Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    depinde de unde o cumperi. vad ca aici zic ca e 240 000 dolari, care nici pe departe nu ineamna 300 de mii de euro. mai degraba 200 000. asa bate cu ce ziceau la top gear: cca 140 000 pounds.
    si daca s-au facut doar 500, va costa ceva bani in cativa ani.

    nu ma grabesc, o iau incet. eu mi-as lua un 159, si tot imi depaseste bugetul. as lua oricand un 159, nu mai vorbesc de brera.
    Cum le gasesti tu mai ieftine, habar nu am.


    At $301,600, it’s ridiculously expensive, but it’s also very beautiful, very rare—just 500 will be made, with 35 coming to the U.S.—and very fast, with a top speed of 181 mph. The car has a 4.7-liter V-8 that makes 444 horsepower and one of the best and loudest exhaust notes on earth.
    Si SH e scumpa.



    La ce sa cumperi Alfa cand exista Ferrari in banii aia? Sau Lambo? Asta, daca vrei italianca.


    E uite ca stiu , ca altfel nu ma aruncam la vorbe asa aiurea ...domnu` mr.K
    Cat timp nu dai detalii despre masina si proprietar, ba chiar asta faci.
    Mai ramane sa ne spui ca dintr-un videoclip poti sa afli si cat a costat masina, zona Germaniei de unde a fost cumparata si cate schimburi de placute de frana a facut.

    Masina aia se oprea foarte usor din ambreiaj, nu era nevoie de 15 milioane de borne
    Si cu cutia automata (daca avea), cum faci?
    Last edited by mr.K; 19 May 2015, 09:08.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Cum le gasesti tu mai ieftine, habar nu am.
      http://www.caranddriver.com/alfa-romeo/8c
      uite, ca uitasem sa pun linkul.



      sunt si alea italience, dar parca nu sunt la fel de frumoase.
      maseratiul ce mai are masini frumoase.
      eu n-am vazut masina mai frumoasa, in clasa ei de preturi, ca alfa romeo 159.

      Comment


      • Daca esti taran cocalar si vrei sa moara fetele iei Ferrari sau Lambo (Masserati are doar Craete ). 8C e mai de domni. Daca vrei sa si mearga bine iei Porsche.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • ia priviti-o pe asta... mare Ti-e gradina !
          scoateti pauza dintre...
          http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/E3n9O-DFVZx

          Comment


          • Ieftina rau si asa.
            Uite aici masina cu linii frumoase.

            Discover all the specifications of the Ferrari 488 GTB, 2015: dimensions, wheel and tyres, suspension, and performance.


            Da, Monte Carlo e plin numai de tarani cu Ferrari.
            Auzi NDL, esti DOMN.

            Dupa einstein, faptul ca, in Romania un manelist supraevaluat ca Adi minune valorosu', platit de interlopi din bani furati, isi permite un Ferrari, toti ailalti posesori sunt cocalari.
            Last edited by mr.K; 19 May 2015, 10:54.

            Comment


            • asta imi place si mie. dar nu e 458 italia ?! vad ca scrie 488

              Comment


              • E 488, urmasul lui 458.

                Motorul V8 de 3.9 litri este biturbo și produce 670 CP! Și 760 Nm… 0-100 în trei secunde, 0-200 km/h în 8.3, iar viteza maximă trece de 330 km/h. Motorul este ajutat de o transmisie automată în șapte rapoarte, cu dublu-ambreiaj pentru a transmite toată puterea spre spate. Schimbările estetice care duc Italia de la indicativul 458 la 488 generează o apăsare aerodinamică mai mare cu 50% față de cea a fostului model iar Ferrari promite că aceasta va fi de acum cea mai manevrabilă mașină de serie din gamă.
                Vad ca pe strada unora lumea cumpara Ferrari sa se dea mare, pe strada mea lumea cumpara Ferrari pentru performante, design, traditie si renume.
                Last edited by mr.K; 19 May 2015, 11:04.

                Comment


                • Design, traditie si ceva sunet. E renumit pt lipsa fiabilitatii.
                  Si cine si-a luat ferrari si a mers mai mult de 2000 km pe an, nu mai serveste asa ceva.
                  Daca vrei masina cu care sa mergi, iei porsche. Turbo S-ul este fabulos. La limita dintre supercar si hypercar.

                  458 este super frumos si iti da o super senzatie cand te dai cu el pe termen scurt. Daca mergi mult, il dai inapoi: rigida, mult prea urlatoare, fiabilitate scazuta, mici porcarii mici ce-ti fac viata un calvar (chedere proaste, probleme electrice, descarcarea bateriei, miciunile din reprezentanta, costurile uriase pt lucruri banale, s.a.m.d.).

                  Comment


                  • Pentru ceva o fi renumit 250GTO-ul ala pentru care s-a platit un camion de bani.
                    Fiabilitate de la masina vrea un navetist, nu unul care se da cu masina ocazional. Japonezele sunt fiabile, doar ca ajungi sa mori de plictiseala intr-una, la drum lung.
                    Jason Button vindea un Enzo cu doar 700km la bord.

                    O Alfa care imi place.
                    Attached Files
                    Last edited by mr.K; 19 May 2015, 11:38.

                    Comment


                    • e belea alfa aia. cum dracu' le deseneaza aia asa ? n-or fi ei tehnici, dar sunt un popor de artisti. au gusturi bune in arta, masini si mancare.
                      unu ca Da Vinci nu s-a mai nascut si nici nu se va mai naste.

                      Comment


                      • Noi le avem pe alea noastre, pe care cica le vor si nemtii, ce mai, toata Europa. Nici prea fiabile, macar de aratau ca Alfa.

                        Despre Duster.
                        arschery, on 07 May 2013 - 05:56 PM, said:
                        Am fost foarte entuziasmat acum 2 ani cand am cumparat 5 Dacii noi pentru parcul firmei, insa entuziasmul a tinut cam 18 luni. Prima masina a cazut la 96 000 Km, turbina stricata, etanseitate lipsa la teava de retur ulei, masina a pierdut uleiul pe drum iar motorul s-a calat. Motorul a fost schimbat complet in garantie.

                        A doua masina a murit la 120 000 Km, problema identica ca si la prima numai ca de acestat data soferul a detectat ulei in locul de parcare si a dus masina la service. Defectul constatat a fost etanseitate lipsa intre turbina si teava de retur ulei. Masina nu mai era in garantie, piesele costau can 5300 lei turbina, 200 lei tevile si erau cam doua, plus manopera. La insistentele noastre dacia a acceptat sa acopere turbina cu garantie, deci am scapat de costul urias al acesteia.

                        A treia masina a crapat la 45 000, schimbat kit ambreiaj si distributie, tot pe garantie.
                        Masinile au demonstrat un consum foarte bun, insa un confort foarte redus pentru pasageri si sofer, nu se preteaza pentru heavy duty, sunt masini doar pentru soferi personali de 12000 km /an. In regim de 5000Km/luna au clacat si toti soferii se plang de scaunele foarte proaste si de pozitia proasta la volan indiferent de reglaje. In plus reglajul lombar este lipsa.
                        Instalatia de AC a functionat corect doar la o masina, in rest instalatia respectiva este cu probleme, la doua masini a fost rezolvata problema pe garantie iar la una inca nu au reusit sa-i gaseasca defectul nici dupa doi ani.

                        Sfatuiesc sa fie cumparata ca masina personala fiindca este o masina buna pentru concedii destul de incapatoare si cu consum foarte mic.
                        Nu recomand pentru flote.
                        Sursa: forum Duster
                        Last edited by mr.K; 19 May 2015, 15:20.

                        Comment


                        • Ete spanac , a facut un coleg 35 000 km in 9 luni cu dusterul (multi la 180 la ora pe autostrada) si nu a mai crapat nimic. L-au schimbat ca era leasing si facea prea multi km.
                          Si aia din citat ii dadeau in gura cat cuprinde si se mira ca nu tin. Ia sa-si ia octavii de 1,2 sa vedem cat costa reparatiile la alea.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • admir logica gandirii tale, ai cumva tatuaj cu dacia forever?

                            Iar reparatiile in reprezentanta sunt convins ca costa la fel de mult si la dacia...
                            Last edited by mumus; 19 May 2015, 16:13. Reason: Automerged Doublepost
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • stie cineva la cati km se pasuiesc placutele si discurile schimbate su cu care am facut cca 530 km ?
                              ori am uitat eu cum era, ori combinatia brembo ventilate si fdb 1781 nu tin asa de bine ca cele oem. am senzatia ca spre sfarsit au un mare "fade".
                              daca ciupesc frana mai brusc, nu intepeneste ca si cu cele de fabrica.

                              Comment


                              • einstein nu e membru ultrasX52.
                                problema e ca si la duster vad ca sunt fix aceleasi probleme generale in utilizare: scaune de doi lei, pozitie incomoda si paralizanta de-a dreptul, rugina, etc. plus amortizoare spate, probleme cu dieselurile samd
                                lasa ca vine acum aripa strong si ne spune ca nu stim noi sa reglam taburetele de aia ne dor diferite parti/tin diferite incheieturi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google