ma, io va spun numa' atata: motoarele de generatie mai veche sunt mai fiabile cu mult fata de cele moderne. Nu dati in mine... incercati sa ganditi putin. Cum credeti voi ca dintr-un 1,6 scoti 170 de cai? S-o reinventat motorul Otto? Nu. Cu modificari majore la acelasi motor, fiind reduse masele pana la limita de rezistenta mecanica. Il fortezi un pic mai tare, cedeaza.... Pierderile la motoare sunt pierderi prin caldura (n-ai ce-i face) pierderi prin frecare (se folosesc uleiuri de calitate mai buna) si pierderi prin inertii mecanice (mase mari de pus in miscare). Astea ultimele se pot reduce.
Cam asta e cu motoarele. Multumi-tii lui Dacia ca pune motorul 1,6 16V care are si destui cai si este si de generatie mai veche. Daca tabla rezista, loganul o sa il vedeti pe strazi si peste 30 de ani, daca tabla rezista...
Cam asta e cu motoarele. Multumi-tii lui Dacia ca pune motorul 1,6 16V care are si destui cai si este si de generatie mai veche. Daca tabla rezista, loganul o sa il vedeti pe strazi si peste 30 de ani, daca tabla rezista...
Comment