Cati Dintre Voi Sunteti Soferi Profesionisti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Prima data sa termini facultatea sa ai o diploma si dupa aia sa faci si atestatele,la fel am facut si eu cateva grade in plus din pasiune prima data sa termin scoala si pe urma mai vad!

    Comment


    • #62
      Am vazut cateva comment-uri vis-a-vis de "sofer profesionist" si as vrea sa stabilim un lucru, ce nu e prea bine inteles.
      Insasi faptul ca se da un examen pe doua chestionare(B+ Chestionar de mecanica), confirma teoria de profesionist.
      Ai un permis cu cel putin Cat.B+C, deja te poti numi sofer profesionist, ca altfel ar trebui la examinare, sa mai sustii suplimentar, inca un examen de atestare.
      Cu acel permis, poti conduce orice autovehicol din categoria B/C dar cu doua conditii: sa nu ai calitatea de angajat,
      si
      sa nu transporti marfuri...ai dreptul sa conduci pe drumurile publice, auto din cat.C, gol!
      Pentru a avea si calitatea de angajat, s-a instituit obligativitaea de a detine un atestat profesional eliberat de ARR, functie de categoria de transport(persoane, marfuri, produse periculoase)...ce-i drept, cu asta nu prea sunt eu de acord dar nu conteaza...
      Exemplu:
      Medicul/asistentul, nu-si pierd calitatea dobandita printr-o diploma fara un atestat de libera practica, doar ca nu au drept de a practica...cam asa e si cu "profesionistii"!
      Deci, va puteti considera profesionisti("neam de manivela") , toti cei care sunteti fericitii posesori al unor permise, ce contin si alte categorii din cele considerate a fi profesioniste, chiar daca sunteti directori de banca, ambasadori sau preoti!
      Ramane de judecat, ce controleaza politia in trafic si ce controleaza ARR-ul iar daca sunt ambele la un filtru organizat si va aflati la volanul unui tir gol cu care va plimbati prietena, nu veti pati, absolut nimic!
      Last edited by angel; 29 August 2009, 01:52.


      sigpic

      Comment


      • #63
        Posed permis cat b,c,c+e din 1997 si de atunci numai sofer am lucrat.Cati km am facut numai stiu dar fac cam 1700 km pe saptamana ruta Bucuresti -Cluj-Oradea -Satu Mare-Baia Mare -Bistrita-Bucuresti si pot sa zic ca de 3 ani nu m am plictisit de acest traseu :P

        Comment


        • #64
          ***

          Eu recomand oricarui barbat care deja se descurba bine cu masina de categoria B sa faca si scoala de profesionisti.
          - Va reinvata teoria mult mai bine ca prima oare, basca fiind faptul ca intre timp a uitat multe.
          - Masina mare il va linisti mult, ii va da intelepciune, il va face sa priceapa altfel traficul.
          Sunt multe de spus, ma opresc aici.

          Comment


          • #65
            Toba sa sti ca ai dreptate inainte sa am si alte categori la permis nu prea ma uitam asa mult in oglinzi dar acuma ma descurc mult mai bine la camion fara oglinzile laterale esti mort!!

            Comment


            • #66
              Am si eu o intrebare... In momentul actual pentru categoria D cum se procedeaza la politie... Ce fel de chestionare se da si cate intrebari..?
              LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
              Enter the Matrix

              Comment


              • #67
                Originally posted by angel View Post
                Am vazut cateva comment-uri vis-a-vis de "sofer profesionist" si as vrea sa stabilim un lucru, ce nu e prea bine inteles.
                Insasi faptul ca se da un examen pe doua chestionare(B+ Chestionar de mecanica), confirma teoria de profesionist.
                Ai un permis cu cel putin Cat.B+C, deja te poti numi sofer profesionist, ca altfel ar trebui la examinare, sa mai sustii suplimentar, inca un examen de atestare.
                Cu acel permis, poti conduce orice autovehicol din categoria B/C dar cu doua conditii: sa nu ai calitatea de angajat,
                si
                sa nu transporti marfuri...ai dreptul sa conduci pe drumurile publice, auto din cat.C, gol!
                Pentru a avea si calitatea de angajat, s-a instituit obligativitaea de a detine un atestat profesional eliberat de ARR, functie de categoria de transport(persoane, marfuri, produse periculoase)...ce-i drept, cu asta nu prea sunt eu de acord dar nu conteaza...
                Exemplu:
                Medicul/asistentul, nu-si pierd calitatea dobandita printr-o diploma fara un atestat de libera practica, doar ca nu au drept de a practica...cam asa e si cu "profesionistii"!
                Deci, va puteti considera profesionisti("neam de manivela") , toti cei care sunteti fericitii posesori al unor permise, ce contin si alte categorii din cele considerate a fi profesioniste, chiar daca sunteti directori de banca, ambasadori sau preoti!
                Ramane de judecat, ce controleaza politia in trafic si ce controleaza ARR-ul iar daca sunt ambele la un filtru organizat si va aflati la volanul unui tir gol cu care va plimbati prietena, nu veti pati, absolut nimic!
                corect.

                @keanu - daca nu au mai schimbat baietii destepti intre timp : 1 chestionar legislatie ( 22 din 26 ) si 1 chestionar intrebari specifice transportului de persoane ( 8 din 11 ).
                vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                Comment


                • #68
                  Chestia cu soferul profesionist este destul de relativa.
                  Dupa parerea mea un sofer categoria B amator este si asa va muri , oricat de bine sar descurca.Cand vine vorba de o masina categoria C de exemplu lucrurile se schimba radical, incepand cu atitudinea la volan fata de ceilalti participanti la trafic in primul rand cu cei inconstienti ,de exemplu daca ai o cisterna plina de benzina trebuie sa fii constient de bomba ce o ai in spate sa anticipezi comportamentul celui din fata pentru a evita orice bruscare a masinii,(luati un bidon si umpletil 3 sferturi cu apa si bruscatil oleaca sa vedeti ce fel face apa in bidon si ce forte apar si apoi imaginati-va toata treaba asta la o scara mult mai mare)Sau intrebati un sofer categoria B despre anulare timpul de reactiei la actionare franei stie vreo unul sau a bagat de seama ca foarte multi soferi cat C CE D apasa pe frana pentru a se aprinde stopurile pentru atentionarea celui din spate si apoi efectueaza franarea propriu zisa cand deja cel din spate este cu piciorul pe pedala de frana iar timpul de reactie este scazut considerabil.Foarte multi se baga in fata tirurilor obligand soferu sa franeze , dar multi nu cunosc senzatia aceea cand pui frana si simti cum te impinge remorca cu 40 tone de la spate sau balansarea remorcii in urma bruscarii masinii pentru evitarea unui tigan cu bmw, acesta circuland dupa regula prioritatii de bmw sau un exemplu si mai amuzant FEMEIA LA VOLAN care habar nare de oglinzi forta de inertie sau semnalizari , bineinteles multi au sa zica : nuuu nevastamea conduce vai merge bine.....(Ii cred asa zic si eu de prietena mea de fata cu altcineva.Dupa parerea mea scopul obtinerii permisului de conducere la femei ar trebui sa fie in manevrarea masinii spre casa cand barbatul a baut un pahar).
                  Toate aceste detalii fac diferenta dintre un sofer cat B AMATOR si un PROFESIONIST, desigur mai sus am enumerat doar cateva dintre aspecte ar mai fi destule dar oricum cred ca ati inteles opinia mea.
                  PS: Detinator de cat B C CE + Atestate 1)Transport Marfuri generale 2)Transport marfuri agabaritice 3)Transport marfuri periculoase Colete + Cisterne.
                  ACCIDENTE: 0
                  Toate cele bune si cati mai multi km fara evenimente rutiere neplacute.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by bracsau View Post
                    ...............................Foarte multi se baga in fata tirurilor obligand soferu sa franeze , dar multi nu cunosc senzatia aceea cand pui frana si simti cum te impinge remorca cu 40 tone de la spate sau balansarea remorcii in urma bruscarii masinii pentru evitarea unui tigan cu bmw, acesta circuland dupa regula prioritatii de bmw sau un exemplu si mai amuzant FEMEIA LA VOLAN care habar nare de oglinzi forta de inertie sau semnalizari , bineinteles.................
                    Fara nici o unda de rasism, ma intreb cum a reusit sa ia perimisul de conducere acel tigan cu bmw, care numai de alfabet nu s-a ocupat pana la majorat
                    In privinta femeii la volan, am o parere contrara si chiar am un respect deosebit pentru "Femea la volan"...sa nu confundam femeia la volan, cu roata de rezerva, ca nu stiu daca la o petrecere, iti recomanzi prietena/sotia drept soferul de srviciu, cu care vrei sa mai faci si dragoste, dupa ce te duce manga, acasa.
                    Am circulat foarte des in tandem cu femei la volanul unor masini de top si care s-au dovedit ca au aceiasi eleganta si intuitie in condus, precum in viata de toate zilele. Ce sentiment de siguranta iti poate oferi masina din fata, care stie sa te protejeze in depasiri, sa te traga dupa ea si sa nu te lase brusc fata-n fata, cu masina de pe contrasens.
                    Sa nu mai spun ca am vazut destule femei la volanul unor tiruri sau autocare, pe care le manevrau cu aceleasi miscari gingase, cu care isi mangaie iubitul.
                    Nu vreau sa inchei, fara sa amintesc si de faptul ca am vazut multi barbati la volan, care conduceau ca niste ciubote...antisoferi, sa nu spun bolovani la volan
                    Last edited by angel; 9 August 2011, 21:39.


                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Eu am doar 'B' si 'D' cu atestat si card tahograf.Atat va spun,una e sa 'cari' oameni si alta marfa.La transport persoane trebuie sa ai grija sa nu-i rupi coastele pasagerilor[trebuie sa stii sa franezi] si la marfa e vorba de asigurarea marfii.Fiecare categorie are particularitatile ei.Cand e vorba de 'amatori cu B-ul',sunt care dau 'ceata' la unii profesionisti.Totul tine de reactii si luarea unei decizii intr-o fractiune de secunda.

                      Comment


                      • #71
                        Hop si eu! BE,CE,DE din 1986 primele si 92 ultimele.

                        Comment


                        • #72
                          Angel "sa bei un pahar" nu inseamna sa fii manga in primul rand...Ca sunt femei care conduc bine este adevarat dar...EXCEPTIA CARE INTARESTE REGULA intr-un cuvant : foarte rar.De dat ceata cu b-ul unui sofer ce sta cu covrigul in mana cel putin 9 ore din 24...imposibil, orice sofer de categoria b este incapabil sa se descurce cu masina mare fara sa-l invete cineva si sa i se explice toate secretele meseriei, daca un sofer de b-ul reuseste sa bage tirul cu spatele la descarcat sau si mai greu un autotren pe mine chiar ma impresionat.La transportul de persoane intradevar raspunderea este mult mai mare in cazul unui accident dar cel mai periculos de transportat este o marfa care se afla in miscare cum ar fi lichidele din cisterne si marfurile agatate in carlige de plafon si aici poate sa-mi dea dreptate orice coleg din bransa, in astfel de cazuri nu mai exista decizii luate in ultimul moment exista doar conduita preventiva daca te apuci sa pui frana ca nebunul cu semiremorca o sa iti bata frumos in geam curul remorcii) si o sa te intrebe de sanatate, si este pacat ca omori oameni nevinovati ce vin din contrasens, de manevre efectuate brusc la fel nici nu poate fi vorba, intradevar fiecare cu particularitatile sale dar sa nu facem confuzii.Va salut cu respect!

                          Comment


                          • #73
                            B,C,E din 1982.DRUM BUN

                            Comment


                            • #74
                              B C D +E... B-ul il am din 98 iar celelalte din 2002...
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • #75
                                categoria b din 2000 si categoriile c d e din 2005 si inscris la cursuri pentru a lua atestatele din 7.01.2012

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google