Spune-mi De Cate Ori Claxonezi Pe Zi ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu nu Folosesc claxonul mi se pare aiurea sa claxonezi pe cineva in situatia traficului din Romania pe mine nu ma ajutat deloc

    Comment


    • #47
      In ultima vreme claxonez destul de des,soferi si pietoni in trafic,poate si caldura e de vina,la mine si la ceilalti

      Comment


      • #48
        Originally posted by g4orge View Post
        Eu nu Folosesc claxonul mi se pare aiurea sa claxonezi pe cineva in situatia traficului din Romania pe mine nu ma ajutat deloc
        nu mai spune ca nu claxonezi deloc.
        poate citeste cineva de la uzina (si sunt cu sutele care numai asta fac in timpul programului ) si mai face fabrica inca un plan economic, mai scot si claxonul .
        poate la versiunea de baza , ca de fapt numai el a mai ramas saracu.
        si asa suna a saracie....
        JIJI

        Comment


        • #49
          ha ha ha. uite inca unu care voia Maybach la pret de logan sau mai ieftin daca se poate.

          ontopic: ma dispera pe strada "donatorii..." pe 2 roti care n-au claxon dar tureaza mobrele ca sa-i auda lumea si sa se dea din fata lor cand incalca toate regulile de circulatie (si de bun simt) posibile
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #50
            maxim de 2 ori dar sunt zile cand nu stiu unde este claxonul)

            Comment


            • #51
              Salut.
              Depinde de situatii
              Nu cred ca poti avea o cadenta zilnica in a claxona de n..... ori.
              Si sa presupunem ca trebuie sa claxonexi de 2 ori pe zi(se vede ca e criza )si ai terminat (nu mai ai voie)ce faci nu mai claxonezi chiar daca trebuie neaparat?!
              -Si sunt zone in care CLAXONATUL ESTE INTERZIS cu desavarsire(oare se respecta?!)
              Ma repet:claxonexi de cite ori este necesar.
              Eu de cite ori vad un biciclist(asta la tara,unbde sunt oameni in varsta pe biciclete)dau cite un calxon de avertizare,sa stie ca se apropie o masina.
              Unii se cred uneori pe drumurile publice(nu numai la tara )ca la ei in batatura.
              Numai bine.
              ps:sper ca nu am deranjat pe nimeni
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Costi-bc View Post
                .........................
                ontopic: ma dispera pe strada "donatorii..." pe 2 roti care n-au claxon dar tureaza mobrele ca sa-i auda lumea si sa se dea din fata lor cand incalca toate regulile de circulatie (si de bun simt) posibile
                Au claxon, dar daca ar claxona, nu i-ar baga nimeni in seama, asa ca apeleaza la zgomot ca sa-ti dai seama ca sunt si ei pe strazi.
                Lasa ca si majoritatea automobilistilor au oglinzi, dar nu le folosesc.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #53
                  nu ma deranjeaza claxonul deloc, ca eu il apas cu podul palmei, nu cu degetul )

                  de claxonat claxonez foarte des pe idiotii care nu respecta regulile, indiferent ca stiu sau nu. in rest caini sau alte animale ce ies aiurea pe strada .

                  ps: si cand salut lumea claxonez )))))
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by vitriol View Post
                    Astia care spuneti ca va e greu sa claxonati datorita pozitei claxonului, sunteti cumva ingineri?
                    Am un prieten, inginer, si el toata viata a condus numai masini din grupul VAG. I-am dat odata sa conduca masina mea pentru ca eu ma simteam foarte rau. Avea de mers cam 5 km. S-a urcat la volan si a inceput sa comenteze: "hmm, pozitia in scaun e mai sus decat la mine, la mine farurile se aprind din bord, la tine e ambreiajul prea moale, e schimbatorul prea jos...". M-am enervat si l-am pus in dreapta.
                    La servici, vine sefu' ala mare cu S 320, model 2009 si il parcheaza (daca se poate numi asa) fix ca sa nu mai iasa nimeni din parcare (fara sa-i ceara voie ). Un inginer trebuia sa iasa cu masina si ii spune sefului, la care asta, "ia cheia si mut-o in alta parte ca sa poti sa iesi". Il vad eu p-asta pe geam (ingineru') cum se urca in masina, sta doua minute si iese afara cu telefonul la ureche. Dupa alte doua minute mai apar vreo doi ingineri, se urca pe rand in masina... aceiasi treaba. Dupa care imi suna telefonul: "Cristi, vino frate si muta si tu nava asta spatiala ca noi nu gasim nici contactul nici schimbatorul de viteze".
                    Alta poveste, tot cu ingineri, iarna trecuta pe zapezile alea, afla un inginer ca trebuie sa plece la Oradea si seful mare i-a zis: "ia cumetre Range Rover-ul ca e 4wd e pă decedatii ma-si", in fine. Tot la fel, s-a urcat asta in masina si dupa 2 minte s-a dat jos. A zis ca el nu stie sa mearga cu asa ceva si se duce cu Logan-ul. Nu stiu cum s-a facut ca si eu a trebuit sa plec tot la Oradea, tot in ziua aia, si bineinteles ca a vazut si domn' inginer cum e treaba cu nava spatiala, din dreapta.
                    Am condus masini de la Dacia 1310, Olcit, pana la Porsche Carrera 4S, cu toate tipurile de cutie de viteza posibile. N-am avut nici cea mai mica problema de acomodare.
                    Acum 3 saptamani m-am urcat pentru prima oara in viata mea pe motor (Suzuki GSX R 400). Pana atunci nu ma urcasem nici macar pe scuter. Ce-am mers pe doua roti, a fost pe bicicleta pana sa-mi iau permisul. Dupa ce mi-a explicat tipa (de ce face omu' nebunii d-astea, gen sa te urci pe ceva ce pana atunci nici nu vroiai sa auzi, pentru o femeie, normal, ca sa dovedesti ca si tu poti ) cum e cu comenzile si ce trebuie sa nu fac, gen sa nu franez in curba si sa franez doar cu fata si cu frana de motor, am inceput sa merg si sa schimb vitezele ca si cand as mai fi facut asta (intr-o viata anterioara probabil ).
                    Asadar, mai da-l in pastele ma-sii de "clanson", ca nu e ala cel mai mare impediment in sofat.

                    ola maestre

                    ne bucuram ca esti asa priceput intr ale sofatului de la motociclete la clasa S.
                    noi suntem mai modesti.
                    ne plac lucrurile simple .
                    si sustin , claxonul ala pus aiurea e cea mai mare porcarie la dacia.
                    de fapt cred ca dacia e singura masina care are claxonul acolo.

                    ca si remarca , cu m ai zis tu ca ai condus pana la nave spatiale, imi amintesc o chestie din spania cu un opel de inchiriat.
                    cum pe la dumnealor tunelele sunt mai dese dacat podetele la noi la fiecare tunel trebuia sa ma aplec pe sub bord sa aprind sau sa sting luminile, la ei nefiind obligatoriu sa mergi pe autostrazi cu luminile aprinse. Alta porcarie, jumatate din drum cautam pe stanga pe acolo de unde sa sting lumina.
                    Na in, fine, asa are ci VW, Bmw, etc dar sa faci chestia asta frecvent devine jenant.
                    Si care e treaba cu inginerii? sa intelegem ca tu esti doctor ceva? sau daca esti inginer sigur ai si masterul de asta eesti asa priceput.
                    JIJI

                    Comment


                    • #55
                      Eu unul nu prea folosesc claxonul, pozitia este foarte proasta, cateodata dau faza lunga fara sa vreau in loc sa claxonez. La mine claxonul e doar de chestie sa fie acolo. Il folosesc cand simt nevoia, de foarte multe ori prosteste, imi plac flash-urile mai mult.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by gigibecali View Post
                        .............................................
                        cum pe la dumnealor tunelele sunt mai dese dacat podetele la noi la fiecare tunel trebuia sa ma aplec pe sub bord sa aprind sau sa sting luminile, la ei nefiind obligatoriu sa mergi pe autostrazi cu luminile aprinse. Alta porcarie, jumatate din drum cautam pe stanga pe acolo de unde sa sting lumina.
                        Na in, fine, asa are ci VW, Bmw, etc dar sa faci chestia asta frecvent devine jenant.
                        Si care e treaba cu inginerii? sa intelegem ca tu esti doctor ceva? sau daca esti inginer sigur ai si masterul de asta eesti asa priceput.
                        Da' totusi, nu era mai bine daca mergeai cu luminile aprinse tot timpul?! Si pe langa faptul ca nu te mai chinuiai atat (jumatate din drum), erai si mai bine vazut in trafic (la propriu).
                        Nu sunt nici doctor, nici inginer cu master. Ca sa sintetizez, indrum oamenii si ma chinui sa-i fac sa inteleaga de ce nu au dreptate.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google