
                          41 Rover 25
                          42 Mercedes CLK
                          43 Fiat Marea
                          44 Ford Focus
                          45 Peugeot 106
                          46 MG TF
                          47 BMW Z3
                          48 Hyundai Accent
                          49 Volkswagen Polo
                          50 Fiat Punto
                          51 Opel Zafira
                          52 Mercedes C-Klasse
                          53 Volvo S60
                          54 Toyota MR2
                          55 Mazda 6
                          56 Ford Puma
                          57 Opel Astra
                          58 Opel Omega
                          59 Chrysler Neon
                          60 Audi A2
                          61 Ford Fiesta
                          62 Ford Mondeo
                          63 Vauxhall Corsa
                          64 Citroen Saxo
                          65 BMW 3 Series
                          66 Vauxhall Vectra
                          67 Isuzu Trooper
                          68 Mercedes M-Klasse
                          69 Subaru Legacy
                          70 Rover 400
                          71 Fiat Ulysse
                          72 Mercedes E-Klasse
                          73 Renault Clio
                          74 Toyota Celica
                          75 Peugeot 306
                          76 Peugeot 406
                          77 Volvo S70
                          78 Rover 75
                          79 Daewoo Matiz
                          80 Peugeot 206
                          81 Mazda MX-3
                          82 Vauxhall Tigra
                          83 Seat Ibiza
                          84 Peugeot 106
                          85 Renault Megane
                          86 Peugeot 406
                          87 Saab 9-3
                          88 Audi A3
                          89 BMW X5
                          90 Mercedes S-Klasse
                          91 Toyota Corolla
                          92 Seat Alhambra
                          93 BMW Seria 5
                          94 Daewoo Nubira
                          95 Alfa Romeo 145
                          96 Saab 900
                          97 Mazda MX-6
                          98 Jaguar S-Type
                          99 Daewoo Leganza
                          100 Porsche Boxster



                          poate va mai inspira in comentarii.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            Margelatule, ca sa ajungem sa discutam datele din topul tau (care sunt foarte reale, chiar daca nu pusca intru totul cu ce scrie prin TopGear si alte reviste de gen), ar trebui sa cerem creatorului o modificare a titlului thread-ului, ca sa nu dam in offtopic. Pe de alta parte, stand stramb si judecand drept, thread-ul nu e corect, deoarece nemtii produc mult mai multe marci si modele decat francezii si deci poate ar fi mai cinstit sa nu vorbim de BMW-uri, Mercedes-uri etc., ci sa ne limitam la o grupa de masini care sa se adreseze majoritatii utilizatorilor din clasa mijloci de venituri (pret maxim 15-16000 Eur): Ford, Opel, VW vs. Citroen, Peugeot, Renault. Atunci comentariile ar fi mult mai obiective si mai realiste.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Ford = Germania ? .. poate vrei sa te impuste nemtii .....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google