Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca nu era OMV-ul, Petrom nu investea nimic in cercetare si prospectare, adica nu mai descoperea nimic.
    Plus ca Petrom nu detinea capacitati de forare la mare adancime. Aveti voi o impresie prea buna despre Petrom, dar sa stiti ca directorii de sucursale erau adevarati nababi pana la privatizare, tot atat beneficia tara si atunci cand firma era a noastra, cat beneficiaza si acum, cand e a altora.
    Singurii ce traiau mai bine era salariatii Petrom, de pe vremea lui Ceasca, cand o butelie sau 10 litri de benzina erau aur curat, pana la anii 2000, cand li se decontau concedii la preturi enorme, aveau prime la orice ora din an, sindicatul dicta politica firmei, era o nebuloasa totala firma aia, statul nu avea capacitatea sa o administreze.
    Last edited by mr.K; 19 December 2014, 09:40.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      ... statul nu avea capacitatea sa o administreze.
      Statul nu vroia să o administreze din cauza "băieţilor deştepţi" (te-am corectat eu).

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Daca nu era OMV-ul, Petrom nu investea nimic in cercetare si prospectare, adica nu mai descoperea nimic.
        adica n-avea statul 5 milioane de euroi ?! ca atata i-a costat prospectiunea "lu'peste".
        americanii sapa cate 3-4putiri odata la adancimi de pana pe la 4000. la ei e regular un put la 3500. stiu ca am tradus documentarul "black gold" si vorbeau acolo si de costurile prospectiunilor.

        Comment


        • Ai dreptate, dar rezultatul era acelasi.
          Erau simpli gestionari la depozite care erau pur si simplu bogati in adevaratul sens al cuvantului. Perisabilitatile se aplicau in cota maxima si la cat mai multe operatiuni privind carburantul, ca se faceau sau nu toate.
          Soferii de limuzine apartinand conducerii dadeau spaga sa se mute pe cisterne, oare de ce? Voiau sa se murdareasca pe maini de vaselina, cred.

          Petrolul extras mai era capusat si de proprietarii de rafinarii, gen acolitii guzganului rozaliu.

          adica n-avea statul 5 milioane de euroi ?! ca atata i-a costat prospectiunea "lu'peste".
          Aveau, dar nu aveau chef sa se agite precum austriecii care vor sa stoarca tot, in cat mai scurt timp. Atunci bani erau oricum. Stiu ca plateau niste americani sa foreze zona Zemes, BC. Probabil era mai rentabil asa, isi asigurau si niste spaga inainte.
          Last edited by mr.K; 19 December 2014, 14:07.

          Comment


          • Astăzi m-am convins încă o dată ce înseamnă Marketing-ul în zilele noastre.

            Concret, mă aflam în trafic pe Şoseaua Alexandriei rulând în spatele unui Duster, când la un moment dat, din toba acestuia de eşapament începe să iasă foarte mult abur alb, aşa dintr-o dată. Hopa îmi zic, trebuie să fie vreun dCi care tocmai şi-a început procedura de regenerare a filtrului de particule. M-am apropiat de el şi bineînţeles că un dCi era. Cât aveam să regret această apropiere, întrucât până să mă dezmeticesc şi să închid ventilaţia, în maşină îmi intrase deja un fum înţepător şi în acelaşi timp urât mirositor, de îmi venea să deschid uşa în mers că să aerisesc interiorul cât mai repede.

            ÃŽn concluzie, degeaba montezi un filtru de particule pe un motor Diesel şi te lauzi astfel că acesta nu mai poluează atmosfera, când de fapt atunci când filtrul se curăţă, tot în săraca atmosferă sunt degajate toate mizeriile acumulate în el.

            Comment


            • Deja Europa se pregateste sa renunte la diesel-uri pana in 2020. Nu fara motiv.
              Americanii nu le-au iubit niciodata, in afara de CO2, toate celelalte noxe degajate sunt mult mai mari decat la benzinare.
              Cand motorina era mai ieftina ca avea accize mai mici ca benzina, era avatajos un diesel, acum e inca mai avantajos ca un benzinar, dar nu cu mult.
              Dieselul e pentru tractoare si camioane, pe viitor.
              Last edited by mr.K; 19 December 2014, 20:02.

              Comment


              • mie nu mi se pare deloc mai avantajos un benzinar. iar europa nu-si va permite vreodata sa renunte la diesel, fiindca n-are cu ce. sa fim seriosi.
                americanii isi permit pentru ca au destul petrol, si ce n-au fura de la altii.
                nu ne putem compara.

                Comment


                • Benzinarele de generatie noua supraalimentate incep incet , incet sa aiba cam acelasi consum si cuplu la turatii joase precum un diesel.
                  Peste 10-15 ani eu cred ca clientela din Europa cel putin va agrea doar motoare mici turbo pe benzina iar diesel-ul va fi istorie.
                  Last edited by prometheus; 19 December 2014, 21:19.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Deja petrolul e ieftin tare, se tot descopera rezerve peste tot, o fi petrolul resursa limitata dar se pare ca e in cantitate mai mare decat se estima.
                    S-apuc si eu iarasi zilele cand alimentam cu 1.5 lei per litru.

                    Comment


                    • Deja Europa se pregateste sa renunte la diesel-uri pana in 2020.
                      Tonul este dat de...Franta; asta ca sa fim foarte corecti.
                      ...

                      Franţa, una dintre cele mai importante pieţe auto din Europa, pregăteşte un sistem mai precis de clasificare a vehiculelor în funcţie de nivelul de poluare şi va restricţiona accesul anumitor vehicule în unele zone. Măsura este strâns legată de intenţia premierului francez de a reduce numărul de vehicule cu motoare diesel poluante de pe piaţă şi de a reduce popularitatea acestui tip de motorizare în rândul conaţionalilor săi. Decizia este importantă la nivel european, deoarece Franţa are trei constructori de automobile şi tendinţele prezentate de francezi ar putea influenţa şi alte ţări de pe Bătrânul Continent.
                      Sursa.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Mai ramane sa ma acuzi de plagiat.
                        Macar eu n-am scris in teza de doctorat ca altii, era o informatie ce clar nu era produsa de mine, ca nu-s agentie de stiri si nici purtatorul de cuvant al unei organizatii a producatorilor auto.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Deja petrolul e ieftin tare, se tot descopera rezerve peste tot, o fi petrolul resursa limitata dar se pare ca e in cantitate mai mare decat se estima.
                          S-apuc si eu iarasi zilele cand alimentam cu 1.5 lei per litru.
                          unde naiba e ieftin ? e ieftin fiindca aia din ISIS vand petrolul care nu e al lor la pret de dumping. asta e singurul motiv pentru care a scazut barilul.
                          cauta si o sa gasesti articole. cand or intra americanii in ei, se termina smecheria.
                          mai ales ca e tot mai sigur ca la prezidentiale vor fi invingatori republicanii. tocmai fiindca americanii nu gusta pacifismul democrat. vor sangele paganilor. presedinte republican= razboi si tot ce deriva de aici.
                          iar vw vinde blue motion de n-are aer. nu cred ca se va renunta vreodata la diesel in favoarea benzinarelor care iau 12-14 la suta intr-un oras ca parisul, roma, londra si bucurestiul.

                          Comment


                          • Cu suprataxe, se rezolva orice.
                            Petrolul e ieftin nu datorita ISIS, ci pentru ca Rusia trebuie lovita unde o doare mai tare, iar China nu mai arde atat petrol ca inainte, deci ciuciu cerere. Deja rubla a scazut la jumatate fata de $.
                            Investitorii ar spune ca asta incurajeaza exporturile companiilor rusesti, doar ca aia vand doar resurse la export, in traducere, isi vand bunurile strategice la jumatate de pret.
                            Last edited by mr.K; 19 December 2014, 21:34.

                            Comment


                            • de cnd o doare pe rusia de petrol ?! de-abia daca au pentru ei. gazele sunt cu totul altceva. ei cu alea spera sa tina europa in sah. chestia cu isis e 100% adevarata. cauta si o sa vezi. eu zi ca e clar ca ai confundat gazul cu petrolul. chinezii voiau gaz, nu petrol.

                              Comment


                              • Mai ramane sa ma acuzi de plagiat.
                                Macar eu n-am scris in teza de doctorat ca altii, era o informatie ce clar nu era produsa de mine, ca nu-s agentie de stiri si nici purtatorul de cuvant al unei organizatii a producatorilor auto.
                                Ai tu o ..."dragoste" exprimata public pentru Franta, de aia zic; nu cred ca intamplator ai facut omisiunea. .
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google