1.6 MPI Mai Fiabil Decat 16v ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    si daca chiar vreti neaparat 16 8v il dau eu pe un 16V
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    Comment


    • #47
      Da un 1.4 nu vrea nimeni?)

      Comment


      • #48
        Nu se ridica la nivelul unui 1.4 cu cai d-aia cu copite mari si musculosi
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          l-as dori eu. sa fac 2,8 mmppii. poate, poate ii fac corvette-ul lui darksid3, sau daca nu masina aia de 2,4/145 (app. ce e?)
          sigpic

          Comment


          • #50
            Originally posted by darksid3 View Post
            Nu se ridica la nivelul unui 1.4 cu cai d-aia cu copite mari si musculosi
            ar fi deja blasfemie sa comparam MP3-u` cu lesinatele de 1.6 8v sau 16v ... totusi putin respect
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #51
              Aiurea....tot 8v is cele mai bune, ce mama zmeilor s-au mai complicat astia cu multe valve, sau si mai rau: VVT. Niste idioti.
              Motoarele in 8v consuma putin, tin milioane de km, daca le remapezi sunt brici, sunt mai ieftine.
              Cele in 16 v, au prea multe valve, prea mult ulei, castigi prea putin din remapare, sunt urate, sunt scumpe, au prea multe rpm, tin prea putini km, iar bujiile se schimba greu
              Argumente au cam fost aduse din ambele tabere. Ar fi cazul sa inchidem?

              LE: am ras cu lacrimi.....va multumesc, ( doar unora), ca mi-ati inseninat ziua.
              Last edited by Cezar; 2 July 2009, 20:23.

              Comment


              • #52
                din partea mea se poate inchide...cel mai bun e ala pe care il ai !
                (\__/)
                (='.'=)
                (")_(")

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Silviu View Post
                  Pai cand vorbim de aceeasi masina, aceeasi greutate (aprox vreo 70KG diferenta cel mult) aceeasi cutie cu aceleasi rapoarte (parca asa am convenit ca sunt identice)? de ce ar trebui sa mai tin cont ?
                  S.
                  Trebuie sa ti cont de mai multi factori, pt 2-3 sec in minus la 100/h nu se mai pastreaza raportul de putere nici sa fie masinile aproape identice, cazul nostru Logan.
                  La 75 cp sunt 13 sec pt 0-100km/h, adica pe secunda pica ~5,78 cp , la 1.6 16v 10,20 sec, deci ii trebuie peste 10 cp/secunda.

                  Sau: imparti 13 secunde la 10.20 secunde si rezulta 1,274 si daca imparti 105 la 75 opaaa...1,4

                  Comment


                  • #54
                    @Cezar nu-l inchide. Mai zambim si noi.

                    Oricum vad ca nimeni nu-i amator de schimb de motor cu mine .
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #55
                      Iti dau eu un 1.4 , e cel mai bun, fiabil, leizar, economic, adevarat, impecabil, incomensurabil, inuman motor dintre toate.

                      Comment


                      • #56
                        mah, de ce vrei tu musai un 1.6mpi cand 1.4 e cel mai pretabil la tuning?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          daca la orice model nou de dacia care apare tot pun astia motorul de 1,6 mpi inseamna ca e fiabil.cred ca dacia vor sa treaca pe carburator inapoi si sa scrie pe luneta :"dacia cu motor cu carburator".
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google