Mari producatori de autoturisme...Vs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E Impreza din 2004 .... cu motor de 2.000 turbo ...

    Am gasit si'un timp pentru penultimul model de Impreza modificat special pentru circuit :

    Subaru WRX STi Spec-C : 8:06 ... deci tot e mai lent ca un m3.

    "Este integrala conceputa pentru macadam, rally si alte competitii unde necesita o foarte buna manevrabilitate. " - poate cu mari modificari , daca iei o Impreza WRX STI si o duci pe macadam ... o termini in maxim 50 km .

    Iar manevrabilitatea nu e chiar asa ... in oras te chinui la greu cu o Impreza ( sa vezi ce unghi de bracare are ).

    Hai sa ramanem on topic .... iar daca simtim nevoia putem sa facem un topic "Timpi pe Nurburgring"

    Comment


    • E cam aiurea comparatia.
      ...si cand te gandesti ca la M3 e nevoie de vreo 100 cp in plus ca sa scoata 0,40-0,5 sec timp mai bun la 0-100.
      Uite comparatia asta aiurea s-ar potrivi defapt la ''mari producatori vs Renault''
      Ce sa fac? Sa dau vreo 70000 Euro pe un M3 sau doar vreo 40-45000 Euro pe un WRX STI??

      Comment


      • Masina trebuie comparata si prin prisma pretului, altfel am putea spune ca bugatti veyron e cea mai buna, si nimic nu se poate compara cu ea.
        Sau si mai bine, ariel atom.
        PS: ariel are motor asiatic imparatesc.

        Comment


        • Este evident ca pretul conteaza enorm. Acum, fiecare avem preferinte diferite, lucru care e normal, altfel s-ar fi vandut cateva tipuri de masini in toata lumea.
          Un singur lucru nu mi se pare ok: Pretul exagerat al masinilor europene pentru ceea ce ofera. Aici intra mai ales performantele tehnice. Scapa turma la capitolul asta Porsche cu un pret foarte corect, fiabilitate inca reala si pretentii de super masina dovedite.
          Nu mi se pare normal sa dau un milion de euro pe un Veyron cand pot lua un Shelby********* Twin Aero TT cu performante mai bune decat Veyronul si aproape la jumate de pret.
          Nu mi se pare normal sa dau 330.000 euro pe un Mercedes SLR McLaren cu performante de Corvette ZR1 (pe circuit i-o da la SLR din toate pozitiile) care costa cu 60% mai putin.
          Ideea e ca daca ne uitam strict la performante atunci imediat intervine si factorul financiar...ce rost are sa te mai uiti la marca si la interior daca vrei musai masina de curse. Treaba e alta..pasiunea pentru o anumita marca, gusturile, etc.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • mai bine spus, se compara costurile: pret, consumuri, intretinere, reparatii. Daca esti fiul lui Rockefeller si te doare in pix de preturi, iti iei Veyron, cum spuneti voi. Nu cred ca ala isi pune problema de Dacie. Da' nici io nu ma gindesc la Veyron! Poate cel mult la Cee'd - de ce nu comparati cu Cee'd si o luati pe campii cu Porsche, SLR si alte ozeneuri?
            Ce vreau sa spun e ca am uitat subiectul initial, despre masini adica, mai precis din alea ieftine, si am ajuns la supermasini, inclusiv unicate.

            Comment


            • Titlul e "Mari producatori de autoturisme..."...Dacia nu se incadreaza aici ...adica suntem la Discutii Generale.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Daca imi este permis , trageti un pic cu ochiul aici .
                Eu zic ca totusi nu trebuie laudate asa de mult pocnitorile frantuzesti . In Europa nemtzii raman primii .
                Topul celor mai fiabile automobile
                Marti, 21 Aprilie 2009
                Sursa: ADAC
                Atunci cand cumparam un automobil, indiferent daca este nou sau de ocazie, fiabilitatea acestuia este unul dintre cele mai importante criterii in alegerea modelului. Sursele neutre de informare sunt, insa, destul de greu de gasit. Fiecare dealer isi ridica in slavi marfa, pe forumuri opiniile sunt de cele mai mule ori pline de subiectivism, iar "legendele" referitoare la un model sau altul au rareori acoperire in studii realizate riguros, pe piata.

                Iata de ce clasamentul anual realizat de ADAC este unul dintre cei mai importanti indicatori privind fiabilitatea automobilelor europene. Cel mai important club automobilistic din Germania este, practic, cel mai mare depanator auto din aceasta tara. Actioneaza pe cea mai mare piata auto de pe continent, iar la rezultatele ultimului clasament, de pilda, s-au luat in calcul 2,5 milioane de noi interventii (din totalul de 3,7 milioane) inregistrate de-a lungul anului trecut. Topul ia in calcul doar modelele vandute in cel putin 10.000 de exemplare in cursul unui an, in intervalul 2003-2008. Clasamentele sunt intocmite dupa numarul de incidente inregistrate la mia de automobile. In clasament au intrat in total 92 de modele. In 40% din cauze, penele au fost provocate de probleme electrice, in special la acumulator. Pe urmatoarele locuri s-au regasit problemele legate de aprindere (10%), sistemul de injectie (8%) si motor (8%). Problemele cu rotile si pneurile (7% din cazuri) n-au contat in alcatuirea clasamentului.

                Prima remarca este aceea ca marcile germane sunt la cel mai bun nivel de performanta din ultimii ani, devansand marcile japoneze. Audi se claseaza pe primul loc la trei categorii, in timp ce BMW s-a impus in doua segmente, iar Mercedes si Volkswagen detin suprematia fiecare la cate o categorie. In general, marcile germane domina topurile, in timp ce constructorii japonezi nu reusesc sa-si plaseze modelele pe unul din primele 3 locuri decat intr-un singur caz: Toyota Aygo, locul 2 la clasa mica. In timp ce japonezii puncteaza mediocru, constructorii francezi sunt in crestere: Renault inregistreaza o revenire puternica, iar Citroen isi adjudeca clasa MPV-urilor compacte. In schimb, Ford pierde teren, modelele constructorului american fiind la coada clasamentelor, aproape fara exceptie.

                Iata si lista celor mai fiabile modele, pe clase, asa cum a reiesit din statisticile ADAC, cumulate pe ultimii 6 ani:
                Clasa mica: AudiA2
                Clasa compacta: Audi A3
                Clasa medie: Mercedes-Benz Clasa C
                Clasa superioara: Audi A6
                Clasa sport-cabrio: BMW Seria 3 Cabrio/Coupe
                Clasa SUV: BMW X3
                Clasa MPV compacta: Citroen Xsara/C4 Picasso
                Clasa MPV mare: Volkswagen Sharan


                CLICK AICI http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pan...D=250114pentru a vedea clasamentul ADAC 2008 detaliat pe clase

                Comment


                • De nemti m-am convins cat de "obiectivi" sunt...mai ales cand au rasturnat Loganul "accidental"
                  PS: Ai vazut vre-o data nemtii sa fie obiectivi cu propriile masini?...n-ai sa vezi, garantat.
                  Last edited by darksid3; 29 May 2009, 12:22.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by darksid3 View Post
                    Titlul e "Mari producatori de autoturisme..."...Dacia nu se incadreaza aici ...adica suntem la Discutii Generale.
                    Ai uitat "Vs" de la sfarsitul titlululi - aici se incadreaza Dacia ;)
                    Cat despre ADAC, functioneaza mai degraba ca masina de propaganda a industriei germane, cot la cot cu publicatii gen Auto Motor und Sport.

                    Comment


                    • Mai bine il intrebam pe Cezar ca el a faurit titlul, sa stim la ce s-a gandit cand a conceput asta...ca sa nu mai fie dubii. Eu am inteles ca e un VS intre marii producatori de autoturisme...daca ma insel vom avea confirmarea...si ca sa revenim la subiect, Da, stiu foarte bine cum functioneaza unealta propagandistica germana...doar au fost maestrii acum cativa zeci de ani ))
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Nu mai....e Renault VS mari producatori de roabe

                        Comment


                        • acuma stiti si voi cum e , fiecare producator isi lauda produsele , ramane la latitudinea fiecaruia sa creada ce vrea . Ca o concluzie , nimeni nu mai fabrica masinile asa cum erau odinioara , si motivul este pentru ca marile corporatii au ajuns sa traiasca mai mult din vanzarea pieselor de schimb decat din vanzarea masinilor noi .Trust me 'cause I know .

                          Comment


                          • mie numi-e clar de ce in topurile englezesti, care stim cat de bine nu-i inghit pe francezi si pe nemti, nu apar masinile englezesti? si alea nemtesti sunt totusi inaintea francezilor, nu cu mult, dar japonezii fac legea. chiar si-n germania, acum cativa ani, s-au scapat si au iesit japonezele cap de lista...
                            cat despre obiectivitatea nemtilor cand e vorba sa recunoasca faptul ca altii sunt un pic mai buni, stim cu totii si nu numai o data au comis-o...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • pai nu apar masini englezesti in top ca sa zica lumea "ete ce baieti cu buca nu ca nemtii!" si 2 pentru ca industria auto britanica construieste masini pe care nici britanicii nu le-ar cumpara.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • Cu unele exceptii ... gen Aston Martin ... care sunt vis .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google