daca e sa bag ulei curat nefolosit o sa il bag in combinatie cu motorina. cel putin 15% motorina. acuma cu privire la masina mea ma gandesc ca ar trebui sa nu am probleme. nu cred ca sunt mai smechere pompele de injectie ale tractoarelor comuniste ca cele ce echipeaza masinile ford ( fie ele si de 25 de nai vechime ).
Ulei Vegetal Uzat In Loc De Motorina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu-i vorba de smecherie, ci de presiuni. La presiune prea mare, uleiurile vegetale pot detona te miri pe unde. Iei foc și nu înțelegi de ce. Ideea de ecologist îmi place. Cea de ecologist prăjit...am o chestie împotrivă.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
pai eu nu vorbesc despre rezistenta la explozii, ci despre faptul ca uleiul vegetal neprocesat in biodiesel ataca garniturile din cauciuc. noile pompe de injectie ( incepand de prin '95 parca ) au 100% garnituri din cauciucuri sintetice rezistente la actiunile uleiului vegetal. cele dinainte nu sunt compatibile in totalitate dar mai sunt si exceptii dupa cum ziceam mai sus : pompele facute de bosch.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
ba a scris initiatorul topicului ca foloseste ulei uzat. daca uleiul, uzat sau nu, este mai ieftin decat motorina atunci incerci sa folosesti cat mai mult ulei. problema in cazul folosirii numai a uleiului apare pe timp de iarna cand este nevoie si de un incalzitor in rezervor + un sistem similar gpl ca sa pornesti si sa opresti pe motorina. pentru a nu modifica nimic la masina se prefera amestecul ulei-motorina, plecand de la un ameste de 20%motorina-80%ulei pe timp de vara si ajungand la inversarea procentajului pe perioada de iarna.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
A folosit cineva la logan biodiesel 15 sau 20?
Oricum motorina de la peco are un procentaj de biodiesel 3la suta parca si pana prin 2015 tre' sa ajunga pe la 15% ,normativa UE. Ma intreb atunci ce vor mai raspunde cei de la logan la intrebarea "putem folosi biodiesel la logan?" ca momentan tac malc
Comment
-
mi s-a stricat pompa de injectie la transit. am dus-o joi la un mester ( mai aveam inca una si incearca omu sa imi faca din doua proaste una stricata :P ). am discutat cu mesterul respectiv despre folosirea uleiului curat. mi-a spus ca nu are nici o treaba cu garniturile de cauciuc, nu le ataca. a zis omu ca a folosit fara probleme intr-un golf2 pe vremea cand uleiul era ceva mai ieftin decat motorina. daca e careva dispus sa incerce pe commonrail sa ne impartaseasca si noua experienta lui/ei.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Am un vecin cu o Volga , care nu mai are motorul original pe benzina ,si l-a inlocuit cu unul de Ford Tranzit. Individul de cateva luni bune merge cu ulei vegetal uzat , in concentratie de 50% cu motorina. La el merge excelent , dar eu unul nu as risca pe masina mea. Sau cel putin pana nu ma conving eu ca nu are efecte negative in timp... ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Originally posted by FLORYN View PostAm un vecin cu o Volga , care nu mai are motorul original pe benzina ,si l-a inlocuit cu unul de Ford Tranzit. Individul de cateva luni bune merge cu ulei vegetal uzat , in concentratie de 50% cu motorina. La el merge excelent , dar eu unul nu as risca pe masina mea. Sau cel putin pana nu ma conving eu ca nu are efecte negative in timp... .
si cu acest post,va reantreb daca a pus cineva biodiesel 15-20 in logan?
Comment
-
eu am bagat biodiesel in dci65. amestecat cu ulei de 500 ml la plin. daca bagi doar biodiesel pleci cu pompa de injectie in batista. este foarte aspra si nu are deloc calitati de ungere. mie imi mergea exact la fel masina. iar in spate la evacuare nu mai exista mirosul ala intepator care te zgarie pe creieri. am gasit biodiesel la o firma din prahova care producea asa ceva. acum s a inventat o legislatie care le da direct in cap si nu prea mai exista biodiesel pe piata. ca sa prospere boshii din petrol.
daca vreti sa bagati in dieseluri ulei vegetal fereasca sfantu sa bagati ulei nears (crud). de obicei se foloseste ulei de floarea soarelui, de palmier, sau de rapita. dar fara exceptie absolut toate trebuie sa fie arse (folosite in tigaie, la prajit, etc.). in procesul de ardere aceste uleiuri fac niste depuneri. daca nu sunt arse depunerile le vor face in motor. daca se merge cu ulei ars teoretic nu sunt probleme. practic folosirea uleiului vegetal este cancer pentru turbina. se naclaieste in grasimi nearse care se solidifica. la dieselurile aspirate merge perfect. se poate inlocui 100% motorina cu ulei vegetal ars.
Comment
Comment