Pai din avion nu se vedeau liniile de curent . Pai cand se face un asemanea proiect vin topografii , fac masuratori si abia dupa aceea se apuca de proiect . La pasajul asta cred ca a fost invers.
Proiect Eronat (Pasaj Pipera)
Collapse
X
-
Nu cred ca e nimic gresit acolo desi nu sunt de profesie ... si sunteti putin cam euforici sau rautaciosi singurul cu vedere de ansamblu este Seba.
Podul este construit daca nu gresesc peste magistrala 8 de cale ferata Bucuresti-Constanta, pentru montarea ultimelor elemente din pod este necesara o macara de mare tonaj si intreruperea traficului atat pe calea ferata cat si pe sosea, elementele de legatura fiind agabaritice, toata povestea tine de siguranta circulatiei si de tehnocratii de la noi.
La cat de intens circulata e zona respectiva, cred ca asta ar mai lipsi bucurestenilor inca un blocaj, de parca nu ar fi destule
Comment
-
exact ca in banc :
Se face licitatie pentru construirea unui pod peste un rau. Constructorul francez:
- Vom porni de pe ambele maluri odata, facem masuratori cu laser si obtinem o deplasare de maxim 10mm. Constructorul german:
- Vom porni de pe ambele maluri odata, facem masuratori cu gps-ul si obtinem o deplasare de maxim 5 mm. Constructorul roman:
- Vom porni de pe ambele maluri odata, daca ne intalnim la mijloc bine daca nu veti avea doua poduri!
si ca sa fiu si la subiect : e facuta poza special din unghiul ala, v-a trece peste linii garantat.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Pentru cei cu vedere in spatiu...uitati-va cam cum trece podul peste linii. Nu mai luati toate goangele de bune...Attached Files
Comment
-
In primele clipe cand am vazut poza si articolul am fost extrem de sceptic, crezand cu tarie ca este o gluma.
Apoi m-am uitat la poze si am calculat aproximativ inaltimea podului (legandu-ma de niste obiecte cunoscute din zona) si cota liniilor de inalta tensiune ale caii ferate.
Ganditi-va pe unde trece o sarma din aceea, pe la ce inaltime, apoi aplicati-i o toleranta, necesara intre ea si cota inferioara a podului, cam cat ar trebui sa iasa? Cam multisor, nu?
In alta ordine de idei, am cautat articole cu alte poze, din alte unghiuri, pentru a vedea altceva, insa nu am gasit decat aceleasi articole (de curiozitate aplicati "sierch" la nenea "guugal", se precizeaza ca este venita o comisie pentru stabilirea solutiilor.
M-as bucura sa fie o gluma, caci o eroare de o asemenea anvergura costa enorm! M-as bucura sa vina cineva cu poze ale zonei cu pricina, pentru clarificare
In inginerie (romaneasca si nu numai) au fost erori de proiectare, deh! e in firea umana...
La cat de aglomerat e Bucurestiul, aceste proiecte de anvergura ar fi trebuit sa fie incepute cu cel putin 10 ani in urma, pentru ca e din ce in ce mai mare presiunea auto asupra infrastructurii, iar dezvoltarea ei nu tine pasul cu ritmul cresterii parcului auto (da, este criza economica insa, peste 1-2-3 ani se va schimba situatia )
P.S. Ati citit cumva si articolul? Sunt niscaiva detalii acolo...Last edited by 77sky; 22 May 2009, 00:17.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Vedeti aici poze din alte unghiuri http://cnimigean.btn.ro/pod/
nu mai folosi "quote" cat raspunzi la ultimul post!Last edited by Seba; 22 May 2009, 13:33.
Comment
-
@mdi_pro: Oricum prin zona aia nu prea se circula, deoarece e inchisa Sos. Pipera-Tunari, circulatia se face pe Sos. Bucuresti Nord, cu prelungire in Petricani.
Trebuie doar coborat putin terasamentul, nu e diferenta asa mare de inaltime.
Comment
-
io zic sa inlocuim trenul cu metroul... unde dracu ati vazut mah sa cobori linia ferata la un pasaj? mai degraba agata cablurile de sustinere a liniei de 27KV de podul rutier si astfel linia activa de tensiune are loc pe sub pod... oricum, gasesc ei o solutie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by ingerulol View PostTrebuie coborata Linia ferata = singura solutie inginereasca , care ar putea ajuta
Mai pe romaneste: cand ploua, se face balta in pasaj, neputand fi preluata acea apa de catre canalizare, acea canalizare fiind la aceeasi cota cu aia a pasajului...
Sunt unele orase care au parte de asa ceva, iar Bucurestiul va mai beneficia de unul. Singura posibilitate este aceea de construire a unor bazine colectoare mari, din care, sa fie pompate in canalizare...
Cauza? Proiecte care nu au fost gandite ca un tot unitar, de la bun inceput.
In alta ordine de idei: http://www.gandul.info/actualitatea/...l?3927;4454922
Bietii platitori de taxe...
Cauza esecului acestui proiect? ""Difuzia responsabilitatii" Adica o groaza de persoane si o sarcina unica. Auzi la el: proiect inceput fara a exista avizele necesare (nici acum nu imi vine sa cred...)
Solutia se pare ca va fi devierea magistralei de cale ferata, simplu si ieftin, nu?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment