Salut.Am mai postat pe aici despre cum porneste taraba mea de 16v(pornire grea cand motorul este rece,motorul da sa moara la pornire si apoi isi revine si uneori porneste la a doua cheie).De o luna umblu prin service cu ea si nici pana acum, nici un DOBITOC din service-urile prin care am fost nu poate sa o rezolve.Am fost prima oara la IATSA Stefanesti. Aici a fost bagata pe tester de doua ori intr-o zi si totul ok plus un ridicat din umeri de la mecanic.La o saptamana am fost la noul Mavexim de pe soseaua Bucuresti -Pitesti. Aici baietii au bagat-o si ei pe tester si totul ok. Am lasat-o o noapte in service la ei pentru a vedea mecanicul cum porneste loganul meu dimineata. A pornit la a patra cheie. Concluzie: pompa de benzina. Au schimbat-o baietii.Urmatoarea zii am pornit-o eu si ioc pornire la sfert.Azi am mers la Mavexim Targoviste cu recomandarea sa fac o resoftare.Acolo nesimtirea e la ea acasa.Dupa o cearta zdravana cu dobitocii de acolo, au bagat-o iar pe tester, i-au resetat calculatorul de la injectie si concluzia mecanicului despre taraba mea:FUNCTIONEAZA IREPROSABIL.
Nesimtire Crasa
Collapse
X
-
Ei asa zic ca au resoftato.Dar naiba stie daca au resoftato sau nu, ca nu m-au lasat sa stau langa masina. Au mai zis ca au curatat un motoras, dar am observat fiecare miscare a lor si nici macar nu au ridicat capota la masina. Cum or fii curatat motorasul ala?! Ce avasanti sunt dobitocii astia de la mavexim, iti curata motorasul cu ajutorul testerului.Isi bat joc de oameni, pur si simplu.
Comment
-
Salut.Pai daca au bagat-o pe tester,acolo trebuia sa-i spuna ca nu citeste senzorul de turatie sau ca defect ar avea.Cred ca trebuie chemati cei de la dacia asistenta(sau vorbeste la vocea clientului).Mai ai garantie la masina?
Daca da suna-i poate (TREBUIE)remediata problema.
Numai bine si sper sa rezolvi problema.Se poate sa fie si o eroare de sistem(dar daca zici ca au bagat-o pe tester?)Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Cred ca ar fi bine sa suni la vocea clientului si chiar sa le spui de service-ul respectiv... poate asa o sa ii traga de urechi cine trebuie si o sa le vina mintea la cap ca aproape in toate domeniile lucrurile functioneaza dupa deviza ''clientul nostru, stapanul nostru''. Si cand spun asta nu ma refer la faptul ca ar trebui sa stea drepti si sa fie ca niste sclavi... dar macar putin respect pentru cei de pe urma carora isi primesc lefurile. Cred ca pana la urma asta tine doar de educatia fiecaruia... nicidecum de politica firmei respective...sigpic
Comment
-
Aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea de 1.6 8V. Pe zi ce trecea pornea tot mai greu, pana m-am hotarat sa merg la service. Pe calculator era imaculata, ziceai ca acum a iesit din fabrica, dar un baietas istet a inceput sa demonteze la ea pana a scos senzorul de ralanti. Surpriza!!!! era super imbacsit de mizerie si lucra in hopuri. Dupa o curatare ca la carte acum porneste la sfert de cheie. Am platit manopera 36 Ron, desi este in garantie. Spun ei ca asa ceva nu tine de garantie. Daca era ceva defect se inlocuia gratis.Last edited by Revulsin; 22 July 2009, 19:49.
Comment
-
Incearca si la un service mai mare din Bucuresti cand ai drum pe aici. Eu zic ca te rezolva.
Cauta pe net 2-3 si suna-i inainte de a veni. Spune-le ce problema ai si alege unul care iti da un raspuns mai prompt.
Ai un PM cu service-ul unde am fost eu.Last edited by Revulsin; 23 July 2009, 21:40.
Comment
-
Originally posted by bearsone View PostDaca as gasii si eu un baietas istet i-as da nu 36 ron, 100 ron numai sa o faca, ca am innebunit cu masina asta.Dar ce sa le ceri la astia de la mavexim targoviste, din zugravi au fost facuti mecanici auto
apoi senzorul de pe volanta desi ala ar trebui sa dea eroare pe calculator
motorasul pas cu pas... deci ala are mai multa treaba cu relantiu ... dar ca sa vezi daca el e cauza ai putea sa incerci sa pornesti masina cu el scos...atunci o sa iti tina relantiul undeva peste 1500 rpm ...si nici nu apare functionarea lui defectuasa la un test de diagnoza... doar cand nu functioneaza deloc.
mai este senzorul de presiune al aerului din admisie ... desi asta ar trebui sa apara si el pe diagnoza...
daca zici ca pompa s-a schimbat ... ai putea sa incerci sa verifici cat baga...
prea putin probabil sa fie vorba totusi de pompa....
sfatul meu ... sa suni la vocea clientului sa le explici incompetenta... si o sa iti trimita meseriasi de la pitesti care o sa vina sa isi dea cu parerea ,din punct de vedere electronic senzori etc... eu as banui ca e de la motorasul pas cu pas sau senzorul de presiune de pe clapeta de acceleratie ,senzorul de turatie de pe volanta ar trebui sa apara la diagnoza... din punct de vedere mecanic putea fi un reglaj de culbutori doar ca 16vul are din aia de se regleaza singuri,vreun injector care incepe sa-l ia dracu ...desi si ala ar trebui sa apara pe diagnoza.
Becul de la recunoasterea de cheie se stinge cand pui contactul ?Last edited by Cristi_Xp; 23 July 2009, 22:50.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
bearsone
-------------
intrun final ar trebui sa conspectezi pe aici si sa te apuci de treaba de unul singur ca doar loganul nu e facut de extraterestriMai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!
Comment
-
am si eu o intrebare. Pentru ce mama dracu are garantie daca trebuie sa si-o repare singur? sigur are si dinaia extinsa si a mai platit pentru ea nu stiu cate sute de iepuroi. Ca si sfat eu iti recomand asa : suni la vocea clientului si spui de service-ul ala. Dar o faci asa ... cu patos si trimitere catre origini ( ca tot recomanda ei piese de origine ). Vezi ce raspuns primesti si daca nu te satisface OPC tati. Problema ta tine de competenta lor. Ai problema te duci sa o rezolve iti tin masina "arestata" in service si nu rezolva nimik. Daca nu sunt in stare sa isi indeplineasca obiectul muncii pt ce mai functioneaza service-ul ala. sa le puna lacatul pe usa si gata.sigpic
Comment
-
Si eu am avut o problema - cu motorul rece crestea mult turatia la ralanti. Nu i-au dat de cap pana nu a venit inginerul de la garantie (era in concediu) - ala s-a prins instantaneu si a rezolvat-o. Ideea e ca nici la mine nu aparea nici o eroare memorata. Concluzie: motorul asta e mai altfel decit alelalte doua benzinare. Si nu apare in manualul de service in limba romana. Asa incat nu sunt multi care il cunosc in amanuntime si trebuie sa nimeresti la unul din astia. Iti dau pm unde am fost eu
Comment
Comment