Spune-mi De Cate Ori Claxonezi Pe Zi ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Florine si daca aveai o toba sport in loc de claxon??
    Ce facea calul atunci?
    Sau ce fac cei care se sperie de cei care accelereaza masina la semafor intentionat ca sa se auda HORCAITUL tobelor?
    Claxoanele le mai tolerez si eu ca asta e treaba,dar asa ceva,adica tobe sport nuuu.

    Comment


    • #32
      Corect.
      ... dar claxoane au toti ... tobe doar aia care stau bine cu ficatii.
      LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
      CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

      Comment


      • #33
        Dau claxoane de fiecare data cand este nevoie,mi se pare ceva normal sa claxonezi daca trebuie?
        http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

        Comment


        • #34
          nu pot sa zic decat ca inujur uzina de fiecare data cand folosesc claxonul.
          nu sunt maniac cu claxonatul insa sunt situatii de urgenta cand trebuie sa claxonezi si atunci fie si semnalizezi, fie stingi luiminile, fie nu mai claxolezi deloc , treci pericolul , tragi pe dreapta si daca e nevoie rezolvi problema barbateste.
          Orice masina care se respecta are claxonul pe volan, apesi pe airbag.
          Si dacia face chestia asta dar numai pt india, africa de sud si brazilia.
          Cine stie cat 0,0001 centi s au economisit cu 50 mm de fir care ar mai fi fost necesar pana in volan si cu contactorul aferent;

          Ca sa concluzionez, nu claxonez decat cand e necesar (cazuri de urgenta) si atunci mai bine tii mlainile pe volan decat sa cauti la mama dracu claxonu;

          Bine ca nu le a venit ideea sa l puna in bord langa butoanele pt geamuri
          JIJI

          Comment


          • #35
            si eu claxonex f rar, in situatii de pericol. as claxona mai des, dar pana gasesc butonul, mai bine sunt atent la pericol.

            sunt total de acord cu jiji. o porcarie facuta de cei de la dacia. butonul claxonului si butoanele pt deschiderea geamurilor sunt amplasate in cel mai rau mod posibil. nu o sa-i inteleg niciodata.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Cu butonul in capul batului sunt de acord, e chiar mai rau decat tot batul cum era la 1310. Din cauza lui uneori nu claxonez desi este nevoie. De exemplu la caini vagabonzi.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #37
                Yo recunosc ca azi am fost un dobitoc si am claxonat un imbecil parcat cam pe mijlocul strazii, asa ca sa nu poata trece nimeni. Ca pe ala l-a durut in ...spate iar eu tot am ocolit pe alta straduta, la indemnul consoartei proprii si personale.
                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                Comment


                • #38
                  Nici mie nu imi place sa claxonez , dar mno toata ziua in oras cu ,,bimbi'' nu prea am de ales asa ca de vreo 5-10 ori tot o fac==) nu am de ales ca sa ma salvez.

                  Comment


                  • #39
                    Claxonez de cate ori e nevoie.Doar de aia e pus.
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • #40
                      Nu prea mai exista drum in oras la care sa nu abuzam de acel buton oarecum incomod pus si greu de apasat.
                      Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                      Comment


                      • #41
                        Ai dreptate,in oras e imposibil sa nu claxonezi.
                        Si ai dreptate si cu pozitionarea lui
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • #42
                          Astia care spuneti ca va e greu sa claxonati datorita pozitei claxonului, sunteti cumva ingineri?
                          Am un prieten, inginer, si el toata viata a condus numai masini din grupul VAG. I-am dat odata sa conduca masina mea pentru ca eu ma simteam foarte rau. Avea de mers cam 5 km. S-a urcat la volan si a inceput sa comenteze: "hmm, pozitia in scaun e mai sus decat la mine, la mine farurile se aprind din bord, la tine e ambreiajul prea moale, e schimbatorul prea jos...". M-am enervat si l-am pus in dreapta.
                          La servici, vine sefu' ala mare cu S 320, model 2009 si il parcheaza (daca se poate numi asa) fix ca sa nu mai iasa nimeni din parcare (fara sa-i ceara voie ). Un inginer trebuia sa iasa cu masina si ii spune sefului, la care asta, "ia cheia si mut-o in alta parte ca sa poti sa iesi". Il vad eu p-asta pe geam (ingineru') cum se urca in masina, sta doua minute si iese afara cu telefonul la ureche. Dupa alte doua minute mai apar vreo doi ingineri, se urca pe rand in masina... aceiasi treaba. Dupa care imi suna telefonul: "Cristi, vino frate si muta si tu nava asta spatiala ca noi nu gasim nici contactul nici schimbatorul de viteze".
                          Alta poveste, tot cu ingineri, iarna trecuta pe zapezile alea, afla un inginer ca trebuie sa plece la Oradea si seful mare i-a zis: "ia cumetre Range Rover-ul ca e 4wd e pă decedatii ma-si", in fine. Tot la fel, s-a urcat asta in masina si dupa 2 minte s-a dat jos. A zis ca el nu stie sa mearga cu asa ceva si se duce cu Logan-ul. Nu stiu cum s-a facut ca si eu a trebuit sa plec tot la Oradea, tot in ziua aia, si bineinteles ca a vazut si domn' inginer cum e treaba cu nava spatiala, din dreapta.
                          Am condus masini de la Dacia 1310, Olcit, pana la Porsche Carrera 4S, cu toate tipurile de cutie de viteza posibile. N-am avut nici cea mai mica problema de acomodare.
                          Acum 3 saptamani m-am urcat pentru prima oara in viata mea pe motor (Suzuki GSX R 400). Pana atunci nu ma urcasem nici macar pe scuter. Ce-am mers pe doua roti, a fost pe bicicleta pana sa-mi iau permisul. Dupa ce mi-a explicat tipa (de ce face omu' nebunii d-astea, gen sa te urci pe ceva ce pana atunci nici nu vroiai sa auzi, pentru o femeie, normal, ca sa dovedesti ca si tu poti ) cum e cu comenzile si ce trebuie sa nu fac, gen sa nu franez in curba si sa franez doar cu fata si cu frana de motor, am inceput sa merg si sa schimb vitezele ca si cand as mai fi facut asta (intr-o viata anterioara probabil ).
                          Asadar, mai da-l in pastele ma-sii de "clanson", ca nu e ala cel mai mare impediment in sofat.
                          Last edited by vitriol; 17 August 2010, 20:51.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by vitriol View Post
                            Ca o regula, nu claxonez cand vad masini cu numere de provincie. Dupa ce ca sunt ei dezorientati, daca as mai claxona si eu ii bag mai rau in ceata, asa ca prefer sa fiu atent cand sunt in preajma lor. Iar nu claxonez masinile care au "mamaliga" in geam, din acelasi principiu.
                            De regula claxonez nesimtirea, gen pe cei care isi iau prioritate singuri sau merg pe sosea de parca ar fi cu tractorul pe tarlaua de porumb.
                            Daca ar fii toti ca tine!
                            Poate ca si din cauza asta am renuntat sa mai port "mamaliga"...la fiecare semafor,nici nu se punea verde ca deja eram claxonat.Cum a disparut semnul cu pricina au disparut si claxoanele si in acelasi timp si nervii mei.
                            De...oamenii cu permis din Romania = adevarate animale,iar restul,care sunt foarte putini,pot fii numiti soferi.
                            Last edited by CataLiNNN; 17 August 2010, 20:54.

                            Comment


                            • #44
                              spre exemplu. in 1500 km facut in afara oraselor, am claxonat de cateva ori, se poate numara pe degetele unei maini. claxoane scurte de atentionare (carute, biciclisti, pietoni aflati pe strada) si o singura data un claxon luuuung pentru un ametit care nu a acordat prioritate la o intreaga intersectie intrand in ea cu o viteza de vreo 80-90 km/h...
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Nu folosesc prea des claxonul, cum au spus multi aici risti ca in loc sa il atentionezi pe cineva sa il faci sa se piarda si sa faca prostii. Doar cand situatiile depasesc o anumita limita a nervilor mei, atunci il folosesc. Plus de asta, la cum e montat mai bine deschid geamul si urlu ca e mai rapid decat sa nimeresc batul ala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google