mai nou si clasa e are. daca vor sa faca 1.6dci de 200 de cai si 500nm nu m-as mira sa-l puna si pe s klass. cuplu e suficient sa-l miste elegant mai ales in compania unui 9gtronic
Discutii despre orice, mai putin pe teme politice
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tu te-ai uitat un pic ce motozari se pun pe S Klasse?
Ce a faca parciul de 1.6 dci acolo? E un V12, V8 sau macar un V6? Are cuplu 1000 Nm?
Nu poti cere 100 de mii pe o masina cu un motoras mititel. Aia de cumpara S Klasse nu au palpitatii cand fac plinul la masina.
1.6 dci se pune pe Mercedesurile care devin din ce in ce mai putin exclusiviste, dar S Klasse e inca teritoriu sfant.
Poate, zic, poate, pe viitor o sa aiba o sansa 0.9 tce sa ajunga pe S Klasse.Last edited by mr.K; 8 October 2016, 18:34.
Comment
-
au mai fost motoare mici pe s, fostu s250cdi, un 2l disel de vreo 215 cai parca
eu am zis ca motorizare entry level, nu s brabus de 900de cai
masinile sunt un business, daca mercedes considera ca e profitabil sa implementeze un astfel de motor, poate sa-si calce pe "orgoliu". daca si-au calcat pt clasa A , b, C, si mai ales E, care e un S mai mic dar care imprumuta majoritatea tehnologiilor de pe S, ce-i doare sa puna si pe S?
banu dicteaza, s-au dus vremurile alea cand constructorii tineau la blazon, acu se practica... traseismu, trocu. tu-mi dai know howul pt calitate premium , eu iti dau motoare )
din cate am citit eu tot ce inseamna v12 si v8 urmeaza sa fie ras de pe fata pamantului, cele mai potente motoare vor fi in maximum 6 cilindri, si alea pt clasele mari. deci pe S nu o sa vezi motoare mai mari de 3l, maximum.
o sa dopeze motoarele mici cu cu 3 si 4 cilindrii cu cate 2-3-4 turbine, sa ajunga la performantele unui v6-v8-v12 si gata
pe dacii nu cred ca vor exista motoare cu mai mult de 3 cilindri, in 4 e deja prea mult, astea-s pt clasele medii
exista si o parte buna aici. motoarele in 2 si 3 timpi sunt f usoare, manevrabilitate mult mai buna pe puntea fata, incarcare mica a ei, dinamica imbunatatita
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Post...
o sa dopeze motoarele mici cu cu 3 si 4 cilindrii cu cate 2-3-4 turbine, sa ajunga la performantele unui v6-v8-v12 si gata
exista si o parte buna aici. motoarele in 2 si 3 timpi sunt f usoare, manevrabilitate mult mai buna pe puntea fata, incarcare mica a ei, dinamica imbunatatita
Treaba cu motoarele in 2 si 3 timpi.... Cum o fi cu astea?
In doi timpi stiu ca inca mai exista dar in 3 timpi?
Comment
-
ma refeream la nr de cilindri, m-a luat valu ) sunt sis in 5 timpi, ciclu Atkinson
ideea e simpla cu turbinele, nu stiu ce va mirati atata. fiat a scos din 0.9 twin air 105 sau 110 cai, cu mult timp inainte sa faca renault 0.9tce
cam 200 de cai/l am inteles ca se pot scoate, mi-a zis unu de la tcm, acu nu stiu daca e adevarat sau nu
n-am zis ca-s impotriva progresului, doar ca aici nu e vb de progres, e vorba de restrictii care conduc spre o idee de progres sa zicem
progres e la americani. sa puna si aici motoare de 6.6l cu sau fara turbo. atunci vb de progres. progres e la japonezi, in rafinarea motoarelor pe benzina de cilindree "mare" sa consume cat un disel mic. progres e cu raport de compresie variabil, tot ca raspuns impotriva diwnsizingului
la noi nu e prea mare progres. motoare mici dopate cu turbina. unde e smecheria? vreo tehnologie noua, inovatoare, care sa nu fi fost cunoscuta pana la momentu ala si care a condus la constructia motorului respectiv?Last edited by cristi....; 8 October 2016, 20:31.
Comment
-
cam 200 de cai/l am inteles ca se pot scoate, mi-a zis unu de la tcm, acu nu stiu daca e adevarat sau nu
Pe masinile mai normale Nissan scosese 400 CP dintr-un 1.5. Deci se poate si mai mult de 200 Cp/l.
Problema e, cat te tine un motor intins la maxim?Last edited by mr.K; 8 October 2016, 20:41.
Comment
-
Nu mult asta-i sigur , oricum in F1 daca tine motorul cateva curse e bine , au niste tolerante extrem de mici internele unui motor de F1 , atat de mici incat atunci cand motorul este rece este efectiv gripat , ca sa-l pornesca vin deja cu uleiul incalzit si usor usor motorul incepe sa revina la viata, se dilata piesele si asa reusesc sa-l porneasca.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
E ceva ciudat la mijloc. Anul acesta toate problemele le-a avut doar el, poate vor "bosii" de la Mercedes sa iasa campion un conational de-al lor. Rosberg nici nu se compara cu Hamilton, iar daca nu pleaca din prima linie nu are nicio sansa dupa cum s-a vazut de-a lungul anilor.Last edited by alinn28; 9 October 2016, 10:26.
Comment
-
Daca l-a batut inmai multe curse, eu cred ca Rosberg se cam compara cu Hamilton.
Hamilton e doar mai spectaculos pe depasiri. A avut ghinion cu motoarele, atata tot. A avut noroc sa poata recupera cand a plecat de la coada grilei. Overall, Hamilton e cel norocos, nu Rosberg.
Daca ar urca si Vettel sau Kimi in a 3-a masina Mercedes, i-ar pune oricare capra pe amandoi astia de la Mercedes.
Din pacate Ferrari si cu DRS nu tine pasul pe liniile drepte cu in Mertz.
Ferrari nu stie sa faca masini cu 6 cilindri, in era V12, V10 se descurcau mai bine.
La anul se intra in alta era a motoarelor, deci se mai pot schimba ierarhiile.Last edited by mr.K; 9 October 2016, 10:47.
Comment
-
la fel cum anul trecut mai toate belele le-a avut rosberg, pot ca trebuia un anume "om de culoare" sa nu fie doar campion mondial, trebuia sa fie si "dublu sau triplu campion. Hamilton e bun ca pilot, dar ca si character, e un fel de senna combinat cu Schumacher si prost. cand nu poate, se vaita, cand e in fata, vai, sa-i tineti pe aia din spate. si cand e in zi proasta nu ezita sa forteze nota si sa-si scoata adversarul de pe pista. castigand asa, nu meriti sa fi campion mondial. din pacate in generatia actuala de piloti, Hamilton si vettel stiu sa mearga, dar vettel n-are masina. verstappen al mic e inca prea dement, dar are talent si tupeu tipul (imi place), grosjean n-are masina deloc, iar ricciardo e acolo, dar parca ii mai lipseste ceva...Alonso si raikkonen, astia nu prea mai au ce demonstra, ambii sunt cu trotineta, ca daca ar avea Mercedes toti, s-ar bate vreo 8 piloti la titluDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment