If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
prima este faina, e singura care imi inspira cel mai europenesc aer.
in rest sunt misto nu zic nu, dar multe sunt exagerate, acolo la ei sunt salarii de minim 1000$ si pretul la benzina e 0,7$ si ei isi permit motoare HEMI, vezi doamne cele mai tari, de 5-6-7-8l, dar din prisma unui producator european, pentru ce puii mei ai nevoie de ditamai motoru, sincer eu nu as conduce asa ceva mai ales de mila fata de mediu, daca vreau putere ma duc la o japoneza si-mi da din motor de 2l, unde mai pui ca jucaria mai ia si curba corect nu ca monstrii astia.
Flacari pe masina? FFS, PENTRU CE?????? nu e de ajuns o culoare frumoasa si atat?
Sa nu mai vorbim de diesel, s-or mai fi dat pe brazda putintel dar americanu de rand tot motor de 4l si 150 de cai prefera
Ma uitam la chrysler 300c si au motorul de 3l crdi, suta in 8,3s comparativ cu 6,6s la motor HEMI(iarasi HEMI, omfg) 5,7l dar shpilu e ca...are consum injumatatit, la fel si cilindreea, unde mai pui ca are acelasi cuplu, nu m-am documentat prea mult dar nu cred ca acel V6 3l CRD e dezvoltat de americani, nu s-ar cobora ei la acest nivel de a prelucra un dieselache, doar ca pentru piata europeana l-au bagat ca sa aiba vanzare, ca monstri daia ineficienti de 5-6l nu cumpara nici dracu)
*scuzati exprimarea incoerenta, dar sunt plin de nervi, aseara la ora 2 ma uitam la "Rides" cum faceau un checker si puneau cel mai jmecher motor HEMI de 8l si cica domne dezvolta 1000CP< dezvolta pe **** mea, si daca-i dezvolta si rupe aderenta in prima milisecunda ce face cu ei, burn-out? alta "placere" de peste ocean, la fel de tampita ca aceea de a folosi motor de 6l care scoate 300 de cai
Mie-mi place cea argintie Urmaresti pe Discovery la emisiunea ''American Hot Road''? E tare! Boyd Coddington si echipa,meseriasi baietii...
da, o urmaresc ocazional si vad ca aia pun ce vor pe masini fara nici un test sau calcul de rezistenta. la un moment dat zicea ala de-i seful echipei de tinichigii ca cine-si ia asa o masina nu se gandeste la siguranta. asta a fost raspunsul la intrebarea daca tine lonjeronul asa cum l-a facut din trei table la 90 de grade fara intarituri (guseuri)... inconstienti ! cum mama dracu sa te cari cu cada de baie cu motor prin oras ? mai ales cand ai sute de cai sub chiuveta... sa nu mai zic cum fac aia caroseriile, fara nici o structura de rezistenta; pur si simplu indoaie table si le asambleaza pe un sasiu, fara elemente de rigidizare...nu vreau sa ma gandesc cum ar arata vana aia dupa un crash-test si pana la urma, o cada de baia nu-i cine stie ce frumusete (vezi cazul frigiderului logan). sper sa nu jignesc pe nimeni cu comentariile, dar cum pt mine partea tehnica conteaza mai mult decat partea artistica (sunt inginer, nu pictor), asta e parerea mea. scuze inca o dat pt cei ce s-ar putea atacati, dar nu pot concepe forta bruta fara ceva care s-o poata sustine. vorbind tot de aspectul tehnic, motoarele hemi nu-s cele mai performante, americanii le folosesc pt ca asa vor ei, de dragul "traditiei"...si nici la ei benzina nu mai e 0,7$ litrul, nici salariile nu sunt minim 1000$; doar le place sa se dea mari, si se mandresc cu orice e facut de ei, iar daca le dovedesti ca n-au dreptate, zic ca n-ai "spirit"...
csebalyn,ce vedem noi la tv tzine doar 40 min(fara publicitate),iar ce lucreaza ei(americanii)dureaza vreo 2 luni.Tu esti inginer,nu-mi permit sa te contrazic,ai dreptate cand spui ca partea tehnica,siguranta soferului si a celor din jur primeaza dar mi-e greu sa cred ca sunt chiar asa de inconstienti,totusi nu doar europenii au contribuit la ceea ce se numeste astazi ''automobil'' si tot ce tine de EL.
da, o urmaresc ocazional si vad ca aia pun ce vor pe masini fara nici un test sau calcul de rezistenta. la un moment dat zicea ala de-i seful echipei de tinichigii ca cine-si ia asa o masina nu se gandeste la siguranta. asta a fost raspunsul la intrebarea daca tine lonjeronul asa cum l-a facut din trei table la 90 de grade fara intarituri (guseuri)... inconstienti ! cum mama dracu sa te cari cu cada de baie cu motor prin oras ? mai ales cand ai sute de cai sub chiuveta... sa nu mai zic cum fac aia caroseriile, fara nici o structura de rezistenta; pur si simplu indoaie table si le asambleaza pe un sasiu, fara elemente de rigidizare...nu vreau sa ma gandesc cum ar arata vana aia dupa un crash-test si pana la urma, o cada de baia nu-i cine stie ce frumusete (vezi cazul frigiderului logan). sper sa nu jignesc pe nimeni cu comentariile, dar cum pt mine partea tehnica conteaza mai mult decat partea artistica (sunt inginer, nu pictor), asta e parerea mea. scuze inca o dat pt cei ce s-ar putea atacati, dar nu pot concepe forta bruta fara ceva care s-o poata sustine. vorbind tot de aspectul tehnic, motoarele hemi nu-s cele mai performante, americanii le folosesc pt ca asa vor ei, de dragul "traditiei"...si nici la ei benzina nu mai e 0,7$ litrul, nici salariile nu sunt minim 1000$; doar le place sa se dea mari, si se mandresc cu orice e facut de ei, iar daca le dovedesti ca n-au dreptate, zic ca n-ai "spirit"...
adevar graiesti......eu nu suport masinile americane, si tot ce tine de ele (in afara de cadilac) cum puii mei sa ai un viper cu motor de 8200 si care sa-si ia fum pe 400 de metri de la un opel speedster cu motor de 2000.......eu nu pot sa inteleg motoarele alea imense fara pic de performanta.....ca sa nu mai vb de cum stau cotetele alea pe drum.....ia un hot road d-asta cu nush cate mii de cai si punel sa undeva pe o sosea din alpi si sa vezi cum isi ia fum de la o europeana de 100 si ceva de cai.......nu inteleg ce rost au caii aia daca nu te poti folosi de ei decat in linie dreapta pe 400.....nici macar pe autstrada nu poti sa-o ti in blana ca la prima curba rupi parapetii cu ea........si mai nou si pe celebrul "drag strip" american unde cica fac legea astfel de cotete au aparut japonezele cu motoare pana in 3500cmc care isi bat joc de toata istoria americana pe 4 roti cum e supra aia de 1300 de cai......da 1300 de cai dintr-un motor de 3.2l........wow!!! sa-i invete cineva si pe americani ca nu e nevoie de motoare imense cu consumuri pe masura ca sa ai performante.....poate ar trebui sa arunce un ochi la TSI-ul de la vw
eu unul ii urasc pe americani si tot ce tine de ei pt ca isi permit sa cumpere benzina ieftina doar pt faptul ca fac presiune in regiune golfului pe motiv ca ajuta oamenii.....kkt pana cand noi europenii o sa-i lasam pe gunoaiele astea sa se creada stapanii lumi.......
eu unul ii urasc pe americani si tot ce tine de ei pt ca isi permit sa cumpere benzina ieftina doar pt faptul ca fac presiune in regiune golfului pe motiv ca ajuta oamenii.....kkt pana cand noi europenii o sa-i lasam pe gunoaiele astea sa se creada stapanii lumi.......
acu' sa nu fim rai cu americanii, au ei un pic de dreptate cu motoarele alea mari...drept e ca m-au dezamagit de cand am vaz't ceva crash-teste cu masinile lor,iar de cand am vazut faza aia pe discovery cu ditamai customizatorii de masini/motociclete (care de fapt sunt doi mecanici intr-un garaj ce asambleaza piesele altora si le iau banii fraierilor care nu-s in stare sa-si schimbe o bujie) lucreaza fara cap (si cum DOT-ul "department of transportation" al guvernului lor controleaza "la sange" tot ce intra pe piata americana si-si dau besini cat sunt ei de grozavi) m-a apucat sila;dar cum ziceam, nu tot ce-i american e rau. au ei motoare "de neam prost", dar ganditi-va ce distante fac ei daca au de mers cu masina din est la vest de cateva ori pe an si vor sa ii tina masina 10 ani, sa zicem...un subaru cu aceeasi cai, dar cu un motor mai mic si mai turat, nu va avea viata lunga a motorului ala de camion pus pe cabriolet. daca stie vreunul un lancer cu 500000km la bord si care sa nu fie la al treilea motor, as vrea sa vad si eu masina aia
la drept vorbind, si eu ma bucur cand si-o mai iau americanii in mufa...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
acu' sa nu fim rai cu americanii, au ei un pic de dreptate cu motoarele alea mari...drept e ca m-au dezamagit de cand am vaz't ceva crash-teste cu masinile lor,iar de cand am vazut faza aia pe discovery cu ditamai customizatorii de masini/motociclete (care de fapt sunt doi mecanici intr-un garaj ce asambleaza piesele altora si le iau banii fraierilor care nu-s in stare sa-si schimbe o bujie) lucreaza fara cap (si cum DOT-ul "department of transportation" al guvernului lor controleaza "la sange" tot ce intra pe piata americana si-si dau besini cat sunt ei de grozavi) m-a apucat sila;dar cum ziceam, nu tot ce-i american e rau. au ei motoare "de neam prost", dar ganditi-va ce distante fac ei daca au de mers cu masina din est la vest de cateva ori pe an si vor sa ii tina masina 10 ani, sa zicem...un subaru cu aceeasi cai, dar cu un motor mai mic si mai turat, nu va avea viata lunga a motorului ala de camion pus pe cabriolet. daca stie vreunul un lancer cu 500000km la bord si care sa nu fie la al treilea motor, as vrea sa vad si eu masina aia
la drept vorbind, si eu ma bucur cand si-o mai iau americanii in mufa...
mda....ai oare care dreptate.....dar sa fim seriosi nu mai merge nimeni de pe o coasta pe alta cu masina.....merg cu avionu......si asa ca sa-ti dau un exemplu de diferente intre americani si europeni 350z pt europa are franele marite si un sistem de racire mai bun fata de cel american.......si asta pt ca europenii cica sunt mai agresivi la condus....si mai au si drumuri virajate nu ca americanii
Americanii au cam ''pierdut trenul'' si cred ca incearca sa mai revigoreze vechile ''legende'' cu hot rod-urile si alte chestii foarte la moda la ei.Treaba e ca americanii si europenii au gusturi si sosele diferite)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment