Conducerea preventiva si omenia la volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    CAnnabYS cand am spus proverbul nu m-am gandit la condusul regulamentar. De altfel nu recomand nimanui sa conduca mot-a-mot dupa lege din 2 motive:
    1 cu dreptatea in mana mori(in sensul strict)
    2 uneori condusul regulamantar provoaca neplaceri de genul ambuteiaje.
    Nu ma intelegeti gresit, nu spun sa se incalce legea dar trebuie sa fii flexibil si in gandire si in condus. De exemplu: Uneori las cu draga inima sa intre in fata mea in coloana alteori nu las nici de-al naibii, depinde de la caz la caz functie de circumstantele in care soferul respectiv se baga.
    Si parerea mea despre politie este ca mai mult incurca circulatia cand dirijeaza.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #32
      Originally posted by Sp!ke
      Marius... ai grija ca pe portiunea de drum de care amintesti tu (Urziceni-Bucuresti, de fapt tot E87) NU SUNT DOUA BENZI PE SENS!!! Este o singura banda!
      OK, sa zicem ca ai dreptate, am gresit , dar eu pe unde ar trebui sa depasesc? Peste linia continua? Sau ar trebui sa merg cu 80 pana la Urziceni?:p
      numar secundele

      Comment


      • #33
        Originally posted by Cristi_Xp
        ...Teoretic tu nu ai ce cauta pe banda de la exterior daca vrei sa faci tot sensul,se zice clar ca te incadrezi pe banda dinspre exterior doar in cazul in care vrei sa faci prima la dreapta...
        pai eu am inceput sa fac asa de cand vad toti mai multi destepti care pt care nu conteaza de unde vii/unde te duci, ei vor sa iasa primii din sens, nu semnalizeaza, se baga aiurea, dar stiu in schimb sa claxoneze daca nu-i lasi, chiar daca-s pe banda 3 (cea mai din interior)...apropo, nu fac uzual nici un sens complet, doar cel mult folosesc a doua iesire fata de unde-am intrat.(piata marasti, intrare de pe aradului cu iesire p-ta unirii). unde e mult de intors, ma bag si eu pe interior si cedez de-mi vine rau...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Originally posted by CAnnabYS
          mai sunt soferi care se baga fortat in coloana, dar multumesc.
          urasc fraza "daca eu stau la coada, tu de ce sa te bagi?" ... consider ca orice om are voie sa conduca pe unde vrea si poate, atata timp cat e nevoit sa faca asta.
          nu-ti dau dreptate, daca eu stau pentru a 4 oara la semafor si "idiotu" vine din spate pe contrasens si vrea sa intre in coloana, ma enervez la culme! daca eu pot sta, poate si el!
          aceasi chestie se intimpla cind prima banda e blocata, vede de la 1km ca e blocata dar se baga pina in fata si depaseste toate celelalte 20 masini care merg incet pe banda 2. toti cei care intra de pe banda 1 in fata coloanei, incetinesc si mai mult banda 2.
          ma repet! daca eu stau, pot si ei! nu sint idiot si inteleg orice situatie asemanatoare fara vizibilitate, din varie motive se merge pe ambele benzi 1 si 2 incet. in acest caz las si 2-3 deodata in fata mea. intersectiile la care se iese greu de pe drumul secundar pe cel principal, las 1-2-3 si chiar daca nu-mi multumesc (mai rar), imi face placere ca o fac. chiar si in momentele in care ma grabesc foarte tare, nu las 3, dar 1 tot las.
          ma apropii de o intersectie cu un drum fara prioritate, daca este loc chiar le trag un blitz sa se bage, daca unul forteaza nota si se baga, calc frina si nu-mi pare rau. exceptie fac cei care forteaza trecerea si ma face sa frinez de la 50 la 20km/h. avind in vedere ce frinez, ca trec din treapta 4 in treapta 2, ii umplu frumos frigiderul si la toate rudele de gradul I. si ii mai fac si o vesnica amintire decedatiilor lor.
          astea sint citeva din situatiile in care declar "omenia la volan".

          ps: sora mea a stat 5 ani in italia, mai exact in roma. ce am prezentat eu mai sus si ma refer la omenie, nici macar nu-ti multumeste, pentru ei este normal. n-am crezut, dar asta vara am ajuns si eu in italia si pot confirma, dupa gindirea mea este o circulatie ideala, cel putin in zona in care am fost.
          Last edited by crististreulea; 6 December 2007, 11:42.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #35
            Originally posted by unic
            oare exista o limita a bunului simt in trafic.. eu cred ca nu

            Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


            o dovada ca nesimtirea vine si din partea politiei.. cei care se ocupa de ordinea in circulatie.. ce sa mai ceri de la un biet sofer..
            aia erau tarani cu rOORAlA...ca asa fac,daca ii depasea vreunu cu siguranta ca ii tragea pe dreapta...astia merita o mama de bataie buna....eu stiu pe unu care tot asa mergea cu 80-90 in afara si cu girofarele aprinse,la un moment dat au inceput sa ma doara ochii si i-am depasit...evident nu pe linie continua...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Prin nordul Moldovei e cat de cat ok, ma refer aici pe europene...
              Eu insa am o alta problema. Cand unu se baga in fata mea aiurea, nu da prioritate s.a. tac si eu la randul meu. Nu claxon, nu injur, nu fac gesturi obscene. Dar sa fereasca domnu sa gresesc. Ieri a fost o zi neagra pt mine, am condus vreo 500 de km. Multi si in oras. daca nu am primit injuraturi si claxoane de am murit. Pana si un popa m-a luat la dumnezeit. Pai unde mai e omenia?
              Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

              Comment


              • #37
                @crististreulea. Desi iti dau dreptate, nu sunt de acord cu tine (suna ca dracu da' n-am gasit alta expresie). Daca ai conduce in jungla (a se citi Bucuresti) atunci ai proceda ca si Canabys. Azi am facut > 3h de la serviciu pana acasa . Daca ii puneam elice de elicopter la MCV poate ajungeam si eu in timp rezonabil. Am descris aici cum a fost traficul din seara asta. Au fost momente in care am crezut ca cedez nervos. Pompierii dirijau circulatia... groaznic....

                Comment


                • #38
                  apropo de omenie ....azi diminetza cand veneam de la bucuresti in jurul orei 5:50 dupa ce am trecut de Megidia....la 1-2km...intru intr-o depasire ...spatiu si tip era destul dar fara sa ma astept personajul depasit apasa pe acceleratie eu eram deja lansat in depasire ...pe moment nu mi-am dat seama ca poate nu o sa am timp...dar dupa ce am finalizat depasirea mi-am dat seama prin ce am trecut si ...ratatu naibi mai dadaea si flashuri pentru ca i-am taiat fata ...de specificat ca am intrat in ultima secunda pe banda mea si ca aveam estimativ peste 150km/ora...iar cel din fata cred ca avea si el peste 100km/ora ..nici nu vreau sa-mi imaginez ce se mai alegea de mine si de ala si nu mai zic de masini...
                  ps: nu aveam nici macar centura ..oricum la 150km/ora nu stiu ce se mai alegea din masina si din mine ...in orice caz i-am luat numarul si o sa am eu ac de cojocul lui .....

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by csebalyn
                    si nu-s de acuzat. tu iti schimbi banda ca sa iesi din sens si tre' sa le cedezi trecerea. ei isi mentin banda, deci au prioritate. si eu tot asa fac, pt ca pe exterior merge mult mai repede sa faci un sens, tocmai din motivul ca odata intrat,tre' sa cedezi la multi si iesi greu de pe interior...
                    e unul din cazurile clare de incalcare a legii, banda interioara are intotdeauna prioritate fiind considerata banda superioara,multi nu stiu asta, in mod normal cel de pe exterior trebuie sa cedeze trecerea. identic este si pe drum drept...sunt multi nesimtiti in trafic , din pacate in zonele aglomerate tinde sa se generalizeze
                    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mdi_pro
                      e unul din cazurile clare de incalcare a legii, banda interioara are intotdeauna prioritate fiind considerata banda superioara,multi nu stiu asta, in mod normal cel de pe exterior trebuie sa cedeze trecerea. identic este si pe drum drept...sunt multi nesimtiti in trafic , din pacate in zonele aglomerate tinde sa se generalizeze
                      daca gasesti in lege chestia asta, te rog posteaz-o, ar fi de folos multora, inclusiv mie. promit solemn ca daca e asa, imi schimb stilul.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        nici eu nu am gasit nimic in privinta asta...desi stiam,si aplicam ...nu am gasit nimic care sa confirme/infirme...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by mdi_pro
                          e unul din cazurile clare de incalcare a legii, banda interioara are intotdeauna prioritate fiind considerata banda superioara,multi nu stiu asta, in mod normal cel de pe exterior trebuie sa cedeze trecerea. identic este si pe drum drept...sunt multi nesimtiti in trafic , din pacate in zonele aglomerate tinde sa se generalizeze
                          N-am vazut chestia asta in ultimul cod rutier. Daca stii ceva, spune-ne si noua, dar din surse sigure (de preferat MO), pt ca n-am nici-o placere sa imi las carnetu' pe la politie si sa mai si platesc amenda pt neacordare de prioritate...

                          Comment


                          • #43
                            de asta trebuie sa conducem preventiv,chiar daca tu stii ca merg corect,regulamentar,ala din dreapta ta poate nu stie ! )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              Sincer sunt ingrozit de traficu din Bucuresti, multi nesimtiti, se circula ca-n jungla, pana si pietonii intre ei se calca-n picioare si te lovesc.
                              Ar trebui sa luam exemplu-l din afara, tari civilizate, care au ajuns la stadiul asta datorita "APLICARII LEGII" nu doar a publicarii acestora in vre-un MO. Si eu am condus in Italia. Pe autostrada pe prima banda circula masinile grele, acestea se pot depasi intre ele doar pe banda a II-a. Banda II e de mers normal, iar a III-a pentru depasiri. Exista exceptii, in momentul in care cei de la monitorizare trafic constata ca banda II e prea aglomerata (se scrie pe panourile digitale de deasupra autostrazii) ca sa se circule pe toate benzile, altfel risti puncte de amenda. Daca esti pe banda III si dai semnal dr. nu mi s-a intamplat sa nu ma lase, sau daca cineva da semnal de pe banda III ca vrea sa intre pe banda II las spatiu sa intre, si acesta NU da semnal cand face si manevra, da semnal din timp si schimba banda lent.
                              Am patit sa primesc si flash-uri in mom in care eram pe banda II si banda III era ocupata, si ghici cine era... concetatean de-al nostru cu numar de Bucuresti.
                              Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Off topic dar nu se merita deschis alt topic. Soferi si soferite in momentul cand sunteti per-pedes nu uitati cum e sa fii sofer. Nu va aruncati pe trecerea de pietoni ca nebunii, nu traversati pe unde va vine s.a.m.d.
                                Personal la trecerile de pietoni incerc sa ma angajez in traversare doar cand sunt putine masini si in orice caz traversez in pas alert nu ca la promenada(cum fac multi).
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google