cu 407-le chiar ai gasit ce exemplu sa dai. una dintre cele mai mari plezne facute de francezi in ultimii ani, dupa Laguna1
Mari producatori de autoturisme...Vs
Collapse
X
-
Eu vreau sa cred ca firma unde lucrez a avut ghinion la masini (toate Peugeot hdi: 307, 407 si doua microbuze 2.8 hdi (adevarat motor ) resp 2.2 hdi).
La 30000 km sa deschizi capota la 307 si sa vezi ca TOT motorul e plin de ulei, sa fie schimbata volanta, mai nu stiu ce valvele lu peste p-acolo, e nasol. Sau la 40000 km schimbati pivotii la 407, schimbat blocu de lumini...da drumurile sunt de vina desigur (nici n-a fost mult 13 milioane pivotii+manopera ).
Comment
-
@detail:asa o fi cum zici tu ;).
@seba:problema e urmatoare,nu sunt bani,ca daca ai avea bani de un R32 cu siguranta nu te-ai opri la Renault.Sau poate e doar mentalitatea ta diferita,si zici de ce sa iau VW,cand iau Renault,si costa mai putin si etc...Eu cred ca sunt mai multe chestii care te influenteaza cand cumperi o masina,nu numai pretul.
Poate e doar placerea de a conduce o anumita masina,ca-ti place foarte mult,si vrei sa o ai.Daca am bani de R32 si mie nu imi place Megane 3,de ce sa iau Megane daca nu-mi place.De fapt mie nu imi place Renault deloc.
PS:ce legatura are f1,cu strada?Am zis eu ca nu sunt capabili aia de la Renault sa faca motoare de 400 de Cp,sau stiu eu?Eu vorbesc de ce ofera fiecare firma pe piata.Iar aici VW e peste Renault.sigpic
Comment
-
Chestia asta cu "nu sunt bani" este la noi in Romanica...
La noi vezi Porsche 911 997 parcat la scara unui bloc. Dincolo, dupa ce le ai pe toate, eventual batranetile asigurate si copiii plecati de acasa se gandesc oamenii la lux. O sa vezi masini dinastea conduse de oameni la 45-55 de ani extrem de degajati si de modesti in comportament.
La noi cand spui nu sunt bani, inseamna ca dupa ce ti-ai luat masina, te apuci sa strangi bani pentru prima revizie.
Asta cu banii este relativa, eu consider ca mai mult de 10% din cat detii la un moment dat, nu merita masinile pe care le ai. Viata are mai multe aspecte decat masina, mai sunt locuinta (una sau mai multe), copiii, batranetile si nu in ultimul rand sa poti sa ai grija de tine, sa te mai destinzi, sa mai iesi intr-un concediu sa mai deschizi ochii prin lume.
Asa ca intotdeauna voi alege o masina mai ieftina si mai confortabila in utilizare, in detrimentul luxului fals dat de o sigla, la urma umei este un fier pe care peste cativa ani o sa il schimbi. Poti sa fii pasionat de masini fara sa faci o pasiune speciala pentru niciuna.
Comment
-
in sfarsit, unul care ma intelege...
tavi, dracu v-a puis sa va luati pejo-uri. cat despre motorul plin de ulei, da-mi voie sa cred a alea-s forjate pana peste mama dracului. hdi e acelasi motor cu tdci de la focusu lu frate-tu. ala de ce nu moare? o fi avand gili grija mai mare de el decat au aia de la voi de la servici de pejo-uri.
contraexemplu de masina frantuzeasca la pejo-urile alea sunt megane-urile de la yazaki, caere-si iau naveta zilnica cu talpa la podea. 2 ani de zile cat am facut naveta cu ele, al dracu daca a crapat ceva pe masinile alea. combi-uri 1.9dci. mai merg si azi, le mai vad prin oras si aceeiasi soferi trag si acum de ele.
@pacco: daca gasesc o japoneza la 40000 de euro care sa bata la dotari si fiabilitate o germana de 40000 de euro, mi-o iau pe aia japoneza. daca gasesc turceasca care s-o bata pe japoneza, mi-o iau pe-a turceasca. vorba lui detail, o ggramada de fier si plastic ce o arunci in 5 ani nu trebuie sa reprezinte idealul in viata in materie de masini. nu-mi iau ferrari daca gasesc nemtoaica mai buna la mai putini bani, desi sunt fan ferrari. pragmatism, cum am mai spus. imaginea e o chestie superficiala care nu te face mai bun, mai bogat sau mai sanatos. si atunci de ce s-o platesti? ca asa e la moda in romania? nu stiu cum sa-ti spun fara sa-mi iau ban parerea mea despre romania si despre mentalitatiile de aici...Last edited by Seba; 22 May 2009, 13:22.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postin sfarsit, unul care ma intelege...
tavi, dracu v-a puis sa va luati pejo-uri. cat despre motorul plin de ulei, da-mi voie sa cred a alea-s forjate pana peste mama dracului. hdi e acelasi motor cu tdci de la focusu lu frate-tu. ala de ce nu moare? o fi avand gili grija mai mare de el decat au aia de la voi de la servici de pejo-uri.
...........................
PS: frate-meu are 1.6 benzina bre, am renuntat impreuna la posibilitatea dizal mai mult de frica, ma intelegi... (chiar daca intr-un an a facut 33000 km si una luna permisu suspendat) ))
Lasand de-oparte treaba cu intretinerea masinii, plecam din start de la ideea ca asta nu e o problema (asa cum ar fi normal, la noi desigur ca nu e asa) atunci iti iei masina care crezi tu ca ti se preteaza, iti convine, te multumeste cel mai OK.
Ca e Logan, ca e 320d, ca e Ferrari 355 nu vad unde e problema.
Daca iti permiti, iti iei ce-ti place, la suflet si/sau la minte.
Ca tu spui ca un BMW 320 e la fel de fiabil si de prost ca un Renault Megane (sau laguna?) sau ca un Peugeot 407, e parerea ta, eu am alta parere.Last edited by Octavian; 22 May 2009, 13:38.
Comment
-
Asta cu fiabilitatea la BMW este discutabila, cu cat are mai multe "gadget"-uri cu atat o sa vizitezi mai des service-ul.
De ex ce spui de un scaun de M3 E92 care a fost deja in service de 2 ori intr-un an si jumatate? Dupa ce ca s-a stricat, nici nu se pricep astia sa il repare. Si acolo primesti raspunsul: "asa face toate - chiar si in Germania". Sa te fereasca Dumnezeu sa trebuiasca sa schimbi un acoperis de fibra, ca trebuie demontate geamurile, si atunci sa vezi distractie, umbli cu umbrela in masina. Ce sa spun de promtitudinea astora de la service-urile nemtesti.
Eu in viata mea nu am lasat o masina mai mult de o noapte in service-urile pe unde m-am perindat. Cu exceptia uneia pe care a zgariat-o nevasta-mea si care a stat ceva mai mult, dar de atunci si acolo: ori e "Total Schade", vorba lui Seba, ori o iau a doua zi.
Masinile sunt niste chestii de care te folosesti, nu obiecte de griji suplimentare.
Comment
-
Cum de reusim sa comparam masini de 35 000 euro -Bmw 320 d, cu masini ce pornesc de la 13 000 euro- Megane.?
Daca tot avem ceva de comparat, hai sa comparam clasa hatchback
1. megane 1.6 16v 110 - 14300 euro
2. golf 1.6 16v 102 - 17300 euro
3. opel astra 1.6 16v 115 -16935 euro
4. kia ceed 1.6 122 - 13900 euro
5. audi si bmw daca vrei le putem baga in aceasta categoria, Dar preturile lor pornesc de la 23 000 euro fara tva.
Toate masinile au esp si clima bi zonala.
Audi a3 1.6 20000 euro.
Bmw 316 porneste de la 26000, si nu stiu daca e cu tva sau nu.Last edited by Cezar; 22 May 2009, 14:27.
Comment
-
ultima propozitie...bmw-ul cu 80% mai scump o fi si cu 80% mai fiabil? parca prea tare latra veverita nemteasca...oricum seria 3 e clasa cu laguna, seria 1 intra cu golf, megane, astra si kia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
BMW 116 i - porneste de la 22000 euro.
Fiat bravo - doar 1.4 120 cai - 14211 euro
Alfa romeo - Mito 1.4 120 cai - 16200 euro. Dar nu sunt sigur ca se incadreaza in aceasta categorie. Mai degraba in categorie cu Mini Cooper.
LE: si cumparand roti si motoare bavareze stai in fata? Hai lasa-ma, ca vad BMW peste tot, unde mai e exclusivitatea? Mai rau, poti fi asemanat cu toti cocalarii ce au in posesie asa ceva. Vrei sa stai in fata? Alege lexus, infiniti, de ce nu, honda.Last edited by Cezar; 22 May 2009, 15:42.
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostDar ce domne trebuie sa fie cu 80% mai fiabil ?... Masina aia merge cu 200% mai bine ca un Megane so daca ai posibilitati stai in fata ... daca nu .. cauti nod in papura la bmw'uri pe forumuri.
Comment
Comment