If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Poti sa deschizi orice...daca nu, sunt posibile probleme cu browser-ul sau conexiunea internet.N-are treaba cartonasul cu asta.
Nu, vette-ul nu-l mai am...visez la un vette Z06 505 cai 0-100 km/h in 3.9 secunde...maybe will be.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Variantele care pica la bac se dezvaluie cu o ora inainte nu?Asa am auzit...oricum imi trebuie neaparat.
Nu stiti unde se anunta la tv pe net...?
Multumesc
Cica s-ar anunta pe Realitatea la tv. :-? dar nu sunt sigur si nu stiu unde sa ma interesez.
Nu stie nimeni?
Last edited by vdmihai; 21 June 2009, 17:37.
Reason: Automerged Doublepost
merci frumos man, bafta si tie in continuare, eu am luat 7.5 azi la romana oral, oricum isi bat joc de noi, la mine in liceu s-au dat note mici . acum sa vad ce fac la engleza oral ca nu stiu nimic....in fine bafta in continuare la cei care dau bacu, v-am pupat:*
Vreau sa ajung in Baltatesti jud.Neamt pornind din Constanta.Care e drumul cel mai bun,adica fara prea multe gropi,fara poduri rupte si eventual goale,ca va conduce si stapana inelelor.Daca sunteti amabili si stiutori,indrumati-ma,va rog!
De pe forum si alte surse aflasi cu surprindere ca la dci pompa de presiune cica ar face o presiune in rampa de 1300 bari iar cele mai moderne in jur 2050 bari cea ce mie dupa gindirea mea imi da cu virgula rau de tot
1)La aceasta presiune motorina teoretric ar trebui sa sufere reactii de cracare /piroliza chiar si fara prezenta catalizatorilor
2)O asfel de pompa care sa ridice presiunea unui lichid , lichidele au un grad de comprimare foarte mic sau mai practice aproape inexistent, se folosesc pompe in trepte care necesita propriul system de racire
3)Sa inteleg ca pe conducta dintre pompa de motorina si injectoare am 1300 bari ,pe tevusca aia ?? pii aia deabia daca tine 300 bari ca la 350 deja e banana
Daca vrei flame nu va deranjati sa raspundeti nu va voi baga in seama ,pentru cei care chiar vor sa ma ajute in nestinta mea daca se poate date cit mai concrete sau cu trimitere la documente care pot sa le studiez , as pe net am gasit dect niste prezentari destul de ambigui ale pompelor de inalta presiune
Va intreb asta deoarece de meserie sunt technician chimist si lucrez zilnic cu presiuni de peste 500 bari si stiu ce efect poate avea un ml de lichit ejectat la acesta presiune si din pacate nu am prieteni care sa lucreze in domeniul auto iar la biblioteca locala cartile despre motoare dupa 95’ lipsesc cu desavirsire iar celelalte prezinta pompe de presiune mult mai mici de ordinul zecilor de bari
Salut, am si eu o intrebare......unde gasesc un difuzor de aer pt spoilerul spate.....am vazut pe 2 Loganuri si mie unul imi place cum arata. Astept un raspuns. Mersi.
la ei nu au asa ceva am fost......si oricum au preturi piperate rau...un eleron costa de 3 ori mai mult decat la firme de tuning si la fel si cozorocul pt luneta....oricum, ms de informatie
la bmw pe site explicau acum cativa ani cum se obtine presiunea aia mare din instalatiile commonrail. si poti sa iei de buna presiunea aia de 1300bar in tevusca. tocmai ca e diametru mic la teava nu trebuie ditamai blindajul, ca afiind suprafata mica, presiunea aia nu creeaza foirte uriase care sa faca din teava o "banana". iar daca stii cum se comporta un combustibil injectat la 1300bar, poate tocmai asta au cautata proiectantii de motoare ca sa obtine putere mare cu consum redus oricum, nu se injecteaza mililitrii, ci in cel mai fericit caz cativa milimetri cubi. poti incerca la delphi si bosch sau robert bosch pe site, au cate ceva despre pompe de presiune mare. la benzinar e tevusca de plastic si ai cam 3.5 bar in rampa. ma gandesc ca otelul tine la mult mai mult...sau howstuffwork...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment