Roata de rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by florin6234 View Post
    cat te tine
    nicodata sa nu faci treaba asta gindestete ca tot tu trebuie sa le si desfaci daca ai o problema si atuncia sa te vad ce trimiteri la origini o sa faci
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #17
      @mmaxalb mi-au strans la vulcanizare la vechea dacie piulitele de la roti de am cautat teava sa le pot desfileta, si... nu am reusit. Eu cred ca, daca te lasi cu propria greutate pe cheie ( numa sa nu ai vreo 130kg) cand strangi, nu ar fi mare bai sa le poti desfileta la nevoie.

      Comment


      • #18
        la vulcanizare am cerut expres sa le striga la mina
        daca le strigi cit poti de mult si nu ai probleme o durata mare te timp [eu am rezerva virgina] sar putea [mai mult ca sigur] ca prezoanele sa se coxeze si atunci sa vezi fericire [sau flex]
        cum a spus si cristi trebuie strinse doar ferm si atit
        baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

        Comment


        • #19
          La vulcanizare majoritatea sunt niste dobitoci.
          Daca le strang la mana, strang pana nu mai pot, dupa cateva strangeri/destrangeri poti sa arunci piulitetele, lasa pilitura la greu.
          Asa am patit la doua vulcanizari - am schimbat cauciucele la frate0meu la masina, niste idioti, piulite noi, dupa doua strangeri (pt ca nu le-au echilibrat cum trebuie) deja au lasat pilitura, piulite originale.

          Comment


          • #20
            Cate se pot intampla la o banala schimbare de roata.

            Comment


            • #21
              Eu am avut ghinionul ca dupa 2 zile ce am ridicat masina sa fac pana.
              Am schimbat-o destul de greu si nu singur.

              Comment


              • #22
                Si mai e problema cu gasitul cricului si coarbei in portbagaj, nu multi stiu unde se afla, mai ales la masinile dupa 2007...
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Sper ca nu e o problema ca redeschid un thread vechi, am o intrebare legata de montarea unei roti de rezerva:
                  Exista un loc special unde se monteaza cricul, sau se poate pune oriunde sub prag?

                  Comment


                  • #24
                    Eu la a mea am cam la 10 cm de fiecare roata cate o mica gaura in prag unde intra "varful" cricului. Daca nu ai gaura aia, cricul trebuie asezat oricum cam la 10 cm de roata, asa cum s-a scris pe pagina anterioara
                    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                    Comment


                    • #25
                      Mersi, o sa ma uit dupa gaura

                      Comment


                      • #26
                        i s-a intamplat cuiva sa isi piarda roata (in mers) din cauza prezoanelor insuficient stranse?
                        fara

                        Comment


                        • #27
                          Nu doamne fereste de asa ceva,un prieten de al meu a patit asa ceva si numai D-zeu la salvat de la o tragedie

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google