Multumesc mult matheo66c!
Cati Dintre Voi Sunteti Soferi Profesionisti?
Collapse
X
-
Gata, am intrat in posesia permisului de conducere ! Cand voi avea finante ma voi apuca si pentru categoria D. Drumuri bune sa aveti!Attached Files
Comment
-
Si..... pt. ca niciodata nu-i prea tarziu, m-am apucat si eu de scoala de soferi categoriile C, C+E. Vad ca sunt multi soferi profesionisti pe aici, unii chiar practicanti. Sa nu "sariti" pe mine daca am sa va intreb ceva ce o sa pare o penibilitate. Eu sunt deschis la invatare si vreau sa invat cat mai multe ( in general merg pe ideea ca atunci cand stii cat mai multe poti controla o anumita situatie mai bine, chiar daca eu, recunosc, sunt genul de om nesigur pe mine).
Bun...... despre ce e vorba: se stie ca un camion datorita gabaritului se incadreaza diferit fata de o masina mica atunci cand face un viraj dreapta(de exemplu) pe o strada ingusta flancata si de trotuare. Practic trebuie se te incadrezi initial putin(sau chiar mai mult) pe banda stanga apoi sa virezi dreapta. Intrebarea e: cum procedez la examenul de traseu? ma asigur, semnalizez dreapta si virez sau mai intai semnalizez stanga putin, apoi dreapta? In viata de zi cu zi nu-i chiar asa de dramatic daca dupa ce te asiguri "musti" 1m din banda stanga ca sa te poti incadra(si nu mai semnalizezi treaba asta), dar la examen?!? acolo e pe reguli batute in cuie.
Va multumesc pt. ajutor, din pacate raspunsul instructorului a fost cam ambiguu de genul" las ca mai inchid si ei(politistii) ochii stiu ca e ditamai masina" cum ar veni ca se stie ori eu nu pot merge pe raspunsul asta si pe banuieli.Last edited by lord_wader; 8 January 2014, 16:54.
Comment
-
Originally posted by lord_wader View PostSi..... pt. ca niciodata nu-i prea tarziu, m-am apucat si eu de scoala de soferi categoriile C, C+E. Vad ca sunt multi soferi profesionisti pe aici, unii chiar practicanti.
Bun...... despre ce e vorba: se stie ca un camion datorita gabaritului se incadreaza diferit fata de o masina mica atunci cand face un viraj dreapta(de exemplu) pe o strada ingusta flancata si de trotuare. Practic trebuie se te incadrezi initial putin(sau chiar mai mult) pe banda stanga apoi sa virezi dreapta. Intrebarea e: cum procedez la examenul de traseu? ma asigur, semnalizez dreapta si virez sau mai intai semnalizez stanga putin, apoi dreapta? In viata de zi cu zi nu-i chiar asa de dramatic daca dupa ce te asiguri "musti" 1m din banda stanga ca sa te poti incadra(si nu mai semnalizezi treaba asta), dar la examen?!? acolo e pe reguli batute in cuie.Last edited by IancuMIC; 8 January 2014, 23:07.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pentru mine, dar si pentru multi altii, un sofer profesionist e acel sofer care pana la pensionare nu a avut nici un accident.
De ala poti spune ca e profesionist.
Iancule, ala care profeseaza e sofer, nu sofer profesionist. Ca am vazut multi imbecili soferi pe camioane care habar nu au cu ce se mananca conducerea unei masini, ca sa nu spun a camionului
Comment
-
asa gandesc uni !!!!!
Originally posted by IancuMIC View PostSofer profesionist, adica acea persoana care profeseaza ca sofer; poti sa ai toate gradele posibile, dar sa lucrerzi ca ...strungar.
Pentru astfel de situatii, rulezi cat mai aproape de linia ce desparte sensul de mers, patrunzi pana aproape de mijlocul intersectiei, dupa care viraj maxim dreapta; daca nu te duci suficient in intersectie, risti sa "ei" bordura. Nu ai ce cauta pe contrasens, sau pe cealalta banda pentru viraj; cu remorca e si mai delicat.Last edited by valentin2005; 8 January 2014, 23:26.
Comment
-
-
@valentin2005
Nu cred ca e cazul sa vorbim de cazuri particulare, ale unor intersectii, cu masini parcate neregulamentar, samd. Eu vorbeam unei persoane care urmeaza sa dea un examen, ori daca dumneata sustii ca e corect, regulamentar vorbind, sa intri peste mine, care circul pe banda mea, atunci imi pare rau sa spun dar faci poarte din "ceata" la care face referire Razvan. Si cum ''exprimi" intentia ca urmeaza sa-mi tai calea, ca de semnalizare nu se pune problema, ca si aici e o regula. Ca asa e in realitate, e alta poveste, dar nu o dati ca un fapt normal.
Remorca unei masini, urmeaza traiectoria masinii tragatoare, dar nu calca pe urmele acesteia, in cazul virajului, adica ai mari sanse sa ei picioarele unui pieton de pe trotuar daca intri prea strans in intersectie; despre asta vorbeam.Last edited by IancuMIC; 8 January 2014, 23:42.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu nu spuneam ca este regulamentar sa intru in banda 2 pt. a efectua virajul respectiv dar configuratia intersectiei ,cine a gandit anumite limite le-a facut pentru autoturisme nu si pt. autobuze sau troleibuze ,in cazul respectiv eu sunt de vina daca lovesc un autoturism din banda 2 ,astea sunt strazile cu astea defilam cu privire la examen sa stea linistit elevul ca nenea politistul nu se uita ce semnal are dat se orienteaza daca ai talent dupa alte chestii !Last edited by 77sky; 9 January 2014, 13:16.
Comment
-
Bai, ascultati-l pe Razvy, ca stie ce vorbeste! El este pilot si i se spunea Șumahăr. Pana acum vreo doua saptamani... cand a aflat lumea ca nu stie sa schieze.
Nu are importanta daca ai 70 de ani, ai luat permisul la 45 si ai facut "toata viata" 15.000 km. Daca n-ai niciun accident pana crapi, atunci esti profesionist. Sofer profesionist.
Idem, nu conteaza daca ai peste un milion de km printr-o multime de tari, daca ai un incident minor din vina ta, raus!, nu esti decat un "imbecil sofer pe camion".
Razvy, daca esti cumva sosit de curand din Colorado, iar efectele "plimbarii" inca se resimt, am rugamintea de a-ti stavili setea de forum doar prin lectura. Pentru ineptii si axiome, exista Facebook.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by Razvy View PostPentru mine, dar si pentru multi altii, un sofer profesionist e acel sofer care pana la pensionare nu a avut nici un accident.
De ala poti spune ca e profesionist.
O vorba romaneasca zice ca ; Nu exista masina nelovita si femeie ne fu....
De fapt care este criteriul maximal care diferentiaza in aceasta meserie simplul sofer profesionist de se plimba in cariera de piatra cu bascula de balast,carbune,etc ....si habar nu are care sunt semnele de circulatie elementare .... de soferul profesionist cu milioane de km la bord care prin absurd sa zicem intr-o anumita situatie involuntara sau provocata are un totusi un accident fara victime dar cu pagube materiale ?
Deci....?"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
Comment