Propun acest thread, pt ca de-a lungul timpului s-a impamantenit ideea ca masinile nemtesti sunt cu mult superioare altora. Idee care, cel putin din punctul meu de vedere, este usor eronata.
Pt cei care nu au cultura automobilistica mai deloc, si inca mai considera ca masinile nemtesti "rullz", uitati-va putin pe strazi si observati cate super-masini nemtesti gen audi a4 ( pana in 2000) si vw passat ( pana in 2003) vedeti pe strazi.
Acum revenim la lucruri mai palpabile, am cerut date despre aceste 2 masini din baza unui service auto din Bucuresti, service ce se ocupa cu orice problema mecanica, exceptand tinichigerie.
La prima vedere, cele 2 tipuri de masini au urmatoarele probleme
Audi a4: 1. franarea abs: multi s-au plans ca intervine abs, atunci cand aplici o forta mica pedalei de franare.
2. probleme pt cruise control ( fara reusita "terapeutica")
3. probleme cu senzorul de poluare
4. probleme electrice
Si multe altele.
Acum sa vin cu date despre piesele cele mai des schimbate:
1. compresor aer conditionat
2. alternator
3. cutie de viteze automata
4. radiator
5. amortizoare ce necesita schimbarea o data la 60 000 km.
Vw passat 2003.
1. s-au semnalat multe probleme in privinta bunei functionari a aerului conditionat
2. erori de bord - f multe masini au venit pt anularea eroarii din bord a senzorului de poluare.
3. ca si audi: probleme in ceea ce priveste sistemul ABS.
4. probleme la motor: cel mai problematic a fost 1.8 t: pierderi vaccum etc.
5. probleme la cutia de viteze automata. ( rare ).
Pt cei care nu au cultura automobilistica mai deloc, si inca mai considera ca masinile nemtesti "rullz", uitati-va putin pe strazi si observati cate super-masini nemtesti gen audi a4 ( pana in 2000) si vw passat ( pana in 2003) vedeti pe strazi.
Acum revenim la lucruri mai palpabile, am cerut date despre aceste 2 masini din baza unui service auto din Bucuresti, service ce se ocupa cu orice problema mecanica, exceptand tinichigerie.
La prima vedere, cele 2 tipuri de masini au urmatoarele probleme
Audi a4: 1. franarea abs: multi s-au plans ca intervine abs, atunci cand aplici o forta mica pedalei de franare.
2. probleme pt cruise control ( fara reusita "terapeutica")
3. probleme cu senzorul de poluare
4. probleme electrice
Si multe altele.
Acum sa vin cu date despre piesele cele mai des schimbate:
1. compresor aer conditionat
2. alternator
3. cutie de viteze automata
4. radiator
5. amortizoare ce necesita schimbarea o data la 60 000 km.
Vw passat 2003.
1. s-au semnalat multe probleme in privinta bunei functionari a aerului conditionat
2. erori de bord - f multe masini au venit pt anularea eroarii din bord a senzorului de poluare.
3. ca si audi: probleme in ceea ce priveste sistemul ABS.
4. probleme la motor: cel mai problematic a fost 1.8 t: pierderi vaccum etc.
5. probleme la cutia de viteze automata. ( rare ).
Comment