Dacia - Locul 1 In Topul Vanzarilor Din Europa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia - Locul 1 In Topul Vanzarilor Din Europa

    Automobile Dacia, principalul constructor auto de pe piata locala, a vandut in primele cinci luni din acest an 90.000 de masini pe pietele europene (inclusiv pe piata locala), in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel s-a apropiat de un rulaj de un miliard de euro, anunta Ziarul Financiar

    Brandul autohton ocupa primul loc in Europa in functie de rata de crestere fata de ianuarie-mai.

    Vanzarile Dacia au scazut in Romania cu peste 50%, dar programele Rabla din Germania, Franta, Austria si chiar Spania au condus constructorul local la un avans consistent al vanzarilor.

    Vanzarile de 90.000 de unitati ale Dacia au egalat volumul raportat pe parcursul intregului an 2008 la nivel national.

    sursa
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    La noi in general s-au vandut pe credit, cum creditul este din ce in ce mai greu de obtinut automat au scazut si vanzarile. Cu rabla sau fara rabla, nimeni nu cumpara o masina proasta, mai carcotasi suntem noi decat strainii, deci dacia este o masina buna in raportul pret/calitate.

    Comment


    • #3
      si descopar cu placere ca si strainii se uita la acest raport calitate/pret si nu numai la calitate... astfel dacia vinde cel mai bine fiindca n-are concurent. Este de apreciat totusi ca la banii astia au putut face si implicit termina o masina intreaga. La BMW de banii astia iti luai doar bordul...
      Toate cele bune...
      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

      Comment


      • #4
        Azi dimineata la RFI spuneau ca VW au avut cele mai mari vanzari, urmat de Peugeot-Citroen si in continuare vine Ford.

        Comment


        • #5
          depinde de momentul zilei... dimineata le are vW si seara are Dacia.
          pai si sursele astea "sigure" nu trebe sa vanda stirea?
          problema e ca nu stii care stire e adevarat. Sau poate adevarul e undeva la mijloc.
          Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

          Comment


          • #6
            Strainii nu cumpara loganurile pe termen lung . Ei le iau pentru 2-3 ani maxim, de obicei cat tine garantia , si apoi le vand . La un pret mediu de 8000 de euro pierd 3-4000 de euro , destul de convenabil pentru ei , avand in vedere ca s-au folosit de masina noua timp de 3 ani . Si orice problema ar avea , se folosesc de garantie.
            pe cand daca ar cumpara una la un pret de 15-17000 de euro dupa 3 ani pierderea ar fi de 5-7000 de euro , aproape dublu , si tot aceeasi perioada de folosinta ar fi . O sa vedeti peste 2-3 ani cum se vor vinde loganuriule second hand in germania sau austria .

            Comment


            • #7
              Cu tot respectul, eu zic sa nu ne precipitam cu afirmatii fara sustinere obiectiva. In principiu, in Occident oricum nu se tine o masina mai mult de 3-
              4 ani. Daca iti iei un X5 cu 50.000 euro si peste 2-3 ani abia il mai vinzi la jumate din pret, care pierde mai mult?
              PS: In Vitan iti iei un BMW seria 5 diesel la 11.000 euro din 2006, iar din 2005 la maxim 10.000 euro
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #8
                Pai aia le folosesc 3-4 ani si pe urma mergem noi si le cumparam de la ei ce "ie rulate afara neneee..."
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Pai exact asta spuneam . Acuma pe criza nu se arunca neamtul de rand sa dea o caruta de bani pe o masina noua , care peste cativa ani nu mai valoreaza poate nici jumatate . Si atunci e de preferat una mai ieftina si cat de cat buna . Repet asta pentru omul de rand, ca cei care au bani nu simt criza .

                  Corect spus Dragman

                  Comment


                  • #10
                    Ideea e ca, se vand mai bine ale noastre decat cele la pret similar sau putin mai scumpe dar cu dotari in minus si chiar cu mai multe probleme de fiabilitate decat Logan, Sandero
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Si alta faza ar mai fi ca neamtul sau italianul sau altul nu se baga cum ne bagam noi sa scotocim forumul dupa piese,tutoriale de schimbat placute,de curatat motorase pas cu pas,de antifonat usi etc...aia nu stiu decat service,care probabil ii arde la buzunar ca tre sa traiasca si aia de la service la standarde europene...pai aia pe afara daca li se sparge un geam vand masina!...nu mai zic de o tamponare usoara sau ceva...la noi se repara,iei piese de la dezmembrari sau de pe net,te duci la nea mitica sa o indrepte si mergeeeee...strainii au alta mentalitate cu care nu pot sa zic ca sunt de acord...dar ma rog...adica domle'...ei traiesc bine,monden,isi permit,dar...vand masina repede,dupa garantie,sau dupa 2-3 ani,ca sa nu piarda prea mult...pai asta mi se pare un pic calicie...un Logan sau alta masina la o varsta de 5-6 ani,exploatat corect,functioneaza perfect!de ce c...t sa o vinzi?nu ai ce face?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        de fapt disputa adevarata se da intre dacia si curvet...

                        acum serios , daca nu era MCV-u vai si amar de dacia...

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          ...zise Sony, posesorul de troleu :P

                          Asta este gandirea capitalista: Sa tragi mereu, sa vii permanent cu oferte noi, sa accezi mereu sus ca sa-ti poti mentine o postura medie sigura.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            In loc sa zicem mersi ca, iata, exista ceva prin care putem spera sa iesim si noi un pic din c***t, comentam ca Dacia asa si pe dincolo. Clar ca, daca am avea mai multi bani poate am incerca sa ne luam altceva. Spiritul romanesc nu se dezminte: daca ceva merge, hai sa vedem ce sa facem sa-i dam in cap, ca deh... astia suntem. De ce sa nu ne mandrim ca jumate din Europa ne cumpara masinile? Statistica legata de Dacia este chiar reala (spre deosebire de cea legata de VW si francezi).
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Daca Dacia e o masina buna pentru noi care le tot bibilim,tunarim si tziganim,atunci pentru cineva care doar se urca in ea si isi face treaba va fi foarte buna!Si constat cu bucurie ca s-a lucrat la design si arata din ce in ce mai bine atat la exterior cat si la interior si materialele arata mai de calitate...sa o tina tot asa,mai ales ca acum ocupa un procent important pe care trebuie sa il mentina in pietele externe.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google