pai daca e sa ne apucam de cate defecte are gama ford...iese ca e cea mai naspa masina.am vazut multe belele la gama ford.pana la urma e ca tara asta o sa produca si ea ceva.e bine ca are lumea unde sa munceasca.
Primul Ford Iesit Pe Poarta Fabricii La Craiova
Collapse
X
-
Eu nu prea am halit Fordu niciodata...design cam de cacao,preturi mari la piese,service-uri de cacao,etc...dar vorba lui margelatu bine ca are lumea unde sa munceasca...
P.S.-daca imi dati un Focus ST moca nu zic nu...devin fan Ford...sigpic
Comment
-
pana cand pica vreo piesa...te duci la ei...si dupa 3 luni...iti iei cumva masina inapoi...mai rea decat ailasat-o si constati sa ti-au schimbat bateria...cu una mai rea....etc.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
lasa ca aspectele astea tin de reteaua service care la noi in tara e la mare inaltime in copac la toate marcile.ma intreb daca as avea bugati sau alta creatura de asta unde as face reviziile?cred ca in spatele blocului ca sigur e mai ieftin si mai bine facuta.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Am auzit si teorii de 2 lei ca lasa ba ca ma duc la servis ca sa le dau si la aia o paine,de ce sa ma bag eu sa fac sau sa alerg dupa piese...o duc si o iau facuta...da,corect,dar cand esti tratat cum fundul,treaba de mantuiala facuta ,preturi umflate nejustificat,etc...cum sa ma mai duc?de ce sa ma mai duc?...daca ai o masina mai scumpa,cu un motor mai calumea,fie ea si Ford,esti terminat la noi pt ca sunt multi ageamii care lucreaza in servis si habar n-au...macar la Logan s-au mai specializat ca se face de ceva vreme...sigpic
Comment
-
banuiesc ca o perioada anumite componenete cum ar fi motorul ,cutia si altele de astea vin de afara iar romanii le aduna si le lipesc .mai tarziu cred ca o sa faca si astea asa cum a fost la dacia.sper sa nu aibe pinioane de la sinterom care curg si alte belele ca ne dam cu firma in cap.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Problema asta cu service-urile este cred ca la toate marcile . In Timisoara nici marcile VW , Toyota sau Mercedes nu au service-uri mai bune , sau mai bine zis specialisti buni . Eu nu contest ca nu e o initiativa buna faptul ca se va produce Fordul la noi, ideea e sa fie cat mai seriosi si specialisti buni in caz ca apar ceva probleme. Vedeti voi si la Logan cate probleme au aparut , si de unele cei de la dacia nici nu stiu dar sa mai si le gaseasca solutii . Mi-e ciuda ca la noi in tara nu au venit firme mai de prestigiu, adica Vw sau mercedes sau poate ceva japoneze . Ma uit cu jind la cum arata Skodele fata de loganuri de exemplu . Offf....Last edited by misucelmic; 8 September 2009, 16:01.
Comment
-
la forduri, in afara de alternatoare (vina producatorlui valeo sau bosch) si pompa de apa ce alte mari defecte mai stiti? defecte serioase, nu cazuri izolate de motor busit. poate ca ala n-a schimbat cand trebuia uleiul, n-a facut revizia la timp, etc. cauze si scuze se pot gasi. eu din cate stiu, pompele de apa si alternatoarele, eventual turbuinele delphi (din nou, aceiasi firma care echipeaza si loganurile dizal cu turbine si pompe de injectie) pica. in rest, sa fim seriosi, stiu multi posesori de ford care s-au plans doar de service-uri. nu de fiabilitatea masinii. si nu sunt oameni care sa ma prosteasca, sunt destul de realisti. au si dacia si ford, sunt constienti de diferente si de avantajele si dezavantajele celor doua masini.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
doar niste fulii sarite (la doua focus),injectoare picate la 15000 km (schimbate pe garantie fara probleme nu ca la dacia).probleme la vopsea(intr-o revista era prezentat cum reactioneaza un focus ***** de o cioara =in 3 zile a disparut lacul si a inceput sa se exfolieze vopseaua),etc.mai vreti?si sunt multe.eu faza cu fulia am vazut-o pe viu la masina unui prieten din cluj.al doilea a venit la service unde aveam eu o dacie la vopsit tot cu fulia sarita dar asta avea si pierderi imense de ulei iar masina avea cateva zeci de mii de km.nu cred ca e coincidenta.faza cu injectoarele a iesit in evidenta int-un test de anduranta in revista auto show cred.injectorul facea belele de nou si l-au schimbat pana la urma la 15 mii.am unii distribuitori care au forduri si au belele cu ele la transmisie in special .veneau si nu mai puteau pleca de la mine.unul a ramas fara marsarier.sa vedeti cum suna grupul de la un ford si nu are decat 100 mii ,de ziceti ca e raba.si nu e caz singular.sunt multe.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
De aproape 4 ani conduc un Ford Transit Connect,are putin peste 150.000 de km.A avut probleme la inceput,era nou-nout,cu alternatorul.In acesti ani a fost hamalit de mai multe persoane,nu a avut doar un sofer.Motorul si cutia sunt ok,are o bataie in partea dreapta(cred ca e caseta) si patineaza un pic ambreiaj-ul.Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
-
Originally posted by ktalyn28 View Postcine stie ce masini o sa mai iasa pe poarta de fabricii din romania,marca FORD?:-?
sau fac doar masini gen cum e cea din prima poza?, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment