Roata de rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata de rezerva

    Ma invata si pe mine cineva cum sa schimb o roata???

  • #2
    Te invat eu atunci cand ne vedem sa mergem la meci )

    Comment


    • #3
      greu de explicat scris, bluee.
      de preferat sa iti arate cineva si sa stai linga el in timpul operatiei de schimbare.
      dupa care te apuci tu si repeti ce a facut el. iti yrezsucces si o zi calduroasa pentru cind testezi
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        putini muschi trebui ca filosofie nu e...

        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by bluee
          Ma invata si pe mine cineva cum sa schimb o roata???
          De ce nu te duci la o vulcanizare,n-are rost sa te chinuiAcolo o sa vezi si cum o schimba.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #6
            hai ma macar asa ca idee sa zicem filosofia:

            - cu masina pe toate rotile se ia cheia si se slabesc cele 4 piulite ale rotii problema
            - se pune cric-ul pe sub prag cam la 10 cm de marginea aripii (tre sa aibe un "punct" de sprijin")
            - se ridica masina (vezi sa o ridici destul sa incapa roata umflata)
            - se desurubeaza piulitele (de regula se slabesc cat sa le poti desuruba cu mana)
            - se pune roata noua
            - se insurubeaza cu mana piulitele (fara cheie)
            - se coboara masina pe roti
            - se strang piulitele cu cheia

            - se merge la prima vulcanizare unde se repara roata problema (daca se poate) si se pune la loc, se face presiunea (inclusiv la rezerva, aici tre sa fie 3), se pune rezerva la loc

            Comment


            • #7
              imi cer scuze ca te corectez pe ici colo si ce-i drept, mie mi-a fost cam lene sa formulez toata istora :
              - schimbatorul trebuie sa fie in treapta 1 si frina de mina ferm ridicata!
              - cu masina pe toate rotile se ia cheia si se slabesc cele 4 piulite ale rotii problema in directia contrara acelor de ceasorinc
              - se pune cric-ul pe sub prag cam la 10 cm de marginea aripii (tre sa aibe un "punct" de sprijin")
              - se ridica masina (vezi sa o ridici destul sa incapa roata umflata)
              - se desurubeaza piulitele (de regula se slabesc cat sa le poti desuruba cu mana)
              - se pune roata noua
              - se insurubeaza cu mana piulitele dupa care se string usor cu cheia
              - se coboara masina pe roti
              - se strang ferm piulitele cu cheia in sensul acelor de ceasorinc

              de preferat sa ai la indemina manusi, asa mai salvezi o unghie doua si nu te murdaresti.
              binevenit e un compresor de masina, nu e rapid dar daca e o gaurica mica te poate tine si citeva zile daca o umfli.
              in caz de nevoie recomand sa opresti pe cineva si sa faca acea treaba murdara , nu subestima farmecul feminin, merge in 99% din cazuri
              vorbesc din experienta, am 8 ani ca vulcanizator :p
              Last edited by crististreulea; 14 November 2007, 08:56.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                Multumesc ptr informatii..Sunteti foarte draguti...Am vrut sa stiu cum sa schimb o roata pentru cultura mea generala..Oricum, in caz de nevoie rog pe cineva sa ma ajute..Inca mai tine chestia cu "farmecul feminin"....

                Comment


                • #9
                  pai ar fi bine sa printezi si sa o lipesti de roata de rezerva. cind o sa ai probleme (sa speram ca nu) no sa ai laptopul la tine ca sa cauti acest post
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #10
                    ai fi surprins ... uite sonykel cand a venit in bucuresti la intalnire posta pe forum )

                    Comment


                    • #11
                      la scoala de soferi ar trebui sa invete mai multe.am mai vazut un bmw in trafic la care ia fiert motorul bine de tot de ziceai ca arde masina si fugea soferul dupa stingator.
                      normal unii nici nu stiu principiul de functionare al unui motor de masina sau ce sa mai zic de transmisie,cutie etc
                      ei stiu ca pedala aia din dreapta daca e apasata pleaca masina si daca e la fund WAW cox)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crististreulea View Post
                        imi cer scuze ca te corectez pe ici colo si ce-i drept, mie mi-a fost cam lene sa formulez toata istora :
                        - schimbatorul trebuie sa fie in treapta 1 si frina de mina ferm ridicata!
                        - cu masina pe toate rotile se ia cheia si se slabesc cele 4 piulite ale rotii problema in directia contrara acelor de ceasorinc
                        - se pune cric-ul pe sub prag cam la 10 cm de marginea aripii (tre sa aibe un "punct" de sprijin")
                        - se ridica masina (vezi sa o ridici destul sa incapa roata umflata)
                        - se desurubeaza piulitele (de regula se slabesc cat sa le poti desuruba cu mana)
                        - se pune roata noua
                        - se insurubeaza cu mana piulitele dupa care se string usor cu cheia
                        - se coboara masina pe roti
                        - se strang ferm piulitele cu cheia in sensul acelor de ceasorinc

                        de preferat sa ai la indemina manusi, asa mai salvezi o unghie doua si nu te murdaresti.
                        binevenit e un compresor de masina, nu e rapid dar daca e o gaurica mica te poate tine si citeva zile daca o umfli.
                        in caz de nevoie recomand sa opresti pe cineva si sa faca acea treaba murdara , nu subestima farmecul feminin, merge in 99% din cazuri
                        vorbesc din experienta, am 8 ani ca vulcanizator :p
                        Salut Cristi!
                        Apropo de cele discutate.
                        Spune-mi te rog, cam cu cata putere trebuie stranse prezoanele?
                        multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Scenic83 View Post
                          Salut Cristi!
                          Apropo de cele discutate.
                          Spune-mi te rog, cam cu cata putere trebuie stranse prezoanele?
                          multumesc anticipat.
                          Tehnic: cam 120 N*m

                          Comment


                          • #14
                            cat te tine

                            Comment


                            • #15
                              Vorba lui Florin, strange cat poti, aia la vulcanizare fii sigur ca strang mai tare ca tine ( au cu ce )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google