Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post

    si austria are salariul mediu mai mare decat uk. si mai e vorba de puterea de cumparare. vezi cat costa ceva, orice, in austria si cat costa in uk.

    nu mai vorbesc de sua, unde la salariile lor preturile sunt nesimtit de mici.

    Eu ziceam ca o duc bine comparativ cu noi.
    Am fost in Londra in 2010...si da, m-au speriat scorurile. Dar au si salarii pe masura.
    Mai bine monarhie si la noi decat cu un parlament gangsteri si coate goale!


    Sent from mobile
    Keep walking...

    Comment


    • Interesant, oameni care au sanse mari de supravietuire asteapta ani de zile pe liste pentru tratamente/operatii in strainatate, iar in cazul de fata, oameni cu sanse minime chiar si in cele mai bune spitale primesc bani, prioritati pentru transfers etc.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Pentru ca nu au multi dintre cei cu putere de decizie curajul/interesul sa o spuna.
        Mai bine se face capital politic.

        Comment


        • de ce n-avem si noi asa ceva ? ai nostri zic ca nu se poate daca are diametrul de peste 4-5 cm. as fi avut ceva treaba cu el.
          http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/bXb4MeB1NJR?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_262120

          Comment


          • Profi tipul , la noi nu merge pentru ca astia sunt invatati numai sa scoata dintr-o simpla indoitura zeci de milioane.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Si indoitura se preta la PDR, chiar de era mare. Nu avea muchii ascutite, tabla de la Mini e de calitate, nu de doza de cola ca la Logan.

              Comment


              • daca te uiti mai bine e destut de ascutita. la noi rezolva doar infundari usoare, si nici alea sa nu depaseasca 5 cm in diametru.
                as fi interesat de metoda, nu pentru ca ar fi fara revopsire, da am vreo 3-4 infundaturi usoare si daca ma duc la tinichigerie ar fi in stare sa le umple cu chit. chiar daca ar trebui sa vopsesc elementele, as stii ca nu am un deget de chit pe masina.

                Comment


                • Chitul e bun, ai un strat anticoroziune pe tabla, daca Dacia tot n-a tratat tabla.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Si indoitura se preta la PDR, chiar de era mare. Nu avea muchii ascutite, tabla de la Mini e de calitate, nu de doza de cola ca la Logan.
                    Daca luganu avea tabla de doza de cola era peeesaaaa. Haluminiu bre!

                    Comment


                    • Daca era tabla de haluminiu, dormeai legat cu lantu de masina. Scadea pretul la cazanele, oalele din haluminiu in bahzar.

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Era Loganu' ca S8-u'.

                        Comment


                        • Cand oi vedea caroserie de tip ASF ca la Audi la Logan cred ca o sa am eu 90 de ani.Dar nu cred sa reziste marca Dacia atat de muult.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Nici nu-i buna, stii cat costa un panou de neferoase, in caz de deformare?
                            Ca aluminiu nu se indreapta ca tabla, trebuie sa fii artist, nu ciocanar ca majoritatea tinichigiilor romani.

                            Comment


                            • Cred ca e foarte costisitor sa repari o asemenea caroserie de altfel nici procesul de fabricatie nu este unul tocmai usor , am impresia c-au si renuntat la tipul asta de constructie la s8.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Inca se pune pe S8, dar si pretul masinii atrage doar oameni cu potenta financiara.
                                Mai rau e de cei care cumpara S8 1995 cu cateva mii de euro si il lovesc.



                                Pentru cei care mai cred ca ISU e o fata mare care nici n-a vazut, nici n-a pus mana.

                                Incendiu in Colectiv Doi ofiteri ISU, retinuti de DNA


                                Cei doi angajati ai Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti care au fost dusi al audieri la sediul DNA, luni dupa-amiaza, in dosarul incendiului din clubul Colectiv, au fost retinuti.
                                In comunicatul DNA se arata ca, in perioada septembrie 2014 - primavara anului 2015, cei doi ofiteri-inspectori ISU, "in timp ce se aflau in exercitarea atributiilor de serviciu, cu buna stiinta nu si-au indeplinit obligatiile ce decurgeau din continutul prevederilor legale privind prevenirea si apararea impotriva incendiilor, desi au luat cunostinta si au constatat faptul ca S.C. Colectiv Club S.R.L. Bucuresti desfasura activitati specifice unui club fara a detine aviz/autorizatie de securitate la incendiu".

                                De asemenea, procurorii militari anticoruptie spun ca cei doi "au permis functionarea in continuare a societatii in conditiile constatate si nu au intreprins nicio masura pentru intrarea in legalitate din acest punct de vedere, aducandu-se astfel atingere drepturilor si intereselor legitime ale mai multor persoane fizice si ale Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta".

                                DNA precizeaza, desi cei doi s-au deplasat de mai multe ori la club, "nu au intocmit niciun act de control, cu niciun prilej si nici nu au intreprins vreo masura pentru ca aceasta societate comerciala sa fie luata in evidenta de catre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Bucuresti, ca functionand fara aviz/autorizatie de securitate la incendiu, asa cum erau obligati de actele normative ce reglementeaza activitatea in domeniu".
                                Cei doi angajati ai Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti care au fost dusi al audieri la sediul DNA, luni dupa-amiaza, in dosarul incendiului din clubul Colectiv, au fost retinuti.
                                Last edited by mr.K; 10 November 2015, 10:39.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google