Bine spus "prefer"...lucru care nu are neaparat legatura cu realitatea
Mari producatori de autoturisme...Vs
Collapse
X
-
Pana la urma,vad ca voi daca ati avea bani de o masina scumpa,v-ati lua una de circuit,sa faci acrobatii prin oras ;).Si voi care ziceati,in alte threaduri,ca nu totul se rezuma la in cat timp prinde suta,ce viteza maxima are,sau ce timp scoti pe un circuit.Dar va contraziceti.
Oricum revenind la topic tot nemtii fac legea in Europa.Ce japoneza e mai buna ca un C 63 AMG de exemplu?Sau ca un BMW Alpina B3,sau M3,sau M5???Sau ca un S 63 AMG,sau E 63 amg(apropo pentru cine nu a vazut inca noul E,aruncati un ochi pe google,si la E-coupe) sau ca un RS6,sau mai stiu eu ce naiba alte masini?La orice capitol vreti.Si ma refer la masini de pe strada,nu la d-alea care le vedem doar pe circuit.Masina pe care o poti folosi in viata de zi cu zi.Last edited by Pacco; 30 May 2009, 23:06.sigpic
Comment
-
Acum ca vb despre masini, care au pretentii de 0-100, viteza maxima, si normal sa aducem in discutie masini concepute pt asa ceva nu? Logan, accent si alte cotete, nu pretind performante tehnice mistuitoare, deci nu are rost sa discutam de timp pe circuit realizat cu cele din urma. Asadar, nu ne contrazicem cu absolut nimic
Vad ca mergem cu discutia spre aria masinilor de peste 100 000 euro.
Vreti sa facem un top al celor mai bune masini de peste 100 000 euro din lume?
Cert este, ca nemtii stiu sa faca masini f scumpe...si in cadrul acestor sume, sunt si masini bune.
Insa aceastea sunt masini exclusiviste...e ca si cum ai spune ca Ariel Atom este cel mai "tare"/"mare"/"jmeker"/"haladit"/"pa sistem turbo", producator de masini sport, caci este singurul ce a realizat o masina omologata de strada ce are 1cal/kg.
Ce anume vrei sa comparam la acele masini enumerate mai sus? Puterea? confortul? Performantele dinamice? Ce anume, ca sa stim despre ce sa vb.
PS: daca ati citi, unul 2 review-uri despre masinile pe care le ridicati atat in slavi, discutia ar fi mult mai scurta si mult mai la obiect. Ia vezi matale, cum se manevreaza un C 63 AMG. Si asta nu spusa de mine, un profan, ci de cei care chiar se pricep la asa ceva.
Le: pacco, tu daca ai avea bani de o masina scumpa, am inteles ce ai face...ti-ai lua masina de agatatLast edited by Cezar; 30 May 2009, 23:20.
Comment
-
Mi-as lua o masina care sa-mi placa,nu una sa fac din oras un circuit,ca voi asta faceti.Eu spre exemplu mi-as lua o Acura,pentru ca imi place foarte mult.Si cand iau masina o iau pentru mine,nu pentru altii,si nu am nevoie de masina ca sa agat,ca nu sunt handicapat ...sigpic
Comment
-
Nu exista rebuturi, la Renault productia se bazeaza pe niste centre distribuite in Europa. Anumite variante se fabrica doar in anumite locuri, nu exista diferente de calitate.
In RO s-au vandut preponderent variante fabricate in Turcia (vezi Megane Sedan sau Estate si Symbol sau Clio 5 usi), unde evident costurile de productie sunt mai mici. Asa ca politica lor a fost sa vanda la o marja mai mica pe piata noastra, dar sa vanda, au fost lider de piata dupa Dacia ani de zile.
Daca stii putin marketing o sa vezi ca o buna parte din pretul unui produs este reprezentata de cheltuieli de promovare, dar la noi promovarea s-a facut usor deoarece romanii s-au infipt direct la pret si la marca "mama" a noastra. A fost o politica de vanzari benefica atat pentru ei cat si pentru noi.
Eu am un Clio3 bicorp 3 usi produs in Franta, pe care daca il luam de acolo costa cu 3000 oiro mai scump. Asa ca au castigat un client. Iar masina mea este produsa la comanda cu optionalele si culoarea alese de mine, am asteptat vreo 10 saptamani dupa ea. Nu cred ca au fabricat-o cu bug-uri numai ca era livrata in RO. De altfel masina este foarte OK de trei ani.
Comment
-
Vezi ca s-ar putea ca si echiparea de baza la noi sa fie mai "saraca" decat in Germania. Eu de exemplu la Clio3 nu am putut comanda cateva optionale care erau livrabile in Europa, iar la noi "capetele luminate" nu se obosisera sa le puna pe oferta, deoarece suntem "prosti da multi". De ex nu se putea comanda card "maini libere" sau trapa panoramica din sticla, nu ca mi-as fi luat trapa, dar cardul este foarte OK, nu il scoti din portofel niciodata...
Comment
-
La Logan, in Germania numai clima la pachet cu nush ce Radio CD este 1300 euro ca optional...vopseaua metalizata 450 euro, nush ce jante 500 euro ...avand in vedere ca un Laureate e acolo peste 9000 euro cu motor 1.4....faceti calculeleLast edited by darksid3; 31 May 2009, 17:28.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment