52 de Loganuri break s-au adunat, in urma cu doua saptamani, la a doua intalnire a pasionatilor de MCV din Olanda
Galerie de Imagini
1
Economie
Fan Club Logan break in Olanda
29 Octombrie 2007
Adelina Vlad
La mai putin de un an de la lansarea MCV-ului in vestul Europei s-au creat deja comunitati de fani ai modelului. VIDEO
Luni, putin dupa ora 9 dimineata. Aproape 500 de olandezi - toti cu salarii care depasesc doua mii de euro si masini de putin peste zece mii de euro in parcare - isi verifica mailurile si planuiesc a treia intalnire tematica, ce va avea loc in maximum o luna, la cativa kilometri de capitala Amsterdam.
Toate noutatile despre noua lor pasiune, un autoturism creat la Pitesti, undeva in Romania, le-au postat pe un blog dedicat modelului, www.dacialoganmcv.nl.
Intamplari hazlii din timpul comunismului cu masina nationala a romanilor, picanterii din istoria Dacia, detalii tehnice despre modelul break, ponturi despre cei mai buni dealeri, impresii despre indelungata asteptare a MCV-ului preferat, inclusiv fotografii de la primele doua intalniri ale comunitatii olandezilor iubitori de Logan break, toate le-au postat pe pagina web.
Asteapta sase luni pentru o masina
Dacia a inceput exportul de Logan MCV, model produs la Mioveni si lansat in septembrie anul trecut la Salonul Auto de la Paris, la inceputul acestui an.
In Olanda s-au vandut circa 1.500 de astfel de modele, se arata in raportul financiar pentru primul semestru din 2007 al constructorului roman de automobile.
„Toate masinile pe care compania se astepta sa le vanda in Olanda in tot anul 2007, adica 1.500 de unitati, s-au dat in prima luna de disponibilitate”, ne dezvaluie Ger Nijkamp, un posesor de Logan MCV, si cel care a initiat site-ul dedicat modelului. „Au fost depuse cereri pentru 2.700 de breakuri pana acum, la dealerii olandezi, si se asteapta chiar si o jumatate de an pentru o masina”. Prin comparatie, pentru modelul Sedan exista in prezent doar 350 de cereri.
Atrasi de spatiu si de pret
De ce este breakul Logan atat de atractiv pentru olandezi? „Noua oricum ne plac breakurile. La MCV am descoperit mult spatiu, la un pret foarte bun. De ce sa platesc mai mult pentru lucruri de care de fapt nu am nevoie atunci cand folosesc o masina?”, sintetizeaza Ger Nijkamp, care povesteste ca ideea site-ului i-a venit in timp ce isi cauta un nou autoturism si a descoperit breakul creat la Mioveni.
Cei aproape 500 de olandezi iubitori de MCV care s-au abonat intre timp pe site - portal unic in lume - vor sa impartaseasca experientele cu masina abia achizitionata sau cauta informatii despre Loganul break pe care vor sa-l cumpere. „E un site util”, explica Nijkamp, care lucreaza intr-o multinationala.
De la crearea lui, in primavara, portalul a fost accesat de 66.000 de vizitatori unici, iar noua din zece persoane care au intrat o data pe site au revenit cel putin inca o data. In Olanda traiesc 16 milioane de persoane, iar PIB-ul pe cap de locuitor trece de 20.000 de euro, ocupand astfel locul trei in Europa.
STRATEGIE
Peste jumatate din productia de Logan merge la export
In primele sase luni ale acestui an, exportul de masini produse la Mioveni a depasit vanzarile de pe piata romaneasca (110.000 de unitati au fost comercializate in afara Romaniei), pentru prima oara in istoria constructorului. Ponderea exporturilor va continua sa detina o cota tot mai importanta datorita cererii ridicate pentru modelul Logan si in special pentru versiunea break.
„Modelul MCV este cel mai bine vandut la export”, dupa cum ne-a declarat seful de la Dacia, Francois Fourmont. Daca, in prezent, exporturile inseamna 55% din totalul productiei Dacia, ele se vor stabiliza la doua treimi din productie in urmatorii ani, potrivit lui Fourmont.
http://www.evz.ro/article.php?artid=328541
Galerie de Imagini
1
Economie
Fan Club Logan break in Olanda
29 Octombrie 2007
Adelina Vlad
La mai putin de un an de la lansarea MCV-ului in vestul Europei s-au creat deja comunitati de fani ai modelului. VIDEO
Luni, putin dupa ora 9 dimineata. Aproape 500 de olandezi - toti cu salarii care depasesc doua mii de euro si masini de putin peste zece mii de euro in parcare - isi verifica mailurile si planuiesc a treia intalnire tematica, ce va avea loc in maximum o luna, la cativa kilometri de capitala Amsterdam.
Toate noutatile despre noua lor pasiune, un autoturism creat la Pitesti, undeva in Romania, le-au postat pe un blog dedicat modelului, www.dacialoganmcv.nl.
Intamplari hazlii din timpul comunismului cu masina nationala a romanilor, picanterii din istoria Dacia, detalii tehnice despre modelul break, ponturi despre cei mai buni dealeri, impresii despre indelungata asteptare a MCV-ului preferat, inclusiv fotografii de la primele doua intalniri ale comunitatii olandezilor iubitori de Logan break, toate le-au postat pe pagina web.
Asteapta sase luni pentru o masina
Dacia a inceput exportul de Logan MCV, model produs la Mioveni si lansat in septembrie anul trecut la Salonul Auto de la Paris, la inceputul acestui an.
In Olanda s-au vandut circa 1.500 de astfel de modele, se arata in raportul financiar pentru primul semestru din 2007 al constructorului roman de automobile.
„Toate masinile pe care compania se astepta sa le vanda in Olanda in tot anul 2007, adica 1.500 de unitati, s-au dat in prima luna de disponibilitate”, ne dezvaluie Ger Nijkamp, un posesor de Logan MCV, si cel care a initiat site-ul dedicat modelului. „Au fost depuse cereri pentru 2.700 de breakuri pana acum, la dealerii olandezi, si se asteapta chiar si o jumatate de an pentru o masina”. Prin comparatie, pentru modelul Sedan exista in prezent doar 350 de cereri.
Atrasi de spatiu si de pret
De ce este breakul Logan atat de atractiv pentru olandezi? „Noua oricum ne plac breakurile. La MCV am descoperit mult spatiu, la un pret foarte bun. De ce sa platesc mai mult pentru lucruri de care de fapt nu am nevoie atunci cand folosesc o masina?”, sintetizeaza Ger Nijkamp, care povesteste ca ideea site-ului i-a venit in timp ce isi cauta un nou autoturism si a descoperit breakul creat la Mioveni.
Cei aproape 500 de olandezi iubitori de MCV care s-au abonat intre timp pe site - portal unic in lume - vor sa impartaseasca experientele cu masina abia achizitionata sau cauta informatii despre Loganul break pe care vor sa-l cumpere. „E un site util”, explica Nijkamp, care lucreaza intr-o multinationala.
De la crearea lui, in primavara, portalul a fost accesat de 66.000 de vizitatori unici, iar noua din zece persoane care au intrat o data pe site au revenit cel putin inca o data. In Olanda traiesc 16 milioane de persoane, iar PIB-ul pe cap de locuitor trece de 20.000 de euro, ocupand astfel locul trei in Europa.
STRATEGIE
Peste jumatate din productia de Logan merge la export
In primele sase luni ale acestui an, exportul de masini produse la Mioveni a depasit vanzarile de pe piata romaneasca (110.000 de unitati au fost comercializate in afara Romaniei), pentru prima oara in istoria constructorului. Ponderea exporturilor va continua sa detina o cota tot mai importanta datorita cererii ridicate pentru modelul Logan si in special pentru versiunea break.
„Modelul MCV este cel mai bine vandut la export”, dupa cum ne-a declarat seful de la Dacia, Francois Fourmont. Daca, in prezent, exporturile inseamna 55% din totalul productiei Dacia, ele se vor stabiliza la doua treimi din productie in urmatorii ani, potrivit lui Fourmont.
http://www.evz.ro/article.php?artid=328541
Comment