Despre erorile din meniul de diagnosticare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre erorile din meniul de diagnosticare

    Cred ca toata lumea stie cum se intra in meniu deci nu are rost sa mai pun si eu polologhia...

    Ce am observat la lista de erori: d--to

    Am cautat prin manuale:
    d - pana debit carburant (= pana prostului? ... cand am luat masina avea 1 l in rezervor ... or fi golit-o aia pe acolo?)
    to - circuit deschis al sondei de temperatura apa (no idea ce inseamna ... lamuriri?)

    Din cate am inteles sunt erori din istoria masinii... daca le resetez tre sa stau cu ochii sa nu apara din nou (ca sa vad daca e vreo problema)?


  • #2
    La "t o" daca motorul e rece nu se tine seama de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald).
    Pentru "d" se tine seama de el numai daca exista CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102).
    Deci nu ai nici o problema la masina.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      mersi mult boss ... o sa fac si o resetare cu motorul cald sa vad daca mai apare, asa, ptr linistea mea sufleteasca.

      sa inteleg ca nu te vad maine la intalnire...

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google