Cati Dintre Voi Sunteti Soferi Profesionisti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitriol, stiu ca ai boala pe mine, dar mai ho cu atacurile, ca nu poti sa-ti dai singur cartonas!

    adonis, daca esti sofer profesionist faci tot posibilul sa eviti accidentele si conduci preventiv.
    Si taica-miu are permis din '77, si are km facuti de nu am eu minute de viata. Asta nu inseamna ca e profesionist.
    Vrei sa spui ca eu daca luna viitoare iau C+E iar peste o luna ma angajez sofer pe tir, sunt sofer profesionist? Sincer eu nu ma consider, avand in vedere ca nu am reusit sa evit 1 accident in care 1 tembel a intrat in mine.

    Comment


    • Eu as zice ca denumirea de profesionist se aplica alora de isi castiga painea cu covrigul, deci inclusiv soferi de taxi sau de duba de 3.5 tone (si pe cartea de munca sa scrie sofer, nu agent de vanzari) si mai putin alora de au dat o sticla de whisky la 20 de ani ca sa ia Cul si acum conduc mercdes CLS si nu atego.
      Cand depinzi de permis ca sa-ti castigi painea cred ca vezi altfel traficul. Ce zice razvy mai sus cred ca descrie un sofer "bun" sau "excelent".
      Eu nu am C sau D, insa am avut atestate de persoana fizica desemnata (marfa si persoane) fara sa profesez in domeniu.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post

        Pentru astfel de situatii, rulezi cat mai aproape de linia ce desparte sensul de mers, patrunzi pana aproape de mijlocul intersectiei, dupa care viraj maxim dreapta; daca nu te duci suficient in intersectie, risti sa "ei" bordura. Nu ai ce cauta pe contrasens, sau pe cealalta banda pentru viraj; cu remorca e si mai delicat.
        Iancu sunt de acord cu tine in privinta teoriei dar practic nu iese mereu. In intersectii f. stranse cand trebuie sa virezi pe o straduta laturalnica gen cartier(dar nu in cartier ca nu ai ce sa cauti cu autocamionul in oras efectiv) pur si simplu nu te poti incadra altfel decat pe contrasens pt. ca asa e strada. Sunt exemple unde trebuie sa te incadrezi total pe banda din stanga dar aici e alta poveste.

        Comment


        • Originally posted by Razvy View Post
          Vitriol, stiu ca ai boala pe mine, dar mai ho cu atacurile, ca nu poti sa-ti dai singur cartonas!
          Ce alea?

          Originally posted by Razvy View Post
          adonis, daca esti sofer profesionist faci tot posibilul sa eviti accidentele si conduci preventiv.
          Si taica-miu are permis din '77, si are km facuti de nu am eu minute de viata. Asta nu inseamna ca e profesionist.
          Vrei sa spui ca eu daca luna viitoare iau C+E iar peste o luna ma angajez sofer pe tir, sunt sofer profesionist? Sincer eu nu ma consider, avand in vedere ca nu am reusit sa evit 1 accident in care 1 tembel a intrat in mine.
          E o diferenta mare intre ce crezi tu si cum sta treaba. Soferul fara accidente, profesionist sau nu, este soferul care merge cu autobuzul, dar are permisul in buzunar.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Diferenta intre soferi cu adevarat profesionisti si cei care au doar categoriile BCED de dragul de-a avea respectivele categorii o face in primul rand capacitatea de-a fi responsabil cu el insusi si cu ceilalti participanti la trafic.

            Soferi care au atestate ADR, GABARIT DEPASIT,AUTOCAR, sunt cei care au o responsabilitate enorma fata de ei si fata de semeni lor.

            Nu comparati un sofer care conduce o basculanta cu balast cu unul ce transporta GPL,Hidrogen Lichid, Oxigen si-n general marfuri periculoase. In caz de accident grav un astfel de sofer poate rade de pe fata pamantului un oras intreg de 300.000 locuitori ,de aceia acesti soferi sunt putini si trec printr-o specializare riguroasa pentru care semneaza si isi asuma responsabilitati foarte mari . Sunt extrem de atenti la trafic decat ceilalti soferi....
            Daca intr-o zi un nebun intra cu 200 km/h in cisterna plina cu gpl si totul sare in aer ,insemna ca soferul de pe cisterna a fost sau este un sofer slab sau neprofesionist?
            A! Daca el greseste si adoarme la volan sau este beat,nu ruleaza cu viteza adecvata traficului si conditiilor meteo atunci putem spune ca soferul respectiv este un inconstient....

            Acelasi rigori si responsabilitati se aplica si soferilor de autocar care au in mainile si piciorele lor 50-60 de suflete si destine pe care intr-o clipa de iresponsabilitate le poate arunca in haul deznadejdei ,disperari si morti...vezi cazul romanilor din Muntenegru...dar in acest ultim caz ancheta a dovedit ca soferul desi avea toate categoriile de conducere a vehiculelor nu avea card tahograf si nici atestat valabil pentru conducerea autocarului si ca atare nu avea dreptul de-a conduce vehiculul respectiv ......

            Repsonsabilitatea si calitatea soferilor profesionisti nu se rezuma doar la o masina lovita si-o oglinda sparta care pot elimina sau nu ,calitatea umana a respectivului sofer ,ci la un cumul de factori de responsabilitate ,constiinta si aptitudini necesare pentru a face din categoriile permisului de conducere,detinute de un individ ,instrumentul in urma caruia respectiva persoana sa se transforme/sau nu dint-un profesionist desavarsit, fie el si-un simplu detinator al categoriei "B" , intr-un calau ce schimba si mutileaza destine umane!
            Last edited by adonis33; 9 January 2014, 17:41.
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • Si taximetristii au 4 suflete in masina si bomba in portbagaj insa la multi dintre ei responsabilitatea e....
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Multi dintre ei 'e' doar posesori de permis trimisi de patroni sa faca bani. Cand vor pune tahografe pe taxiuri sa nu mai poata sta 24/24 , apoi zi libera cum se obisnuieste si politia isi va face treaba nu va mai lua spagi sa vezi ce regulamentar vor conduce taximetristii...

                Ps: aia cu bomba mai taie din ea daca nu cunosti.am vazut masina cu gpl lovita in spate de tir si nu avea nimic butelia desi toata masina era pachet.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • +1
                  Dacia lui taica-miu a fost lovita in spate, butelia fiind plina. Stii ce fain era mulat stalpul pe butelie, iar butelia abia era putin zgariata
                  Ce-i drept, butelia nu era de GPL, era luata de pe un utilaj, ca pe ea erau stantate tot felul de serii si scria ca rezista si la 100 de bari, desi fusese testata la 130. Dar deja o dam off-topic, asa ca.....

                  Adonis, daca vezi ca vine un cretin de genul ala spre tine, faci tot posibilul sa eviti impactul.

                  Comment


                  • Din nefericire pt mine am fost implicat intr-un accident in Germania acum cativa ani....socul a fost imens si nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva !

                    Veneam din Franta si colegului meu ii expirase timpul de condus si ca atare in prima parcare am trecut eu la volan undeva aproape de Kaiserslauten dar observasem de vre-o 5-6 ore si 3-400 km un turism cu nr de franta care circula in spatele nostru si de fiecare data cand opream in parcari sau benzinarii opreau si ei ,am banuit ca ar putea fi romani care se intorc acasa si nu stiu drumul sau romani care vor sa taie prelata si sa fure din marfa . Tot drumul am stat cu ochii prin oglinzi si atenti la masina din spatele nostru.

                    La ora 8 dimineata pe 22 Decembrie 2008 traficul a devenit greoi si anevoios desi nu circulau foarte multe masini pe autostrada .... a inceput sa ploua puternic iar pe jos s-a format polei instant ca atare, am cuplat sateliti pe axa tragatoare si circulam cu atentie cu maxim 40-50 km/h pastrand o distanta mare intre noi si camioanele din fata...m-am uitat in oglinda si-am observat ca autoturismul nu mai era in spatele nostru...mi-am zis ca poate se hotarasera sa se odihneasca dupa un drum greu si atatea ore de condus....dupa alti cativa km la un moment dat am simtit cum masina prinde viteza brusc si-am auzit o bubuitura in spate...initial am crezut ca am pierdut remorca sau sa rupt ceva .....

                    Am oprit si cu groaza am vazut cum turismul ce se tinea de noi de atatia sute de km a intrat in remorca noastra....N-am reusit sa facem nimic ...erau 5 persoane in masina din care 3 persoane erau atat de grav lovite ca practic au murit la 1 minut...alte 2 femei au supravietuit cu rani grave .....dupa venirea politiei am aflat ca erau cetateni bulgari.....Ambulanta ,descarcerarea ,si politia au venit in circa 7 minute de la apelul unui cetatean german care a sunat la apelul de urgenta.Parca au iesit din pamant cu toti atat de repede s-au miscat desi era sticla pe jos si nici in picioare nu puteai sa stai prea bine...

                    De la producerea accidentului respectiv desi n-am avut nici cea mai mica vina imi este groaza cand vad in ce hal ma depasesc unii soferi cu coje de masini de BG sau masini de fite cu sute de cai putere pe strazile noastre atat de proaste si inguste....

                    Am vrut sa postez cateva foto cu accidentul dar vad ca nu pot sa le pun in atasament...
                    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                    Comment


                    • Nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva, chiar daca nu era vina ta, sa stii ca au murit intrand cu masina in a ta trebuie sa fie o senzatie oribila! Cat despre poze, incearca eventual sa le pui cu link intre [IMG]link-ul aici[/IMG] daca nu poti cu attachment.

                      ON: Eu am B+C+E, dar nu cred ca fi un sofer profesionist consta in asta, mi se pare total gresit. Consta mai degraba in felul in care te descurci in anumite situatii limita, in cata experienta ai etc.

                      Comment


                      • Cred ca discutia aluneca in zona, sofer amator, sofer responsabil, sau profesionist daca suna mai bine.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by adonis33 View Post

                          Soferi care au atestate ADR, GABARIT DEPASIT,AUTOCAR, sunt cei care au o responsabilitate enorma fata de ei si fata de semeni lor.

                          Nu comparati un sofer care conduce o basculanta cu balast cu unul ce transporta GPL,Hidrogen Lichid, Oxigen si-n general marfuri periculoase. In caz de accident grav un astfel de sofer poate rade de pe fata pamantului un oras intreg de 300.000 locuitori ,de aceia acesti soferi sunt putini si trec printr-o specializare riguroasa pentru care semneaza si isi asuma responsabilitati foarte mari . Sunt extrem de atenti la trafic decat ceilalti soferi....[/B]


                          !
                          Nu as fi de acord cu tine in totalitate. Sunt destui mascarici care au obtinut in ultimii ani mai ales atestate ADR. Cat despre soferii ce transporta marfuri periculoase pot sa spun ca am vazut destui pe drumul european dintre Albita si Crasna care merg cu 85-90km/h , fara girofare unii cand ei au viteza de 70/h in afara si 40 in localitate. Banuiesc ca se grabesc dar totusi parca era vorba de responsabilitate....Mai degraba as zice ca soferii de TIR moldoveni sunt mai responsabili, mai politicosi si mai atenti. Moldovenii sunt genul de soferi care iti fac semn sa treci sau stau kilometri in spatele tau fara sa te claxoneze, iar romanii nostri sunt genul care te depasesc la 30cm pe langa tine. Eu vad asta frecvent pe soseaua cu pricina. Pana la urma totul tine de mentalitate.

                          Comment


                          • La noi traficul este o jungla! Participand la cursurile lui Titi Aur am ascultat o mica poveste in care 2 britanici au solicitat serviciile lui pentru a se invata cu traficul din romania. La prima iesire din curte unul din ei a trebuit sa astepte 10 min pentru a fi sigur ca intra in trafic in deplina siguranta si apoi toate manevrele au fost facute intr-o maniera stil britanica, (safe first). Acestia dupa 2 luni de condus prin B si prin tara au fost invitati sa asiste la niste teste de indemanare. Cand au fost intrebati despre cum se circula in RO au spus clar (traffic is a jungle) si au trebuit sa se adapteze daca nu riscau sa petreaca majoritatea timpului in trafic.

                            Comment


                            • si in alte tari e jungla din cauza aglomeratiei.aici intervine bunul simt care in Romania lipseste cu desavarsire.numai la noi sunt depasiri spectaculoase,linia continua e pentru aia care au pus-o,limitarile de viteza in pentru politisti,depasirea coloanelor la semafor si alte balarii.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • Reveniti la "soferii profesionisti". Pentru soferi care va enerveaza si despre cum se circula pe plaiurile mioritice, aveti thread dedicat.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google