If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai sa nu crezi ca am mers cu Kormorane.
Adevarat ca masinile de care spun ca franeaza mai bine costa mai mult, dar parca viata e nepretuita in orice masina.
Costi-bc dar ce? Sunt masini fara repartitor? Si aici ma refer la masini de strada...
Sunt curios...cati de aici cu masini SH au tupeul sa vina cu mine sa-si faca ITP-ul adhoc?
eu am logan din 2005 cu abs , fara repartitor , dar sa stii de la mine ca repartitorul rugineste sub masina , ca toata masina de altfel , si se blocheaza pe inchis. deci canci frane spate.
ps: cu tine nu ca ai logan benzinar , dar cam orice logan euro 4 dci cu peste 100k la bord nu trece la noxe. pariu ca passatul meu de 10 ani si aproape 200k , euro 4 TDI trece cu brio ?
...se chinuie guvernantii nostri sa ne scape de ele si nu reusesc.
Mai bine s-ar chinui sa reduca taxele, sa nu-ti mai inmatriculezi masina in bulgaria ca e mai ieftin. Ar aduna mai multe taxe daca ar fi mai mici si ar castiga mai mult.
Corect, sunt destule "rable" si autohtone dar, in primul rand ar trebui sa nu mai intre altele in tara, apoi sa le rezolve si pe acestea. Mai grav este ca sunt firme care folosesc masini inmatriculate pe Bulgaria si aici stiu eu cateva firme care au destul profit.
Pau vrei sa ne certam cu UE? Cum sa nu acceptam rablele lor?
Firmele astea au profit zero in acte. Ce taxe sa plateasca la statul roman? Nici masinile nu cred ca figureaza ca fiind masina firmei.
Costi-bc dar ce? Sunt masini fara repartitor? Si aici ma refer la masini de strada...
Sunt curios...cati de aici cu masini SH au tupeul sa vina cu mine sa-si faca ITP-ul adhoc?
La loganul meu 1,4 repartitorul era varza din fabrica. Ar fi picat ITP-ul inainte sa iasa pe poarta reprezentantei.
Familia ministrului Muncii Rovana Plumb (PSD) deţine un autoturism de lux, Audi Q7, pe care însă nu l-a înmatriculat în România, ci în Bulgaria, fentând astfel legea care prevede plata timbrului de mediu, act normativ promovat chiar de Rovana Plumb în perioada în care era ministru al Mediului.
pe aia de la mediu in durea in paispe de mediu , conteaza doar sa aduca bani la buget , sa aiba de unde sa fure !
bolovane chiar crezi ca pe romanasii de la dacia ii doare'n paipe de siguranta si de franele tale sau ii intereseaza profitul cand vand un low costieftin ? :P
noroc de ue ca i-a obligat sa puna abs din fabrica.
Last edited by Costi-bc; 7 October 2016, 10:56.
Reason: Automerged Doublepost
despre defectele de fabricatie de la dacia dar sustinatorii postaci...Batman!
La loganul meu 1,4 repartitorul era varza din fabrica. Ar fi picat ITP-ul inainte sa iasa pe poarta reprezentantei.
Costi-bc pe nici un producator nu-l doare de siguranta. Fix in dos ii doare. Doar ca sunt obligati de legislatie/piata. Daca nu erau obligati...ncii frane nu cred ca puneau.
Si cum mercedes, bwm, opel, burgundi...asa si renault/dacia sunt obligati
Faptul ca unele firme o marjeaza cu siguranta...este doar de reclama (citeam la un moment dat cum sunt facute masiniile sa culeaga cat mai multe stele NCAP...si asta doar in aumite accidente specifice...in situatiile non NCAP...cam cica multe sunt varza rau)
mr.K cu ce? Cu faptul ca am ales logan...pentru ca este singura masina pe care imi permit sa o intretin calumea.
Ma rog, nu asta am intrebat.
Dar cu ce ajuta ca o intretii ca lumea, sistemul de franare? Ala e deja proiectat, isi face treaba mai bine sau mai rau.
In afara de inlocuirea unor elemente din sistemul de franare (asta nu mai tine de intretinere) si folosirea unor anvelope, placute, discuri, lichid d efrana de calitate, nu mai ai ce-i face.
cum rezolva toti. mai dai cu spay , deblochezi suruburile alea ruginite , le strangi la maxim si daca nu tine frana legi cu sarma repartitorul pe deschis. apoi D-zeu cu mila.
Costi-bc pe nici un producator nu-l doare de siguranta. Fix in dos ii doare. Doar ca sunt obligati de legislatie/piata. Daca nu erau obligati...ncii frane nu cred ca puneau.
nu cred. unii chiar proiecteaza o masina sa fie sigura , confortabila , etc. de la O ! nu adunca piese expirate uitate prin depozite de la alte modelele si le arunca pe "noul model".
ai tu idee cati bani cheltuie grupul VAG cu Bugatti ??? doar asa de amorul artei si pentru palmares.
Last edited by Costi-bc; 7 October 2016, 11:20.
Reason: Automerged Doublepost
mr.K ba da...pentru ca 80% din astia care au sh-uri...si cumpara masini cu costuri de intretinere premium (chiar daca-s sh)...si le intretin cu piese ieftine "de origine"...prin urmare...cati au tupeul sa mearga cu mine la un ITP adhoc?
Costi-bc unii proiecteaza ca sa vanda X. Nimeni nu este curios de binefacerea clientului. Altfel da faliment. Totul se rezuma la profit. Faptul ca unii marjeaza pe siguranta (vezi Volvo)...asta-i alta mancare de peste. Clientii cauta siguranta...ofera siguranta...macar aparenta.
Firmele nu proiecteaza masini sigure. Proiecteaza masini care sa le aduca profit.
Last edited by bolovan; 7 October 2016, 11:21.
Reason: Automerged Doublepost
eu. cu o masina de 10+ ani si cu km de 10 ori cat a ta. daca vrei vin si cu fordul de 16+ ani in care am bagat doar consumabile in ultimii 6 ani de cand o am. amandoua diesel.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment